26-05-2013 19:25
Kryształ Stabilności
W działach: Warhammer | Odsłony: 15Jest to opracowany za sugestią kolegii przedmiot/rytuał, mający wspomagać co lepszych magów.
Rytuał (wersja dla magii ognia.)
Typ: Magia tajemna
Język tajemny: Anoqueyan
Składniki: 5kg złota, 5kg ołowiu, rubin oszlifowany w 9-ścian foremny wart 1000zk(wstępnie), kawałek obsydianu, kamień mocy ognia, księga wiedzy tajemnej z zapisanymi wszystkimi zaklęciami jakie ma przepuszczać kamień, znak boga zmian na glinianej nie wypalonej tabliczce, skomplikowany projekt techniczny na hartowanej stali.
Warunki: Odprawienie tylko na stabilnej żyle geomancyjnej w otoczeniu palących się figur geometrycznych na ziemi, minimum jeden pomocnik.
Konsekwencje: Jeśli coś pójdzie nie tak to postać dostaje permanentną kość chaosu.
Opis: W wyniku działania magii dochodzi do stworzenia magicznego klejnotu który ma "zapamiętane" wszystkie elementy każdego poprawnego zaklęcia jakie było uwzględnione w księdze. Jeśli podczas rzucania takiego zaklęcia wypadnie przekleństwo tzeentch-a to MG rzuca na procenty i zapisuje ile wypadło pkt. Normalne bez zmian, poważne razy 2, katastrofalne razy 3. Gracz wie tylko jaki typ był domyślnie na kości. Kryształ mieści 999 pkt. Postań może je usunąć. Każda próba to poświęcenie jednego pkt. żywotności. Uwolnienie pkt/mocy to rzut na Splatanie magii z -1 za każdy pkt. Ile pkt/mocy chce uwolnić postać decyduje gracz. MG wie ile pkt zostało w krysztale. Gracz testuje bez minusów ALE za każdy 1 pkt którego nie udało mu się usunąć na próbował w krysztale pojawia się 9. Istnieje szansa że gracz będzie "czyścił" już pusty kryształ nie wiedząc o tym.
JEŚLI kryształ się zapełni. Wszystko w promieniu 9m zostaje wessane do domeny chaosu. W danym miejscu otwiera się stabilna brama do domeny chaosu na 9h o średnicy 9m. Pojawia się 9 pomniejszych demonów tzeentch-a. I istnieje 9% + przekroczone pkt szansy na pojawienie się na 9 tur Pana Zmian.
Magia: 5
PD: 500
Poziom Mocy: 40 (-5 za każdego pomocnika), pomocnicy 10+5 za każdego pomocnika
Czas odprawiania: 9 godzin.
Cały przedmiot jest zbudowany w oparciu o jedną zasadę z Królestw Magii.
Przekleństwo Tzeentch-a to nic innego jak drobny błąd w sztuce dokonany przez czarującego. Możliwe że nawet nie z winy jego tylko samej zmienności wiatrów. Kamień ten wchłania w siebie wszystko ci się pojawia, a nie powinno... do czasu