string(15) ""
» Blog » High Trolling
08-01-2014 03:05

High Trolling

Odsłony: 1151

Notatka, którą chciałbym tu zamieścić, jest niestety na to zbyt długa. Zatem do przeczytania jej zapraszam tutaj: http://trologistyka.blog.pl/2014/01/06/high-trolling/

 

 

Komentarze można zostawiać tak tutaj, jak i tam.

Komentarze

Autor tego bloga samodzielnie moderuje komentarze i administracja serwisu nie ingeruje w ich treść.

etcposzukiwacz
   
Ocena:
+2

@ Headbanger

Jesteś koronnym dowodem na dwulicowość twojej ekipy. Pewnie gdyby zapytał o zdrowie jakiegoś twego poplecznika pierwszy byś protestował. Jednak mnie można, prawda? Bo jestem twoim adwersarzem.

Gdzie jesteście wy wszyscy obrońcy czujących się niekomfortowo?

Bo-Lesław masz tu kolejny przykład podobieństwa do komunizmu.  

08-01-2014 19:52
Bo-Lesław
   
Ocena:
+4

No ale jest to błędne.

Komunizm (nazwijmy go klasycznym) pomijając kwestię praw politycznych dla kobiet był dość cięty na wolności płciowe. Taki Marks dla przykładu o gejach mówił, że to wynaturzenie burżuazyjnego społeczeństwa o którym w zdrowym robotniczym społeczeństwie nie może być mowy. W ZSRR zakazywano aborcji (całkowicie od 1.04.1936) a miejsce gejów było w łagrze...

Również utożsamienie czegokolwiek z lewicą dziś to anachronizm. Tacy amerykańscy neokonserwatyści to w systemie polityki społecznej i międzynarodowej to wręcz klasyczne "lewaki" (ale nie ma co się dziwić skoro 90% założycieli tego ruchu w młodości było trockistami).

Co do szkodliwości nie rozumiem czy zajmowanie się gender studies ma być ZAWSZE szkodliwe?  Bo gdyby tak było to badania nad zjawiskami np. homoseksualizmu wśród wikingów byłby szkodliwe. Nie zaprzeczę jednak, że nie spotkałem się ze skrzywieniem wyników badań przez (też i historycznych) przez poglądy badaczy odnośnie kwestii płci. 

Generalnie slogan "Gender = Komunizm" ma się nijak do rzeczywistości.

08-01-2014 20:01
~Prof. Religiusz

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Męski Penis jest komunistą, długo by o tym pisać ale mi się nie chce. Wystarczy?
08-01-2014 20:02
gower
   
Ocena:
+3

Czyjaś ukryta notka to perfekcyjne miejsce do ogłaszania komunikatów administracji... well done.

A od kiedy to mamy oficjalnie informować o usunięciu konta na prośbę użytkownika?:D Tobie odpowiadam, bo zapytałeś, żeby nie siać wątpliwości.

08-01-2014 20:03
Gawk
   
Ocena:
0

Męski Penis jest komunistą, długo by o tym pisać ale mi się nie chce. Wystarczy?

Nie jest, bo nie posiada własnego rozumu. A takowy trzeba mieć, żeby posiadać jakąkolwiek ideologię, lub postępować względem tejże - niekoniecznie własnej.

 

Komunizm (nazwijmy go klasycznym) pomijając kwestię praw politycznych dla kobiet był dość cięty na wolności płciowe. Taki Marks dla przykładu o gejach mówił, że to wynaturzenie burżuazyjnego społeczeństwa o którym w zdrowym robotniczym społeczeństwie nie może być mowy. W ZSRR zakazywano aborcji (całkowicie od 1.04.1936) a miejsce gejów było w łagrze...

 

Cofnijmy się więc do starozytnego Rzymu albo Grecji. Tam biseksualizm też było niejako przywilejem. Ot, rozrywką, żeby życie miało smaczek. Ale przecież nie każdy sobie pozwalał na obcowanie  osobnikami obojga płci. I nikt nie poddawał w wątpliwość czyjejkolwiek męskości z racji jego upodobań seksualnych. Chyba, że w celach propagandowych.

 

A co do zakłamywania wyników badań - zawsze. Tak było, jest i będzie. W końcu skoro NSA wysadziło WTC i całemu światu zdołano wmówić, że budynki same się rozpadły...

I to pomimo oczywistych dowodów na to, że zostały wysadzone za pomocą materiałów wybuchowych, rozmieszczonych w profesjonalny sposób. Ale co ja mówię... Przecież dla człowieka, który choć raz widział w telewizji nawet, jak wygląda wyburzanie budynku, oczywistym było, jak WTC zaczęły się walić, że to nie od uderzenia samolotu.

