22-10-2014 00:58
Kamienowanie poltera solidnym kamulcem.
Odsłony: 218
Wiele rzeczy mogę zrozumieć. Administracja zawsze ma ciężki orzech do zgryzienia. Jednak banowanie użytkowników za śmianie się z pisania na polterze nie na temat było dla mnie dziwne. Dotychczas nie pasujące notki były ukrywane lub administracja prosiła o edycję. Tym razem administracja prosi o ukorzenie się. O zgięcie karku przed niosącymi prawdę. Prawdę o znaczeniu słów i ich poprawności. Jeszcze nie tak dawno Kamulec próbował udowodnić nam, że o podśmiechiwaniu można pisać jedynie w formie uznanej przez niego, gdyż inne, zbliżone wydźwiękiem do wulgaryzmów go rażą. Dziś rażą go litery pojedyncze. Dziś zawiniło "D". Dziś zawiniło "CH". Te trzy litery stały się powodem ukrycia mojej notki - notki która krytykowała danie Malaggarowi dziesięcioletniego Bana przez Kamulca.
Kamulcze. Jak admin adminowi powiem ci to, czego nauczyłam się adminując grupę "Panie i Panowie zagrajmy w rpg". Nie powinieneś blokować użytkowników generujących ruch. A tym bardziej za pierdołę. A tym bardziej żądać przeprosin. Nie powinieneś zmieniać definicji słów, nadinterpretować skrótów i przypisywać złych intencji. Admin ma bezstronnie i z dystansem stać na straży porządku dla użytkowników. Nie dla siebie. Wszystko co robi admin musi być przemyślane, a najlepiej obgadane z resztą adminów. W każdej sytuacji, która prowadzi do konfliktów, admin powinien w pierwszej kolejności rozmawiać i żądać reakcji, a dopiero później stosować środki przymusu.
Kamulcze. Jak admin adminowi powiem ci to, czego nauczyłam się adminując grupę "Panie i Panowie zagrajmy w rpg". Nie powinieneś blokować użytkowników generujących ruch. A tym bardziej za pierdołę. A tym bardziej żądać przeprosin. Nie powinieneś zmieniać definicji słów, nadinterpretować skrótów i przypisywać złych intencji. Admin ma bezstronnie i z dystansem stać na straży porządku dla użytkowników. Nie dla siebie. Wszystko co robi admin musi być przemyślane, a najlepiej obgadane z resztą adminów. W każdej sytuacji, która prowadzi do konfliktów, admin powinien w pierwszej kolejności rozmawiać i żądać reakcji, a dopiero później stosować środki przymusu.