» Wieści » LARP-y na Grojkonie

LARP-y na Grojkonie

|

LARP-y na Grojkonie
Znamy już program Grojkonu - konwentu odbywającego się w przyszły weekend w Bielsku-Białej. Na chętnych czekają następujące LARP-y:


LARP Łzy Feniksa, Legenda Pięciu Kręgów

"Do nadmorskiej twierdzy zwanej Łzą Feniksa przybywają zaproszeni wielce szacowni goście. Aby zapewnić sobie godnego następcę, "sędziwy" daimyo organizuje turniej, którego zwycięzcy pojmą córki władcy za żony, a jeden z nich zostanie nowym władcą Łzy Feniksa. Wraz z kandydatami przybywają ich szlachetnie urodzeni towarzysze, aby zawierać sojusze i walczyć o wpływy, w nieoficjalnym turnieju arystokratów.

Jednak od wielu gości przybycie do twierdzy wymagało sporej odwagi, bowiem w całym Rokuganie krążą pogłoski, iż na ziemiach daimyo od wielu miesięcy znikają bez śladu młodzi mężczyźni, niezależnie od ich pochodzenia i majątku..."


Prowadząca: Dziubas
Mail: daiciek[at]vp.pl
GG: 7435069


LARP Dolne khazamaty nienawiści, parodia D&D

"Pradawne zło zaczęło podnosić swój obmierzły łeb i spoglądać łapczywym okiem w stronę dusz niewinnych. Tylko sześciu naznaczonych, których imiona przed wiekami wyryto na świętych tablicach Enorav, może powstrzymać nadciągającą nieuchronnie zagładę. Mistrz Magnus – neutralny dobry arcymag, władca czterech żywiołów, który niesie pożogę dla zatraconych, lodową otchłań dla zepsutych, sztorm dla nieprawych, i orzeźwiającą bryzę dla sprawiedliwych; mistrz Witten –chaotyczny dobry książę złodziei, którego sztylety są szybsze niźli myśl, a myśl szybsza niźli ta najszybsza; Świątobliwy Mistrz Pius Langhammer, praworządny dobry kapłan Ilmantera, posłaniec bogów, światło nadziei Faehrunu, którego filozofią jest bezgraniczna sprawiedliwość i ocean dobra; Mistrz Al'Lan Mandragoran, neutralny dobry, wszechwładca dziczy, którego kroki są ciche niczym stąpanie łani u wodopoju, a strzały celne jakoby promienie słońca o brzasku; Mistrz Shaggo Ughrk, chaotyczny dobry, szlachetny i honorowy pół-ork którego szał bitewny jest straszliwszy niźli niespodziewanie schodząca lawina w Dolinie Lodowego Wichru, a ryk bardziej przerażający niż ten u niedźwiedzicy chroniącej swe młode; Mistrz nad Mistrzami Iminthiss Pobożny – praworządny dobry, palladyn Jasności, boża pięść, która otacza centralny, zielony Zamek Symbolizacji, który jest otwarty dla wyższych wymiarów oraz przekracza granice wyobraźni, a jego level to czterysta czterdzieści… i cztery!

A ich przeciwnikiem jest Niszczyciel Światów, Władca Dziewięciu Piekieł, Uzurpator Mocy Nieczystości, Tornado Siejące Zamęt Zepsucia, Dementor Ludzkich Dusz, Pan Wojny, Choroby, Głodu i Śmierci, Stojący u Steru Nienawiści, Zdradziecki Król Podziemnych Armii Zła, Cień Rozpaczy Padający na Serca Sprawiedliwych, Ten, Którego Imienia Lękają Się Nawet Bogowie, Syn Rozkopanego Kurhanu, Dzierżący w Dłoni Płomień Chaosu i Zniszczenia… TSCHASCHCKAROTH III POSĘPNY.