Ale świat uwierzył propagandzie. Podobnie, jak w setki innych bzdur. Wliczając samolot, który uderzył w Pentagon akurat w nieużywane skrzydło. Choć żaden samolot nie doleciał do pentagonu i go tam nie było.

 

skoro ludziom z miejsca udało się wmówić takie bzdury i dalej utrzymywać ich w tym kłamstwie pomimo dowodów sprzecznych, to jak kogokolwiek by mogła zadziwić wieść, że komuna nie upadła? I tak dalej...

To już nikogo nie dziwi, nikt w to nie wierzy, pomimo oczywistych oczywistości. Nikogo nie przekonasz, że czarne jest czarne, bo wszyscy widzą na czerwono.

08-01-2014 20:12
Agrafka
   
Ocena:
+6
Jak ja nienawidzę teorii spiskowych. Bardziej nie lubię chyba tylko osób które w nie wierzą.
08-01-2014 20:28
etcposzukiwacz
   
Ocena:
0

@ Agrafka

Jednak chyba nie zaprzeczysz że w historii było bardzo wiele spisków jako faktów historycznych? Ludzie mają tendencje do spiskowania. Można udawać że się tego nie widzi, ale czy to słuszne?

08-01-2014 20:32
Z Enterprise
   
Ocena:
+3

Agrafko, polter jest jak ubikacja na dyskotece - nie angażujemy się emocjonalnie, to podstawowa zasada. Pamiętaj o tym.

08-01-2014 20:37
Agrafka
   
Ocena:
+2
Doświadczeń z toaletami na dyskotekach raczej nie mam - ale przezornie skorzystam z twojego doświadczenia :-D
08-01-2014 20:42
Z Enterprise
   
Ocena:
0

Korzystaj. Nie angażuj się. Gdybyś jednak kiedyś musiała wejść do ubikacji na dyskotece, przyda się :) 

08-01-2014 20:45
Aesandill
   
Ocena:
+3

Praca magisterska, ujawnienie spisku. Robi się poważnie

Wysyłamy drony

Nie czekaj, same Cie znajdą

08-01-2014 20:50
Gawk
   
Ocena:
+2


Doświadczeń z toaletami na dyskotekach raczej nie mam - ale przezornie skorzystam z twojego doświadczenia :-D

 

Jeśli jednak kiedyś zechcesz spróbować, to tylko w damskiej!

 

Jak ja nienawidzę teorii spiskowych. Bardziej nie lubię chyba tylko osób które w nie wierzą.

 

Więc agencje wywiadowcze nie istnieją? NSA i CIA, to tylko puste skorupy? Oni nie prowadzą żadnych działań?

 

A ja współczuję tym, którzy nie wierzą, na jakim świecie żyją i ignorują fakty historyczne. Żeby daleko nie szukać - Służba Bezpieczeństwa. Czym się zajmowali i jakimi metodami się posługiwali? No i otóż...

 

Największym spiskiem w dziejach ludzkości jest religia. Jak widać - bardzo skutecznym. Aż tak, że powielono ją i modernizowano, dostosowując do wyznaczonych przez władze celów. Dzisiaj mamy jej kompaktową odmianę - sekty. Choć teraz już skończyła się nagonka na nie. Acz nie znaczy to, że one nie istnieją, ani, że nie działają czynnie. 

 

Dzisiaj mamy swobodny dostęp do wiedzy i nie trzeba być geniuszem, żeby dodać dwa do dwóch. Sięgamy po kilka faktów historycznych, po opisy spisków i intryg, które zostały wykonane. sięgamy teraz do teraźniejszości i bierzemy sobie casualowe podręczniki do psychologii. Te są najlepsze. Bo kiedyś psychologia była dla wybranych, jak daaaawno temu nauka. A teraz wszystko jest spisane językiem prostym - przez ludzi dla ludzi. Przez tych uświadomionych, a nie kauzyperdyjską manierą, żeby przeciętny Kowalski czasami nie dostał do ręki metody pozyskiwania prawdy. Bierzemy takie podręczniki, czytamy o tych wszystkich technikach manipulacji... A potem patrzymy na to, co się dzieje dookoła. Ludzie stosują manipulację od zawsze, choć większość nie zdaje sobie z tego sprawy. Szantaż emocjonalny jest w wielu aspektach podstawą naszych relacji społecznych.

 

Dobra manipulacja to taka, z której podmiot manipulowany nie zdaje sobie z tego sprawy, będąc święcie przekonaym o swojej wolności.

