» Projekty » Konkursy » Konkurs na lokację

Konkurs na lokację


wersja do druku

Konkurs na lokację

Rozstrzygnięcie Konkursu na Lokację


W dniu wczorajszym jury konkursu wyłoniło zwycięską oraz wyróżnioną pracę. Nie było to łatwe, gdyż typy jurorów znacznie się między sobą różniły. Mamy przyjemność ogłosić, iż zwycięski laur oraz nagrodę w postaci do wyboru: egzemplarz 25 numeru anglojęzycznego czasopisma Warpstone albo dodatek Dziedzictwo Sigmara zdobyła praca Dom Snow autorstwa Piotra Cichego, a wyróżnienie i drugie miejsce otrzymał tekst Sklep Towary wszelakie autorstwa Szymona ‘Ruska’ Krzyżanowskiego. Autorom serdecznie gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów.

Autorami pozostałych prac są:
Karczma morderców - Szymon "Rusek" Krzyżanowski
Dwa Płaszcze - Maciej "Aureus" Gajzlerowicz
Dworek Eryka Schwarzwolfa - Michał "Drejfus" Zięba
Świątynia Morra - Łukasz "Konio" Skarżyński

Z dniem dzisiejszym rozpoczynamy publikację konkursowych prac.



Konkurs na lokację


Tam gdzie czyha przygoda


Ostatnie blaski dnia zatapiały korony drzew powodzią czerwieni i złota.
- Nienawidzę tego miejsca – syknął odziany w miedzianą szatę czarodziej. Wśród wysokich traw ledwie majaczył szyszak jego kompana, krasnoluda Reinholda Czarnobrodego. Brodacz przetarł oczy i sięgnął po gorzałkę.
- Łe tam, pięknie tu – przechylił bukłak tylko po to, by zorientować się, że jest pusty – choć bywało piękniej.
- Ruiny już blisko, tam spoczniemy, chodźmy.
- Tia - mruknął krasnolud i dodał pod nosem - byleby nie na wieki...
Wraz ze zmierzchem wstawała mgła, spowijając skraj lasu nieprzeniknionym, gęstym oparem. Niespełna kwadrans dzielił ich od upragnionego celu podróży, ale szóstym zmysłem wyczuwali, że coś jest nie tak. Czyżby zielonoskórzy, których ślady znaleźli już dwa dni temu?

Po kilku minutach wędrówki pomiędzy konarami drzew zaczęła się odcinać przestrzeń polany. Podróżni wydali z siebie westchnienie ulgi, jak się jednak okazało - przedwcześnie. Wszystko wydarzyło się nagle.
Orkowie wyskoczyli spomiędzy drzew, jednak na ich obliczach malował się nie zew krwi, a przerażenie - za nimi szła sama śmierć. Dwie setki szkieletów pod wodzą zwyrodniałego, zdegenerowanego sodomity, Ludvika von Carsteina, będącego odległym i wstydliwym pociotkiem tego von Carsteina, zmiotły zielone plugastwo w mgnieniu oka. Był to jedynie przedsmak tego, co czekać ich miało pod oblężonym Middenheim, do którego zmierzali.

Wyprostowany, lecz drżący na swych pałąkowatych nogach czarodziej, starał się nie okazywać lęku. W jego spojrzeniu była determinacja, by przetrwać jeszcze tę chwilę. Przełknął ślinę. Skinął w kierunku swojego kompana. Krasnolud ryknął buńczucznie, szykując się do ostatniego boju, a czarodziej działajac intuicyjnie, ale jakze szczęśliwie, rzucił zaklęcie, które nie raz już ratowało mu życie... osteoporozę.

Szkielety w mgnieniu oka zamieniły się w proch. Na polanie pozostali jedynie dwaj wędrowcy i krwiopijca - moze o nieco zwiotczałych obecnie ramionach, ale zawsze to jednak wampir...

- No toście nieźle narozrabiali - żachnął się von Carstein, a lewy kieł, ukruszywszy się, wypadł mu z paszczy - Taki wstyd - dodał sepleniąc.
- Giń, bestio - wydyszał czarodziej, splatając kolejne zaklęcie.
- Ech - wampir wzruszył z rezygnacją ramionami - dwieście lat egzystencji i taki nędzny koniec, na jakieś polance pod bliżej nieznanym lasem. Było mi ostać w ruinach albo choćby na cmentarzu...
- Fakt, nijak klimatu w tym nie ma. Jak to wnukom opisywać, żem wąpirza przy zagajniku usiekł? Żeby to były katakumby albo, niechby tam, jaskinia...
- Katakumby... to brzmi dumnie - rozmarzył się Ludvik - właściwie znam tutaj niedaleko takie ruinki, może...
Z rąk czarodzieja, niczym kamień z procy niziołka, wyskoczyła kula ognia, kładąc krwiopijcę trupem - o ile tak można powiedzieć.
- Na polance, przy cholernym strumyczku - mruknął krasnolud - a mogło być mrocznie i tajemniczo. Nici z opowieści, z piasku bicza nie ukręcisz.



Redakcja działu Warhammera serwisu Poltergeist zaprasza do udziału w jesiennym konkursie. Jego tematem jest opis lokacji, który będzie można z marszu wykorzystać podczas sesji. Prace będą oceniane pod względem zgodności z drugoedycyjnym uniwersum WFRP, oryginalności oraz poprawności językowej. Nagrodami w konkursie są: 25 numer anglojęzycznego czasopisma Warpstone, zawierający ponad 90-stronicowy opis Fimirów, i dodatek Dziedzictwo Sigmara, opisujący Imperium po Burzy Chaosu. Klikając odnośniki, osoby zainteresowane mogą zapoznać się z fragmentami czasopisma - spis treści, strony 52-53, strona 82, ilustracje, oraz z fragmentami dodatku - strona 32, strona 46, strona 58, strona 69 i strona 144. Więcej szczegółów można znaleźć w regulaminie konkursu, z którym należy się zaznajomić przed wysłaniem pracy. Wszelkie pytania należy zadawać w sekcji komentarzy, znajdującej się poniżej.

