» Wieści » Kontrowersyjna reklama Homefront

Kontrowersyjna reklama Homefront

|

Kontrowersyjna reklama Homefront
Podczas gdy świat zastanawia się nad tym, jaka przyszłość czeka Półwysep Koreański i jakie skutki może przynieść ewentualna wojna, cdp.pl wykorzystuje sytuację do reklamowania przeceny gry Homefront. Tytuł przedstawiający wizję ataku Korei Północnej na Stany Zjednoczone reklamowany jest hasłami "Kryzys koreański trwa" i "W obliczu zagrożenia wojną atomową, należy wziąć sprawy w swoje ręce!"



To nie pierwsza wątpliwa kampania dotycząca gry Homefront. Przed premierą użytkowników YouTube'a straszył żółty pasek z informacją o wojnie. Za tamtą kampanię odpowiadało THQ. Dzisiejsze hasło to już pomysł cdp.pl.
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę
Źródło: cdp.pl
Tagi: homefront | CDP.pl


Czytaj również

Komentarze


~vic

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
+1
Reklama cdp.pl jest zdecydowanie poniżej pewnego poziomu. Dzisiaj, w czasach superrealistycznej grafiki zaciera się różnica między tym, co realne a światem wirtualnym. Wojna to nie zabawa, a żerowanie na poważnym konflikcie zbrojnym, jak robi to cdp, uważam za żenujące.
05-04-2013 09:02
~

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Nie ma to jak reklama reklamy
05-04-2013 09:48
gower
   
Ocena:
0
Usunąłem spam niezwiązany z tematem newsa.
05-04-2013 10:20

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.