Zebrał on armię najpodlejszych z podłych, których zadaniem ma być pogrom światów ku jego czci. Czy zło czające się w Twoim sercu jest wystarczająco mroczne by stawić czoła Błogosławionej Szóstce Enorav? Chcesz by Mroczny Władca Spojrzał na Ciebie przychylnym okiem? Czy u jego boku chcesz stanąć przeciwko armii Światłości? Twoje pułapki pochłonęły niejednego Paladyna? Masz zbędny zapas szkieletów, zombie lub galaretowatych sześcianów? Przybądź na Doroczne Targi Zła w Dolnych Khazamatach Nienawiści (za cmentarzem w lewo, 20 kondygnacji w dół, prawy korytarz, pytać o Xarnephgotha) – gwarantujemy Złą Zabawę, możliwość zaprezentowania się przed Najgorszym z Najgorszych oraz zagrania w Gry Zręcznościowe (m.in. rzut koboldem, wyścigi w workach z ludzkiej skóry oraz Puciball)."


PS: Przy czytaniu wstępniaka autorzy LARPa polecają posłuchanie tej piosenki.

LARP Dolne Khazamaty Nienawiści jest LARP-em D&D, którego akcja dzieje się na zlocie złych postaci. Jest totalnym odwróceniem standardów D&D, dlatego przy zgłaszaniu postaci gracze mają sporą dowolność (do 15 lvl) i mogą popuścić wodzę fantazji. Zgłoszenia proszę posyłać na mail: larp.zapisy[at]gmail.com, w tytule "Dolne Khazamaty Nienawiści".

Prowadzący: Michał 'Czix' Turoń i Tomasz 'Rotek' Roth


LARP New Dynasty, Deadlands

"New Orleans, Missisipi, 1872
Rzęsisty deszcz i ołowiane chmury pokryły jeszcze przed chwilą tak kolorowy, listopadowy New Orleans, gdy przez morze gnijących na czarnym bruku Royal street liści siedem ubranych w czerń postaci zmierzało w kierunku parowca "New Dynasty". Już dotarłszy po mostku łączącym kapiący złotem i mahoniem parostatek owinięty w siny dym leniwie spełzający z ozdobnych kominów prowadzących do upiorytowego tendera, jeden po drugim ukazali stojącemu przy bramce lokajowi błyszczącą w świetle latarni gazowej kartę z zaproszeniem na sławny od Seattle aż po Austin turniej pokerowy organizowany przez samego Salomona Thayera...

Wśród nich młoda dziewczyna. Jej radosny wyraz twarzy zdradzał, że nie była przygotowana na podążającą za nią niczym cień śmierć. Uśmiechnięta przekroczyła próg dzielący tajemnicze wnętrza Parowca od otaczającego go świata. Nie wiedziała, że będzie to ostatni raz, gdy spojrzy na świat żywych.

Następnego poranka Nowym Orleanem wstrząsnęła wiadomość o mordzie dokonanym w tajemniczym towarzystwie elitarnych pokerowców...

New Orleans, Missisipi, 1877
Słońce przelewało się ciasnymi uliczkami Nowego Orleanu a ciepły, południowy wiatr wzniósł morze czerwonych i pomarańczowych liści, gdy pomiędzy białymi ścianami rezydencji przy Royal street liści sześć

ubranych w jesienne prochowce postacie zmierzały w kierunku parowca "New Dynasty". Już dotarłszy po mostku łączącym kapiący złotem i mahoniem parostatek owinięty w biały dym tańczący wokół ozdobnych kominów prowadzących do upiorytowego tendera, jeden po drugim ukazali stojącemu przy bramce lokajowi błyszczącą w świetle dnia kartę z zaproszeniem na zakazany przez rząd CSA turniej pokerowy, którego hermetyczne zasady uczestnictwa uczyniły niemalże niemożliwym odnalezienie winnego

dokonanej 5 lat temu zbrodni. Obecność Texas Rangera wśród gości jednak wzbudza podejrzenia nie tylko lokaja.

