» Blog » Hunting Grounds - Night City
04-03-2007 14:07

Hunting Grounds - Night City

W działach: RPG, WoD | Odsłony: 0

Tym razem kilka słów o postaciach. Graczy mam na chwilę obecną 4. Ta liczba fluktuowała ale wygląda na to, że skład wreszcie się dotarł jako tako. Stwierdziłem, że zaczynać będą jako śmiertelnicy i dopiero z biegiem gry przejdziemy na jakiegoś nadnaturala. Rozkład postaci w drużynie był taki, że miałem spory problem decyzyjny cyz gramy w łaka czy w maga. W końcu stanęło na łaku, choć jak się zaraz okaże nie do końca. No ale kończąc ten przydługi wstęp oto krótka prezentacja postaci:

Grey Moolen - Hunters in Darkness Rahu
Jak nietrudno się domyślić główny klepacz watahy. X-treme'owiec, buntownik, skate. Do tego strasznie narwany i uzależniony od adrenaliny. Obecnie Prawdopodobnie będzie starał sięo przywództwo w gangu zajmującego dzielnicę postaci. W gang wkręcił się poprzez Ala(opis dalej) i Jennifer. Jego dziewczynę(siostra szefa gangu), która zginęła zresztą w wojnie gangów nieco ponad miesiąc temu. Najbardziej ludzki i najmniej wilkołaczy z całej ekipy, Grey miał cholerne problemy z zaakceptowaniem faktu, że jest wilkołakiem. Skąd też raczej niższa niż wyższa Harmonia. Jego wilkołacze imię brzmi Szał we Mgle

Josh Harington - Iron Masters Cahaliath
Opisać postać można jednym słowem: punk. Taki najbardziej klasyczny pasujący do ideologi punku. Do tego charyzmatyczny przywódca i naturalny lider. Josh jak nie trudno ma na pieńku z korporacjami i jest znany we wszystkich barach i klubach "w klimacie" bądź undergroundowych miejscach. Do tego szczęśliwy(bardziej lub mniej) posiadacz wilczej krwi od samego urodzenia. Może dzięki temu dość szybko zaakceptował fakt bycia wilkołakiem i utrzymuje dośc wysoką Harmonię. Jego imieniem wilkołaka jest Niosący Pieśń Szału[/]i
Postać strasznie lubię, bo to mój typ postaci. Niestey gracz zupełnie nie umie nią zagrać i błysnąć tekstem kiedy trzeba. Zresztą to właśnie o nim jest notka która wywołała małego flejma pt. "Odgrywanie i Turlanie"

Gordon Morgerstein - Blood Talons Rahu
Dawniej płatny zabójca pracujący na zlecenie różnych korporacji. Ostatnie zlecenie dla Araskaich, wyszło trochę nie tak dobrze jakby chciał. Początkowo z braku jakiejkolwiek alternatywy a obecnie trudno powiedzieć dlaczego jest członkiem watahy. Jest wyszkolonym żołnierzem i jako jedyny z drużyny, przynajmniej narazie wyżej ceni broń palną od kłów i pazurów. Z powodu zdrady i kilku innych nieprzyjemności jest na granicy stania sie Zi' ir czyli utraconą duszą. Pierwszym tego objwem jest już spirit ban. Wygląda na to, że reszta watahy już to dostrzegła więc może jest jeszcze dla niego szansa. Wilkołaki mówią mu, przynajmniej narazie [i]Daleka Śmierć


Al - ex Bone Shadows Itheur, obecnie mag
Ten pan od początku miał być magiem. Drużynowy okultysta i niegdysiejszy śniący, był już nawet o krok od przebudzenia. niestety nie wyszło. A przynajmniej nie wyszło za pierwszym razem. Potem nastała pierwsza przemiana i został wilkołakiem. W sumie nawet całkiem nieźle sobie z tym faktem radził. Nazywali go już nawet Shadowolf. Tak było do wydarzeń z przed pewnego czasu gdy najzwyklej w świecie zginął w walce z Czystymi. Jednakże wolę i duszę miał na tyle silną, że nie poszedł prosto w krąg reinkarnacyjny wilkołaków a wybrał się na przejażdżkę astralną. Zgadnijcie gdzie :?: No właśnie. Obecnie Al jest magiem. W zasadzie to dopiero ten fakt odkrywa tuż obok tego, że przeżył tamte wydarzenia. Wygląda na to że będę miał tu małego crossovera. nie wiem jeszcze tylko, którą ścieżkę mu nadać. Na logikę najlepiej pasuje Moros ale z drugiej strony, jako że to ex-łak(przebudzenie na granicy śmierci jednak możliwości przemiany w nim zabiło) to pasuje mi tu naturalnie Thyrsus. No nic jeszcze zobaczymy co z tego będzie

Przez ekipę przewinęła się jeszcze jedna postać - Jessica - Iron Masters Irraka ale nie zagrzała miejsca w drużynie. Potem dowiedziałem się, że to z powodu tego, że graczka się mnie boi :|. No cóż zdarza się :|:|
0
Nikt jeszcze nie poleca tej notki.
Poleć innym tę notkę
Komentarze na tym blogu są zablokowane.