W pierwszym tygodniu po premierze Wiedźmin 2 sprzedał się w ponad 400 tysiącach egzemplarzy. Twórcy są bardzo zadowoleni z tego wyniku jednak, "jako odpowiedzialni rodzice, nie zamierzają porzucać swojego dziecka". Już jutro pojawi się patch 1.2, a w nim:
- poprawione ustawienia mapowania klawiszy
- poprawiona opcja importu zapisów gry z pierwszej części
- poprawione blokowanie celu w walce
- zlikwidowanie wielu drobnych bugów utrudniających rozgrywkę
- wszystkie premierowe DLC zarezerwowane dotąd dla konkretnych kanałów dystrybucji
- DLC Fryzjerzy i fryzjerki umożliwiające zmianę fryzury Geralta (5 alternatywnych fryzur)
Studio RED nie zajmuje się jednak tylko wspieraniem pecetowego Wiedźmina 2. Oficjalnie ogłoszona została wersja na konsolę Xbox 360. Deweleperzy obiecują, że nie będzie to prosty port, ale adaptacja. Mają dołożyć wszelkich starań, by wersja konsolowa była idealnie dopasowana do potrzeb tej platformy. Ponadto zarówno jakość, jak i strona graficzna gry pozostaną równie dobre, co w "dwójce". Wszystkie ewentualne dodatki dla Xbox 360 trafią także do wersji PC. Zaprezentowany został także trailer autorstwa Platige Image w reżyserii Tomka Bagińskiego. Można się z nim zapoznać poniżej. Wiedźmin 2 w wersji na Xboxa trafi na sklepowe półki pod koniec bieżącego roku.
Druga część konferencji należała do Good Old Games. Do tytułów Activision, Ubisoftu i Atari dołączają gry produkcji Electronic Arts. Już teraz dostępne są Wing Commander: Privateer, Dungeon Keeper oraz Ultima Underworld 1+2. Pod koniec lata na GOG pojawi się kolejnych 20 gier ze stajni EA. Niestety na razie zabraknie wśród nich serii System Shock i Syndicate.