Kroko-loko
Dodała: Agnieszka 'jagnamalina' BracławskaMają w kolekcji: 0
Obecnie grają: 0
Dodaj do swojej listy:
lista życzeń
kolekcja
obecnie gram
Typ gry: karciana niekolekcjonerska
Projektant: Roberto Fraga
Ilustracje: Aurore Damant, Sofi
Wydawca polski: REBEL.pl
Data wydania polskiego: 2016
Liczba graczy: od 2 do 5
Wiek graczy: od 6 lat
Cena: 44,95 zł
Doszło do włamania. Trzydzieści dwa krokodyle znalazły się na liście podejrzanych. Przy pomocy wskazówek dawanych przez centralny komputer policyjny odkryj, kto dopuścił się przestępstwa!
Karty hipopotamów i krokodyli zostają rozłożone w kwadracie 6x6, a każdy krokodyl (lub pani krokodylowa) i hipopotam wskazuje któregoś ze swoich sąsiadów. Gracze otrzymują pary kart determinujące jedną cechę sprawcy włamania: płeć, kolor, rozmiar itp. Na dany sygnał wszyscy gracze odkrywają jedną ze swoich wylosowanych kart.
Należy jak najszybciej sprawdzić, jak wygląda zdefiniowany w ten sposób krokodyl (np. jest gruby, niebieski, ma okulary i jest płci żeńskiej) i znaleźć go wśród wszystkich kart. Następnie trzeba prześledzić na rozłożonych kartach kogo wskazują kolejne krokodyle i hipopotamy aż znajdziemy:
- takiego, który wskazuje poza planszę;
- pokazującego na tego, kto wskazywał jego lub tego, który został wskazany ponownie (pętla);
- pierwotnego podejrzanego (gdy zostaje wskazany hipopotam lub karta, która już wypadła z gry).
Gracz, który jako pierwszy zdobędzie 3 karty, wygrywa!
Źródło: Rebel.pl