» Blog » Labirynt – narzędzie dla Mistrza Gry
23-03-2014 20:05

Labirynt – narzędzie dla Mistrza Gry

W działach: warsztat | Odsłony: 245

Labirynt – narzędzie dla Mistrza Gry

Planujesz wrzucić swoich graczy do labiryntu, w którym roi się od pułapek, krętych korytarzy i walk z potworami? Nie masz jednak czasu na to, żeby projektować skomplikowany układ pomieszczeń oraz tworzyć otoczkę fabularną wokół tego miejsca? Skorzystaj z mojego sposobu na generowanie losowych lochów, który działa zgodnie z zasadą Pareto: 20% wkładu MG przy 80% efektu wygenerowanego za sprawą graczy.

Przed Tobą "Labirynt".

1
Notka polecana przez: jakkubus
Poleć innym tę notkę

Komentarze


jakkubus
   
Ocena:
0

Pułapki? Labirynty? Toż to czuć dungeon crawlem czy dedekową sieczką! A przecież można sobie poodgrywać szczurołapa w rynsztoku i poklimacić. A poza tym gracze nie są od decydowania o czymkolwiek, tylko od wczuwania się w ambitną opowieść Mistrza Gry.

23-03-2014 20:47
Malaggar
   
Ocena:
+1

Byłeś już u proktologa Jakkubus?

23-03-2014 21:39
Tyldodymomen
   
Ocena:
+1

Lochy w WODzie? Profanacja! Nawet świeczki i brak turlania nie uratowały tej sesji.

23-03-2014 23:15
Aravial Nalambar
   
Ocena:
+2

Drugi akapit i wymiękłem. Słowo "ów" się odmienia przez liczby, rodzaje i przypadki. Ludzie, nauczcie się tego wreszcie, albo nie używajcie archaizmów, których nie rozumiecie.

23-03-2014 23:30
jakkubus
   
Ocena:
0

@T-men

Prawda, prawda. Takie lochy w wodzie to tak cholernie wilgotne są, że nawet świeczka nie zapłonie. Ale za to Mistrz może klimatycznie opisać jak postacie graczy się topią.

23-03-2014 23:46
74054

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0

Tyldziarz >>> byś czytał tego woda, a nie tylko pasł brzuchol przy Pathfinderze to byś wiedział, gdzie tam były lochy.

24-03-2014 02:10

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.