Lester, Hej, słonko! Może chcesz przewieźć swoją zgrabną dupcię Lestermobilem? Nauczę cię zmieniać biegi, hehehehe. Eee?! Sama się pocałuj, księżniczko zasrana!."
[OPIS]
Gdyby Czarne Furie wiedziały o istnieniu Lestera, z całą pewnością dobrałyby
mu się do skóry. To muskularne, czterdziestoletnie uosobienie szowinizmu zdaje
się czerpać perwersyjną przyjemność z poniżania kobiet. Jest chamski, nieokrzesany,
leniwy i do tego łysieje. Słowem - koszmar płci pięknej.
Nikt nie zdążył się jeszcze przekonać co uczyniło Lestera zgorzkniałym i nieprzyjemnym. Jako Milczący Wędrowiec nie zagrzewa nigdzie miejsca - wciąż podróżuje, przemierzając wzdłuż i wszerz obie Ameryki. Zawsze podróżuje sam i zawsze samochodem, którego stan techniczny doprowadziłby niejednego mechanika do rozpaczy. Pojazdy zmienia często, kupując je za bezcen lub kradnąc - zależy jak mu wygodniej.
Lester uwielbia się ścigać. Nie należy może do maniaków motoryzacji, daleki jest od nazywania swych samochodów imionami ( tym bardziej żeńskimi ), niemniej jego karkołomna jazda mówi sama za siebie. To zamiłowanie do szybkiej jazdy tworzy wybuchową mieszankę z "syndromem agresywnego kierowcy". Krótko mówiąc, na drodze Lester stanowi zagrożenie dla otoczenia i dla samego siebie. Mało tego - on bardzo rzadko NIE JEST na drodze. Po części za usposobienie Lestera odpowiedzialna jest jego rasa. Jako Metys był on narażony na gniew Gai, tym razem jednak Matka wykazała się przewrotną pomysłowością. Otóż nie od dziś wiadomo, że Milczący Wędrowcy wciąż są ścigani przez Duchy, jakby stanowili swego rodzaju duchowy magnes. Prześladowca Lestera jest wyjątkowy - to dusza jego matki zamordowanej przez współplemieńców. Nawiedza jego sny, winiąc go za swą śmierć, czyniąc piekło z i tak trudnego życia Wędrowca. Lester wciąż przed nią ucieka, wciąż szuka osoby, która uwolni go od klątwy. Od wielu długich, samotnych lat...
[PRZYKŁADOWE ODZYWKI ]
* "ZAGŁADAAAA!" - drze ryja przez okno, zbliżając się do przejścia dla pieszych.
* "Won z drogi, pedrylu!" - do każdego innego kierowcy.
* "WY-PIER-DA-LAĆ!" - często i stosowane w korkach ulicznych.
* "Ta da da daaa, dam. Ta da da dam." - motyw przewodni z Batmana, podśpiewuje
zapalając samochód.
[ZASTOSOWANIE]
Lester to postać o wielu zastosowaniach. Możesz wykorzystać jego powierzchowność
niewychowanego macho, możesz również powoli wydobywać na wierzch jego prawdziwe
ja - zaszczutego, zdesperowanego samotnika. W zależności od Twojej decyzji,
Gracze mogą poczuć zarówno niechęć jak i współczucie. Nie bez znaczenia jest
również plemię Lestera. Jak wiele historii, jakie tajemnice poznał Milczący
Wędrowiec, od lat przemierzający obie Ameryki?
[SKICE PRZYGÓD]
* Lester zatrzymuje się w Caernie, w którym aktualnie przebywają Gracze. Zachowuje
się jakby ścigała go armia Tancerzy Czarnej Spirali - jest zdenerwowany, ciągle
się rozgląda. Starszyzna, znająca kilka historii o Milczącym Wędrowcu gotowa
jest w taką ewentualność uwierzyć. Gracze zostają wyznaczeni do niecodziennego
zadania - zabrać Lestera jak najdalej od Caernu. Muszą jednak działać subtelnie
- Starszyźnie zależy na reputacji, a odmówienie pomocy Garou z pewnością by
ją nadszarpnęło. Pozostaje jeszcze jedna kwestia - co naprawdę ściga Lestera?
* Gracze mają odebrać z lotniska ważnego Krewniaka i "odstawić" go do jego mieszkania w centrum miasta. Co zrobią, kiedy okaże się, że ich kierowca to arogancki Milczący Wędrowiec? A co zrobią, kiedy ten sam Wędrowiec zacznie się zachowywać coraz dziwniej, twierdząc, że "mamuśka się zbliża"?
Rasa: Metys
Patronat: Ragabash
Plemię: Milczący Wędrowcy
Ranga: 2
Atrybuty: Siła 3, Zręczność 4, Wytrzymałość 3, Charyzma 2, Oddziaływanie 2, Wygląd 2, Percepcja 3, Inteligencja 2, Spryt 3.
Talenty: Bójka 2, Cwaniactwo 3, Czujność 2, Pierwotne Instynkty 1, Przebiegłość
2, Uniki 2, Wysportowanie 2, Zastraszanie 1.
Umiejętności: Broń Palna 2, Krycie się 1, Naprawa 2, Prowadzenie Pojazdów
3 Sztuka Przetrwania 2.
Wiedza: Lingwistyka 2, Medycyna 1, Okultyzm 2, Prawo 1, Śledztwo 1 Zagadki
1
Szał: 5
Gnoza: 4
Siła Woli: 6
Dary: Wyczucie Żmija, Woń płynącej wody, Rozmycie postaci, Stworzenie żywiołu, Gotowanie, Odporność na ból.
(Red.Skała)