Grimoire
Dodał: shohei
Tytuł: Grimoire
Linia wydawnicza: Shadowrun
Autor: Paul R. Hume
Autorzy: Mark Chaffe; Tom Dowd; Stephen Kenson; Christopher Kubasik; Carl Sargent
Tłumaczenie: Marek Soczówka
Okładka: Tom Baxa; Jeff Laubenstein
Ilustracje: Joel Biske; Jim Nelson; Jeff Laubenstein; Dana Knutson; Karl Waller; Janet Aulisio; Dell Harris; Mike 'Troll Boy' Nielsen; Mike Medynsky; Tony Szczudlo
Wydawca oryginału: FASA
Data wydania oryginału: 1992
Miejsce wydania oryginału: USA
Wydawca polski: ISA
Data wydania polskiego: 1998
Miejsce wydania polskiego: Warszawa
Liczba stron: 144
Oprawa: Miękka
Format: 280 x 215 mm
ISBN-10: 83-902153-9-X
Grimoire jest księgą sił magicznych dla świata Shadowrun. Wewnątrz, mistrz gry i gracze znajdą opis magicznego świata oraz sposoby odgrywania magów. Zawiera ona w sobie reguły dotyczące czarów, odnajdywania i tworzenia grup magicznych, inicjacji na wyższe poziomy magii, czarostwa, alchemii, wolnych i sprzymierzonych duchów, badania metaświatów i potężnych magicznych zagrożeń.
Grimoire, Druga Edycja poprawia i rozszerza oryginalnego Grimoire, uaktualniając go do Shadowrun, Drugiej Edycji. Oprócz poprawionych rozdziałów, Grimoire, Druga Edycja zawiera nowy rozdział adepta, nowe moce adeptów sztuk walki, nowe metamagiczne umiejętności, rozszerzoną list czarów i jeszcze więcej straszliwych duchów insektów.
Linia wydawnicza: Shadowrun
Autor: Paul R. Hume
Autorzy: Mark Chaffe; Tom Dowd; Stephen Kenson; Christopher Kubasik; Carl Sargent
Tłumaczenie: Marek Soczówka
Okładka: Tom Baxa; Jeff Laubenstein
Ilustracje: Joel Biske; Jim Nelson; Jeff Laubenstein; Dana Knutson; Karl Waller; Janet Aulisio; Dell Harris; Mike 'Troll Boy' Nielsen; Mike Medynsky; Tony Szczudlo
Wydawca oryginału: FASA
Data wydania oryginału: 1992
Miejsce wydania oryginału: USA
Wydawca polski: ISA
Data wydania polskiego: 1998
Miejsce wydania polskiego: Warszawa
Liczba stron: 144
Oprawa: Miękka
Format: 280 x 215 mm
ISBN-10: 83-902153-9-X
Grimoire jest księgą sił magicznych dla świata Shadowrun. Wewnątrz, mistrz gry i gracze znajdą opis magicznego świata oraz sposoby odgrywania magów. Zawiera ona w sobie reguły dotyczące czarów, odnajdywania i tworzenia grup magicznych, inicjacji na wyższe poziomy magii, czarostwa, alchemii, wolnych i sprzymierzonych duchów, badania metaświatów i potężnych magicznych zagrożeń.
Grimoire, Druga Edycja poprawia i rozszerza oryginalnego Grimoire, uaktualniając go do Shadowrun, Drugiej Edycji. Oprócz poprawionych rozdziałów, Grimoire, Druga Edycja zawiera nowy rozdział adepta, nowe moce adeptów sztuk walki, nowe metamagiczne umiejętności, rozszerzoną list czarów i jeszcze więcej straszliwych duchów insektów.