» Blog » Kufel: Ciekawość to pierwszy stopień do piekła
30-06-2014 14:18

Kufel: Ciekawość to pierwszy stopień do piekła

W działach: rpg, scenariusze, Kufel, konkursy | Odsłony: 589

Ciekawość to pierwszy stopień do piekła

Ilekroć rozpoczynasz kampanię w karczmie, ginie mały kotek – z almanachu MG

 

Od autora

Moja kropelka do kufelka. Znów miało być inaczej, a wyszło jak zwykle. Na ostatnią chwilę mini scenariusz względnie uniwersalnie fantasy, dla raczej początkującej drużyny, a jak ktoś chce to i urban-, horror w zasadzie z kosmetycznymi przeróbkami. Do przeczytania na grynarracyjne.pl. 

Komentarze


Petra Bootmann
   
Ocena:
0

o nie! kotku :(

30-06-2014 14:23
Cherokee
   
Ocena:
+1

Jeśli przygoda Repka zebrała tyle hejtu, to boje się myśleć, co tu się będzie działo. 

30-06-2014 14:32
sil
   
Ocena:
0

A co tu jest hejtogennego?

30-06-2014 14:49
Tyldodymomen
   
Ocena:
+6

Jaka miła pornografia. Cóż za urocza bzdurka.

Ale słabość, że całą mechanikę trzeba sobie podopisywać.

30-06-2014 14:50
sil
   
Ocena:
+1

Malaggarze, usuwam Twój moim zdaniem jak niestety zwykle nic nie wnoszący komentarz i proszę Cię o niekomentowanie pod moimi wpisami. 

30-06-2014 14:53
~

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
+4
zły szkic scenariusza spotyka fanfic kinga feat. mastertona. 


usuwanie komentarzy. 

to jest dokładnie to, czego szukałem. 
30-06-2014 16:56
~

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
@up. 
albo czegoś bardzo nie zrozumiałem. Bardzo.
30-06-2014 16:57
WekT
   
Ocena:
0

całkiem ciekawy koncept. Ale najlepsze jest do momentu znalezienia szkieletu z tasakiem. potem już by mi się nie chciało brnąć dalej. jako upiorna zabawa mogłoby być, bo złośliwe. choć jako jako gracz mógłbym się wkurzyć.

30-06-2014 17:07
~

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Phi, ale się wySilił... ;)
30-06-2014 18:53
Thronaar
   
Ocena:
+2

Na koniec powinien przebudzić się kotek. ;p

30-06-2014 19:46
Planetourist
   
Ocena:
+1

A gdzie sekretny poziom krów? W drugiej części?

Pomysł jest całkiem ciekawy, ale to, co w nim najfajniejsze to możliwość wielkiej ucieczki przez wszystkie poziomy Diablo - i to na odwrót, od piekła do Tristram. Prowadząc tę przygodę zrobiłbym wszystko, żeby gracze jednak uciekli, bo pozostałe opcje przy całej swojej epickości zagłady są mniej ciekawe :)

 

30-06-2014 23:15
Squid
   
Ocena:
0

Brzmi to mi jak świetny, emocjonujący epizod na godzinę-dwie sesji (bez opcji z obowiązkowym TPK) - raczej część większej kampanii (w której gracze mogą coś zrobić, poradzić sobie z konsekwencjami i doczekać się większych wyborów itd), niż samodzielny scenariusz.

01-07-2014 00:50
Planetourist
   
Ocena:
+1

W sensie konsekwencji tego, co zbudzili pod karczmą? 

Jeśli tak, to wyobrażam sobie, jak zabawnie było by zrobić odwrotnie - gracze rozwiązują wielką intrygę, zatrzymują się w karczmie, idą do piekła, budzą Diablo, uciekają i dalej rozwiązują wielką intrygę, jakby nic się nie wydarzyło. Ostateczne Spotkanie Losowe.

 

01-07-2014 01:01
sil
   
Ocena:
0

Cieszę się, że udało mi się połechtać Wasze wyobraźnie :)

01-07-2014 10:26
Thronaar
   
Ocena:
+2

Dwóch magów omawia w karczmie plany wskrzeszenia Diablo, podchodzi kelnerka pytając się co zamierzają robić.
- Zabijemy kilkuset ludzi i jednego kotka.
- Ale czemu kotka?
- Widzisz Lazarus, mówiłem ci, że nikt nie zapyta o tych kilkuset ludzi.

03-07-2014 14:27

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.