 

W końcu najlepszy niewolnik, to ten przekonany o swojej wolności. Vel, mamy czasy współczesne. Już nam się nie opłaca chwytać za widły. Bo nawet nie widzimy powodu...

 

 

08-01-2014 20:54
Agrafka
   
Ocena:
+2
Uważam się za osobę względnie inteligentną.
Jestem miłośniczką postępu.
Popieram GMO, elektownie atomowe, in vitro.
Jestem za rozwojem robotyki i cyborgizacji.
Ostatnio odkryłam, że nie jestem centrolewakiem, że popieram ideę systemów totalitarnych i ograniczenie swobód obywatelskich na rzecz całości społeczeństwa.
Jestem ateistką.

Ale nawet ja wiem, że religia nie jest spiskiem tylko narzędziem. Narzędziem bardzo wszechstronnym. Służącym nie tylko do kontroli tłumu, ale też do utrzymywania morale, pokazywania ludziom prostym co jest dobre a co złe,a ludziom inteligentnym dające nadzieję, że nie odpowiadają tylko sami przed sobą,że w życiu jest coś więcej. Narzędzie edukujące masy i wskazujące drogę. Istotne społecznie, pod kątem medycznym, politycznym, psychologicznym. Jeżeli tego nie rozumiesz to na pewno się nie dogadamy.

A to,że wszędzie jest ktoś kto na czymś zyskuje to już zupełnie inna kwestia.
08-01-2014 21:30
Z Enterprise
   
Ocena:
+2

Agrafko, powtarzaj jak mantrę - kibel disco kibel disco kibel disco. 

08-01-2014 21:32
Gawk
   
Ocena:
0

Narzędziem bardzo wszechstronnym. Służącym nie tylko do kontroli tłumu, ale też do utrzymywania morale, pokazywania ludziom prostym co jest dobre a co złe,

 

Czyli służącym do kontrolowania reakcji tłumu - społeczeństwa, bowiem za jej pomocą ustanawiane są definicje pojęć absolutnych, określa normy postępowania. Jednak religia ma ta przewagę nad prawem, iż za argument podaje istnienie siły wyższej, osądzajacej nas po śmierci. Religia tresuje ludzi.

 

a ludziom inteligentnym dające nadzieję, że nie odpowiadają tylko sami przed sobą,że w życiu jest coś więcej.

 

Religia ludziom inteligentnym daje podstawę do wątpienia w jej sens i poszukiwania wiedzy na jej temat. A to prowadzi do wniosku, iż jest ona tylko narzędziem do kontroli tłumu. Nadzieję może dawać wiara, nie religia.

 

Narzędzie edukujące masy i wskazujące drogę. Istotne społecznie, pod kątem medycznym, politycznym, psychologicznym. Jeżeli tego nie rozumiesz to na pewno się nie dogadamy.

 

Rozumiem, że jeśli nie myślę tak jak ty, to się nie dogadamy. Rozumiem, że jesteś jedną z tych nieuświadomionych, acz nie zamierzałem cię przekonywać do swoich racji. Ty wiesz, że ją mam. Dlatego bronisz się w tej chwili przed tym, postulując swoje ultima ratio, które zresztą jest paralogiczne.

 

Religii mogłoby nie być. Wiara zawsze będzie ludziom potrzebna i jeśli takowej nie ma, oni ją sobie wymyslą. Religia to zjawisko społeczne - efekt postępu. Wiara jest zjawiskiem psychicznym - wynikiem ewolucji homo sapiens, a dokładniej - jego mózgu.


Tym bardziej, że na temat teorii nie odpowiedziałaś nadal, odbiegając od tematu w zupełnie inną stronę. To że jesteś ateistką, nie ma tu nic do rzeczy. Chociaż, patrząc na powyższe...

08-01-2014 21:42
Z Enterprise
   
Ocena:
+2

kibel disco, kibel disco...

 

08-01-2014 21:44
Gawk
   
Ocena:
0

kibel-disco, dla was wszystko. Jutro zjazd na wysypisko.

08-01-2014 21:50
Headbanger
   
Ocena:
+6

A Kennedy'ego zabili mutanci. Ali za to został pobity przez ludzkiego-hamburgera.

08-01-2014 21:53
etcposzukiwacz
   
Ocena:
0

@Headbanger

Ależ skąd Kennedyego zabił sam jeden Oswald, prawda?  

08-01-2014 21:58
Headbanger
   
Ocena:
+2

Nie to kłamstwo. Mutanci z kanałów Nowego Jorku. Morloki albo inaczej ludzie-szczury. CIA testowało na nich broń opartą na promieniowaniu gamma. Ponoć żyją do dziś i planują przejęcie świata.

08-01-2014 22:00

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.