Zasłonięte, kryształowe okna potęgują wrażenie, że pływający salon skrywa o wiele więcej tajemnic niż tylko okoliczności pojedynczej, ludzkiej śmierci, ale chciwość bywa silniejsza od życia..."


System: Deadlands: Dziwny Zachód
Prowadzący: Dominik 'Dracan' Dembinski i Aleksander 'Demonic' Tukaj
Kontakt dla graczy: dracan[at]onet.eu


LARP LIPKON - Grojkon Edition II. LARP Postapokaliptyczny

"Uwaga! Uwaga! Ogłaszam komunikat: Przedstawiciele wszystkich plemion mają się zgłosić w przeciągu najbliższych piętnastu minut do "Segmentu Zero", w celu odbycia Kwartalnej Konferencji Ogólnorozwojowej. Każdemu z Przedstawicieli może towarzyszyć Zastępca. Na terenie "Segmentu Zero" obowiązuje całkowity zakaz posiadania jakiejkolwiek broni. Przypomina się Przedstawicielom Plemion o zabraniu Sygnatur Kluczy, które świadczą o posiadaniu realnej władzy na poszczególnymi Segmentami. Termin zakończenia spotkania: bliżej nieokreślony...

Gdy tylko ucichły echa komunikatu, w gąszczu porośniętych bujną roślinnością korytarzy, dało się słyszeć miarowy i jednostajny szelest maczet karczujących drogę do "Segmentu Zero". Mimo, iż roślinność zarastała świeżo co wyciętą ścieżkę prawie natychmiast, a na miejsce każdego pnącza pojawiały się trzy większe i grubsze niczym głowy u mitycznej Hydry, Siepacze niestrudzenie karczowali to "Zielone Piekło". Po około dziesięciu minutach tej nierównej walki odgłosy pracujących maczet ucichły jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki. Przed poszczególnymi śluzami do "Segmentu Zero" atmosfera gęstniała tak, że można było kroić ją nożem. Każdy czekał w napięciu, aż Ozyrys wpuści go do środka. Nagle śluzy otwarto.."


Prowadzący: Maciej 'SANCHEZ' Stępień, Wojciech 'IWAN' Stępień
Zgłoszenia na GG: 21956937 oraz na forum Grojkonu


LARP Łowcy i Androidy
Gra inspirowana filmem Blade Runner. Zgłoszenia przyjmowane na konwencie.


PCV Warriors
Nie jest to LARP, ale turniej bezpiecznej szermierki, podczas którego uczestnicy noszą kostiumy wojowników w różnych konwencjach. Więcej na stronie Grojkonu.
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę
Źródło: Grojkon 2010
Tagi: Grojkon | Grojkon 2010


Czytaj również

Komentarze


~

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Raz jeszcze zapytam, bo nikt z organizatorów nie raczył się odnieść do pytania zadanego wcześniej. :( Z programu imprezy wynika, że sesje rpg odbywać się będą jedynie po godzinie 22.000... Czy będą MG zdeklarowani do prowadzenia w trakcie godzin przed/po południowych? Jakaś lista prowadzących i dostępnych systemów? Będą dostępne salki?
17-05-2010 19:37
Nicram
   
Ocena:
0
Sesje po 22.00 w wyznaczonych na planie salach to sesje należące do Złotych Kości.
Ale oprócz tego są wyznaczone miejsca na sesje luźne, które do owego turnieju się nie zaliczają. Na forum w tym dziale: http://grojkon.com/forum/index.php ?board=8.0
można się zapisać już teraz do niektórych z MG na właśnie takie luźne sesje. A na samym konwencie, tak jak na innych konach, będzie można się ogłaszać i zapisywać przy akredytacji (o ile, nie będzie jakiegoś lepszego miejsca do tego, np. green room)
18-05-2010 00:40
~Alth

Użytkownik niezarejestrowany
    Salki
Ocena:
0
Salki do grania będą. Nawet całkiem przytulne :)
19-05-2010 11:50

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.