» Baza RPG » Czasopisma » Magia i Miecz 014 (2/95)

Magia i Miecz 014 (2/95)


wersja do druku

Magia i Miecz 014 (2/95)
Spis treści:
  • Listy
  • Informacje
  • Zmagania z Chaosem (Warhammer)
  • Smoki w grze fabularnej WFRP - Artur Marciniak (Warhammer)
  • Szlachectwo - Paul Cockburn, Jim Bambra, Paul Gallagher (Warhammer)
  • Demony Khorne'a - Artur Marciniak (Warhammer)
  • Smoki z krain wschodu - Zbyszek 'Athlar' Wałaszewski (Almanach Mistrza Gry)
  • Rzecz o smokach - Monika i Rafał Kucharscy (Almanach Mistrza Gry)
  • Dwa końce kija - Rafał Gałecki (Almanach Mistrza Gry)
  • Więcej realizmu - Smoq (Almanach Mistrza Gry)
  • Czary: VII krąg - Artur Szyndler (Kryształy czasu)
  • Bestiariusz: Jednorożec leśny i Czerwony smok - Artur Szyndler (Kryształy czasu)
  • Kraina goblinów - Maciek Kocuj
  • Gracz - Maciej Nowak (Opowiadanie)
  • Top Secret w MiM - Emilus: R.I.P. osta
  • Zamek - Rafał Nowocień (AD&D - Przygoda)
  • Opis systemu Cyberpunk 2020 - Jacek Brzeziński
  • Smocze prawo cz. 1 - Kevin 'Raven' Caddock (AD&D - Przygoda)
  • Thrud Barbarzyńca
  • Klan miłośników gier strategicznych
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.