Tytuł: Hardkorporacja
Scenariusz: Różni twórcyRysunki: Różni twórcyWydawca: HardkorporacjaData wydania: marzec 2008
Liczba stron: 48
Format: B5
Oprawa: utwardzana, satynowana
Papier: offsetowy
Druk: czarno-biały i kolorowy
Nakład: 300 egz.
Cena: 12 zł
%DANE%
Osobistości polskiego undergroundu łączą swe siły w celu stworzenia magazinu, który planuje zrewolucjonizować zaniedbany ostatnimi czasy rynek komiksów niezależnych.
W pierwszym numerze projektu
Hardkorporacja będzie można zobaczyć komiksy takich autorów jak:
- Paweł 'Szaweł' Płóciennik
- Piotrek 'Jaszczu' Nowacki
- Bartosz 'Termos' Słomka
- Filip 'Fil' Wiśniowski
- Filip Myszkowski
- Paweł 'Gierek' Gierczak
- Maciek 'Artmac' Łazowski
- Bartosz Sztybor
- Bartosz 'Templer' Szymkiewicz
- Przemysław 'Gonzo' Pawełek
- Tomek Płóciennik
W środku numeru, w kolorze prace dwóch uzdolnionych grafficiarzy:
Publicystyka muzyczna oraz komiksowa, stworzona przez takich autorów jak:
- Michał 'Procentee' Kosiorowski (warszawski raper)
- Bartosz Sztybor
- Kamil 'Szczurek' Szczurowski
- Paweł Płóciennik
W numerze będzie można również znaleźć komiks (promujący lebel muzyczny "16 wersów") stworzony przez duet: Paulina Gosk oraz Piotr Bednarczyk.
Hardkorporacja współpracuje z: Aloha Entertainment, 16 wersów lebel, klub Punkt, firma Commo.
Redaktor naczelny projektu: Paweł 'Szaweł' Płóciennik
Kontakt:
[email protected]
Odezwa redaktora naczelnego:
HARDKORPORACJA
Niezależny magazyn komiksowy, zin, front, projekt, korporacja, bez cenzury, ulica
Magazin
Hardkorporacja ma być alternatywą dla polskich zinów i magazynów komiksowych. Alternatywę ma stanowić bezkompromisowy profil pisma i jego zawartość. Hardkorporacja pragnie skupiać w swoich szeregach tylko i wyłącznie autorów tworzących komiksy o kwintesencji hardcoru (szeroko pojętego).
Tutaj będzie można znaleźć komiksy, których nigdzie indziej nie ma sposobności przeczytać (z powodu cenzury wielu redakcji). Bez cenzury, bez kompromisu, ostro i wprost. Tworzymy komiksy chamskie ale nie prymitywne.
Celem jest również nawiązanie współpracy z grafficiarzami i stworzenie oddzielnego działu z fotkami najlepszych wrzut w kraju.
Do tego wszystkiego publicystyka (poruszająca tematy kontrowersyjne, tutaj również obowiązuje zasada: zero kompromisu).
Celem magazynu jest promocja komiksu poprzez temat kultury ulicy. Naszym wspólnym celem jest stworzenie magazinu, który zainteresowałby swoją ostrą i niekonwencjonalną formą ludzi nie związanych z komiksem a powiązanych z miejskim trybem życia.
Propsy dla wszystkich, którzy dają wsparcie!
Źródło: Paweł Płóciennik