Regulamin konkursu


  1. Organizatorem konkursu jest dział Warhammera serwisu Poltergeist.
  2. Tematem konkursu jest opis lokacji (miejsca), będącej gotowym do wykorzystania na sesji materiałem dla MG, zgodnym z realiami drugoedycyjnego WFRP. Przez lokację (miejsce) rozumie się niewielki obszar o zamkniętej architektonice, np. karczmę, zajazd, dom, pałac, zamek, podziemny kompleks, cmentarz, wieś, okręt itp. Dla potrzeb konkursu przyjmuje się, że lokacją (miejscem) nie są pojedyncze pomieszczenia, ulica, gościniec, dzielnica, miasto, prowincja, kraj itp., a także miejsca naturalne, np. polana, zagajnik, las, strumień, rzeka, jezioro, dolina, wąwóz, wzgórze, góra. Opis lokacji (miejsca) może zawierać w szczególności jej dzieje i zwięzłe charakterystyki jej najważniejszych mieszkańców, a także pomysły na wykorzystanie lokacji w przygodzie.
  3. Do konkursu przyjmowane są prace:
    • napisane w języku polskim,
    • oryginalne,
    • niepublikowane,
    • nienadesłane wcześniej organizatorowi,
    • w formie elektronicznej w jednym z wybranych formatów: docx, doc, rtf, odt albo txt,
    • mające tytuł,
    • niezawierające w treści danych pozwalających zidentyfikować autora,
    • o długości poniżej 10 tys. znaków (ze spacjami),
    • których wyłącznym autorem jest osoba nadsyłająca.
  4. Jedna osoba może nadesłać jedno zgłoszenie, które zawiera nie więcej niż dwie prace.
  5. Zgłoszenia są przyjmowane wyłącznie drogą elektroniczną pod adresem wfrp(kropka)polter(małpka)gmail(kropka)com. Za zgłoszenie uznaje się e-mail o ustalonych dalej tytule i treści, do którego załączono pracę (prace). W tytule e-maila uczestnik jest zobowiązany zamieścić wyrażenie "Konkurs na lokację - 2008", a w jego treści swoje dane osobowe: imię, nazwisko, (opcjonalnie) pseudonim oraz adres korespondencyjny, który musi znajdować się na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej.
  6. Zgłoszenia będą przyjmowane od 22 września do 5 października 2008 roku. O terminowości nadesłania zgłoszenia rozstrzyga data i godzina jego rejestracji w skrzynce elektronicznej organizatora.
  7. Prace będą oceniane przez jury pod względem oryginalności, poprawności językowej, zgodności z uniwersum drugoedycyjnego WFRP oraz łatwości wykorzystania na sesji. Sekretarz konkursu rozsyła prace jurorom, dokładając przy tym starań, aby do czasu ich ocenienia autorzy pozostali jurorom nieznani.
  8. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 12 października 2008 roku na stronie internetowej organizatora konkursu. Organizator zastrzega sobie możliwość późniejszego ogłoszenia wyników.
  9. Autor najlepszej pracy otrzyma nagrodę, którą jest do wyboru: egzemplarz 25 numeru anglojęzycznego czasopisma Warpstone albo dodatek Dziedzictwo Sigmara. Autor pracy, która zajmie drugie miejsce, otrzyma nagrodę - tą pozycję, której nie wybrał autor najlepszej pracy. Jeżeli autorem dwóch najlepszych prac będzie ta sama osoba, otrzyma obie nagrody. Każda z nagród zostanie wysłana pod podany w e-mailu adres korespondencyjny ekonomicznym listem poleconym w ciągu siedmiu dni od ogłoszenia wyników konkursu. Nieodebranie przesyłki z nagrodą w terminie przewidzianym przez Pocztę Polską jest równoznaczne z rezygnacją z nagrody.
  10. Obie zwycięskie prace, a także te, które prezentują odpowiednio wysoki poziom, zostaną poddane korekcie językowej i opublikowane na łamach działu Warhammera serwisu Poltergeist. Organizator zastrzega sobie wyłączne prawo do publikacji nadesłanych prac przez 90 dni od dnia następującego po ogłoszeniu wyników konkursu.
  11. Wysyłając zgłoszenie z pracą (lub pracami), uczestnik konkursu:
    • akceptuje regulamin konkursu,
    • oświadcza, że jest wyłącznym autorem każdej nadesłanej pracy, a praca jest oryginalna, nie była nigdy nadesłana do organizatora ani nigdzie publikowana,
    • wyraża zgodę na publikację pracy, podpisanej imieniem i nazwiskiem (oraz pseudonimem) na łamach działu Warhammera serwisu Poltergeist,
    • zobowiązuje się zachować do własnej wiadomości dane nadawcy przesyłki z nagrodą.
  12. W konkursie nie mogą brać udziału osoby bezpośrednio związane z jego organizacją.
  13. Jury konkursu:
    • Karolina "Viriel" Bujnowska,
    • Daniel "karp" Karpiński,
    • Piotr "CE2AR" Stachurski,
    • Gniewomir "triki" Trocki.
  14. Sekretarzem konkursu jest Zbigniew "hallucyon" Jasienica.

Życzymy połamania piór!
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę



Czytaj również

Komentarze

string(15) ""

Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.