string(15) ""
» Blog » Klanarchia - Polowanie na Juggernaut
09-01-2013 15:31

Klanarchia - Polowanie na Juggernaut

W działach: Raport, RPG, Klanarchia, Juggernaut | Odsłony: 3

Zakończyłem niedawno kampanię w Klanarchię, którą zatytułowałem Polowanie na Juggernaut. Sesje były prowadzone od Lipca aż do ostatniej soboty i w sumie było ich 6. Raporty z nich pisałem regularnie zaraz po sesjach, jednak wcześniej nie umieszczałem ich na polterze, w sumie sam nie wiem czemu. Teraz zamieszczam tutaj po prostu link do tagu głównego z tej kampanii, skąd już łatwo możecie wejść do raportów z wszystkich 6 sesji:

Klanarchia - Polowanie na Juggernaut

Komentarze


Szczur
    Miło się czytało, parę fajnych inspiracji
Ocena:
+1
Z ciekawości - na jak wysokich poziomach Splugawienia skończyli bohaterowie kampanię?
10-01-2013 13:39
Lasard
   
Ocena:
+1
Monolit miał tylko 1, Chung 2 lub 3 a Czarne Oko 5. Stosowałem trochę inne zasady splugawienia, tak by były bardziej dramatyczne, a nie niebezpieczne, ale i tak udało się im nadużyć trochę mocy ciemności. W nastepnej kampanii zasady splugawienia znowu trochę zmodyfikuję, bo jednak te dawały graczom zbyt dużo pewności siebie i zbyt często sięgali jednak po dominowanie ciemności.
10-01-2013 14:13
Szczur
   
Ocena:
0
Chyba fajnie że Dominowali Ciemność dość często, inaczej w takiej krótkiej kampanii zupełnie nie byłoby potencjału na upadek postaci przecież (chyba że mocno zdryfowałeś mechanikę nabierania Splugawienia przy Dominowaniu Ciemności).
10-01-2013 16:26
Lasard
   
Ocena:
0
Zasady były niemal całkowicie zmienione: otrzymane punkty z puli ciemności wydawałem w taki sposób, że jeden punkt oznaczał +1 do poziomu trudności testu na Kult Przodków, który musiała zdać osoba, która mnie tyloma punktami obdarowała :)
10-01-2013 16:39

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.