To nie pierwsza wątpliwa kampania dotycząca gry Homefront. Przed premierą użytkowników YouTube'a straszył żółty pasek z informacją o wojnie. Za tamtą kampanię odpowiadało THQ. Dzisiejsze hasło to już pomysł cdp.pl.
Kontrowersyjna reklama Homefront
Podczas gdy świat zastanawia się nad tym, jaka przyszłość czeka Półwysep Koreański i jakie skutki może przynieść ewentualna wojna, cdp.pl wykorzystuje sytuację do reklamowania przeceny gry Homefront. Tytuł przedstawiający wizję ataku Korei Północnej na Stany Zjednoczone reklamowany jest hasłami "Kryzys koreański trwa" i "W obliczu zagrożenia wojną atomową, należy wziąć sprawy w swoje ręce!"
To nie pierwsza wątpliwa kampania dotycząca gry Homefront. Przed premierą użytkowników YouTube'a straszył żółty pasek z informacją o wojnie. Za tamtą kampanię odpowiadało THQ. Dzisiejsze hasło to już pomysł cdp.pl.
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę
To nie pierwsza wątpliwa kampania dotycząca gry Homefront. Przed premierą użytkowników YouTube'a straszył żółty pasek z informacją o wojnie. Za tamtą kampanię odpowiadało THQ. Dzisiejsze hasło to już pomysł cdp.pl.
Źródło: cdp.pl