» Wieści » Historia serii Command & Conquer

Historia serii Command & Conquer

|

Historia serii Command & Conquer
Dział Gier PC gorąco zaprasza do obejrzenia filmu prezentującego serię gier strategicznych Command & Conquer - części pierwszej, oraz C&C: Tiberian Sun, C&C 3 i C&C 4. Autorami materiału są Bartek 'Dante' Dudek oraz Artur 'Morus' Sośniak.
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę
Tagi: C&C | Command & Conquer | Command and Conquer | Historia serii Command & Conquer | Historia Wojny o Tyberium | PolterTV


Czytaj również

Komentarze


arakin
   
Ocena:
0
Tiberian Sun i tak najlepsze - nowe odsłony w 3D już nie są tak wciągające... ;)
29-03-2010 19:37
Neurocide
   
Ocena:
0
Przydałby się też filmik o C&C RedAlert, RedAlert2, Genreals oraz o RedAlert3. Od strony technicznej filmu, to sądzę, że bardzo na miejscu byłby jakiś znaczek poltera, wiecie jak to słoneczko Polsatu czy coś w ten deseń.
29-03-2010 23:35
Gerard Heime
   
Ocena:
+1
Musicie poważnie popracować nad kilkoma rzeczami, chłopaki.

Po pierwsze, trzymacie mikrofon za blisko ust. Musicie mówić dalej od mikrofonu i po prostu głośniej. Podejrzewam, że jakiś sensowny soft do rejestrowania głosu by pomógł. Warto też popracować nad dykcją.

Po drugie, przygotujcie solidniej tekst. Nawet nie chodzi o to, że jest kulawy językowo (bo momentami jest). Ale błędy merytoryczne?
1. Dune II nie jest pierwszym RTS-em, a wasza wypowiedź to sugeruje.
2. Można by się spierać co było najważniejszą zmianą w stosunku do Dune II, ja uważam że możliwość zaznaczania więcej niż 1 jednostki na raz.
3. Skąd wzięliście info o 40 godzinach? Ja w oficjalnych materiałach Westwood znalazłem ponad 60 minut FMV.
4. Armie GDI i Nod w C&C nie są "zupełnie odmienne" bo choćby ich bazy rozbudowują się tak samo i jednostki są podobne. "Zupełnie odmienne" to są w Starcrafcie żeby daleko nie szukać.
5. Tiberian Sun nie był w pełnym 3D. Nie jestem pewien, czy w ogóle jego silnik był 3D - chyba tylko renderowano obiekty w 3D. Piechota była na 100% na spritach. Tak czy siak nie było to pełne 3D.
6. Tiberium Wars zostało rozpoczęte przez Westwood i po likwidacji studia kontynuowane w studio EA Los Angeles, gdzie przeniosła się część pracowników z Westwood.

No i ogólnie rzecz biorąc to gdybym nie znał historii serii, to bym się nie połapał (przy Tiberian Sun nawiązujecie do ataku na świątynię Nod jakby wychodząc z założenia, że widz wie jak zakończył się C&C1).

Błędów które wytknąłem dało się uniknąć gdybyście zajrzeli choćby na wikipedię albo na oficjalne i fanowskie strony serii... trochę szkoda, że tak lekko podeszliście do tematu. Jako fan C&C jestem nieco zawiedziony.

PS. No i wszystkich którzy chcą zainteresować się serią warto skierować na http://www.commandandconquer.com/c lassic/ gdzie zassać za darmo można m.in. C&C, C&C Red Alert, oraz Tiberian Sun z dodatkiem Firestorm.
30-03-2010 01:34
Morus
   
Ocena:
+1
Na swoją obronę mogę tylko powiedzieć, że nie możemy spolierować, tak więc nie mogliśmy zdradzić jak kończy się jakakolwiek część.

Weźmiemy sobie twoje rady do serca i obiecujemy poprawić błędy w następnym wideo.

Oczywiście nad dykcją też musimy popracować, ale wydaje mi się, że większa część winy za nie najlepszą jakość dźwięku lektora ponosi sprzęt. Na razie nie stać nas na profesjonalne studio nagrań więc będziemy starali się nagrywać nasze teksty w najlepszy, dostępny na to sposób.
30-03-2010 08:42
Dante
   
Ocena:
+1
Cały czas pracujemy nad poprawieniem elementów technicznych, ale przy naszych możliwościach nie będzie to z dnia na dzień.

Gerrard, przede wszystkim dzięki za konstruktywną krytykę. ;) Wiele podanych przykładów to po prostu wynik innej interpretacji, ale z drugiej strony nie powinniśmy zostawić furtki dla interpretacji, a postawić sprawę czarno na białym, nad tym też popracujemy.

Informacje o 40 godzinach pochodzą z oficjalnego źródła. Innego, bo innego, ale moim zdaniem pewnego. Być może sami mają błąd, więc tutaj już naszej winy nie ma.

Nowa jakość (merytoryczna i techniczna) pojawią się za sprawą trzeciej odsłony naszej serii.

Pozdrawiam.
30-03-2010 08:49

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.