Krew i Rdza 2
Dodał: Michał 'Morel' Azarewicz
Tytuł: Krew i Rdza 2
Linia wydawnicza: Neuroshima
Autorzy: Rafał Szyma, Bartosz Majorczyk, Mateusz Zaród
Okładka: Mariusz Gandzel
Ilustracje: Mariusz Gandzel, Radosław Gruszewicz, Barbara Trela-Szyma, Mateusz Bielski
Wydawca polski: Portal
Data wydania polskiego: 2011
Miejsce wydania polskiego: Gliwice
Liczba stron: 128
Oprawa: Miękka
Format: 160x230 mm
ISBN-13: 978-83-60525-31-9
Cena: 37 zł
Krew i Rdza 2 to dodatek przeznaczony dla Mistrzów Gry. Zbiór przynosi im wsparcie w postaci kilkudziesięciu scenariuszy i pomysłów na przygody w rozmaitych stylach, miejscach i kolorach.
Krew i Rdza 2 to także zastrzyk informacji o świecie Neuroshimy – w rozdziale Tajemnice Mistrza Gry znajdziecie krwiste materiały poświęcone Neodżungli, Posterunkowi, Federacji Appalachów i innym miejscom, które dotąd pozostawione były samym sobie.
Całość dodatku otwiera natomiast nowy neuroshimowy setting: Neuroshima 2020. Proponuje on rozgrywkę nie trzydzieści lat po zagładzie, lecz właśnie wtedy, gdy na Stany spadły bomby.
Dodatek przekłada się na wiele, wiele godzin świetnego grania i pokazuje świat Neuroshimy w nowej, świeżutkiej odsłonie.
Linia wydawnicza: Neuroshima
Autorzy: Rafał Szyma, Bartosz Majorczyk, Mateusz Zaród
Okładka: Mariusz Gandzel
Ilustracje: Mariusz Gandzel, Radosław Gruszewicz, Barbara Trela-Szyma, Mateusz Bielski
Wydawca polski: Portal
Data wydania polskiego: 2011
Miejsce wydania polskiego: Gliwice
Liczba stron: 128
Oprawa: Miękka
Format: 160x230 mm
ISBN-13: 978-83-60525-31-9
Cena: 37 zł
Krew i Rdza 2 to dodatek przeznaczony dla Mistrzów Gry. Zbiór przynosi im wsparcie w postaci kilkudziesięciu scenariuszy i pomysłów na przygody w rozmaitych stylach, miejscach i kolorach.
Krew i Rdza 2 to także zastrzyk informacji o świecie Neuroshimy – w rozdziale Tajemnice Mistrza Gry znajdziecie krwiste materiały poświęcone Neodżungli, Posterunkowi, Federacji Appalachów i innym miejscom, które dotąd pozostawione były samym sobie.
Całość dodatku otwiera natomiast nowy neuroshimowy setting: Neuroshima 2020. Proponuje on rozgrywkę nie trzydzieści lat po zagładzie, lecz właśnie wtedy, gdy na Stany spadły bomby.
Dodatek przekłada się na wiele, wiele godzin świetnego grania i pokazuje świat Neuroshimy w nowej, świeżutkiej odsłonie.