string(15) ""
» Blog » HORYZONT notka nr.3 (rysunek koncepcyjny)
27-03-2015 13:29

HORYZONT notka nr.3 (rysunek koncepcyjny)

W działach: rpg, gry fabularne | Odsłony: 234

HORYZONT notka nr.3 (rysunek koncepcyjny)

Kolejny rysunek koncepcyjny wykonany przez Igę Żukowicką, samouka-amatora! 

Zapraszam na stronę projektu http://horyzont-rpg.pl/index.php/pl/

Lub na fanpage https://www.facebook.com/HoryzontRPG?ref=bookmarks

 

Podniebne Miasto, wędrowiec. copywrite Iga Żukowicka  ( http://igazukowicka.pl/ )

3
Notka polecana przez: Andman, Drachu, WekT
Poleć innym tę notkę

Komentarze


Hangman
   
Ocena:
0

Sama wieża babel, widok na nią i perspektywa jest świetna, ale...

 

Budynek po lewej stronie jest ewidentnie krzywy.

Facet stojący na dachu na pierwszym planie wygląda, jakby miał klapki na oczach a nie gogle, i poza tym jest po prostu przerysowany ze STALKERa, co jest trochę niefajne.

27-03-2015 20:22
Vitalius
    :)
Ocena:
0

:) Dziękuje, nie spodziewałem się innego komentarza :)

27-03-2015 21:13
WekT
   
Ocena:
+1

O! ilustracja koleżanki po fachu :)

Spoko klimat, i nawet niezłe kolory.

Krzywy budynek po lewej nawet da się łyknąć, bo sprawia wrażenie jakby się zwalaił.

Jeżeli mogę się czegoś czepić to mam następujące uwagi:

- Wieża mogłaby być torchę bardzije w lewo (dominanty warto sytuować w 1/3 kadru)
- Krajobraz po lewej ciekawy, dlatego szkoda że ten po prawej potraktowany po macoszemu i strasznie spłaszczony, żadnego wzgórza, słupa, wysokiego drzewa, czy troche ciekawszego budynku, nawet w postaci plamy.
- Wieża dziwnie siedzi w perspektywie- coś nie gra. wydaje mi się że przyziemie nie siedzi i przez to coś co miało być ogromne jest w rzeczywistości dziwną górą złomu.
- ja na postapo i bliskość tak wielkiego ośrodka, to ta puściutka droga jakaś tak dziwna, ani zasieków, ani podróżników, ani wraków odsunięytch na pobocze czy dziur w drodze, fakt że jest prościutka, pionowa też nie wpływa korzystnie
- koleś: po pierwsze ucięcie nogi w środku kolana to słabe kadrowanie, poza tym dlaczego patrzy sie na nas a nie na wieżę ( to odbiera jej znaczenia na ilustracji.)
- i taka w sumie dziwna sprawa-  jak gigantyczny musi byc budynek na ktorym stoi obserwator i kolo w gogolach, skoro na luzie  widać wiele kilometrów poza miasto i nic nie zasłania widoku- czy taki obiekt nie jest naturalnym zagrożeniem dla tego mrowiska? - to kolejna rzecz ktora sprawia ze ten kolos siada zamiast dominowac.
moze pionowy kadr bylby lepszy.

znacznie fajnie byłoby posadzic obserwatora na blkoniku jakiegos rozwalonego budynku.

Niby wszystko poprawnie, ale w ogólnym rezultacie tej pracy brakuje narracji, jest mało dynamiczna, horyont w środku kadru, główne linie kopozycyjne to krzyż prawie na środku kadru a nie dynamiczne skosy, mało zróżnicowany widnokrąg.

Warto byłoby zadać sobie pytanie, czym jest to mrowisko i co się dzieje wokół niego? dlaczego jest tak a nie inaczej? co robi tam ten gość na dachu, skautuje do ataku czy jest strażnikiem? NO i brak zróżnicowania widnokręgu.

szybki szkicyk zalaczam

28-03-2015 10:36
Vitalius
    Solidna i konstruktywna...
Ocena:
0

Solidna i konstruktywna krytyka, przekaże koleżance :D 

 

Dzięki Wekt. ;) 

28-03-2015 12:02
   
Ocena:
+1

Cholera, nie widzę nic krzywego

28-03-2015 17:53
Vitalius
    slann...
Ocena:
0

nie przejmuj się! Przytakuj! :D

28-03-2015 22:13

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.