Goldstrom w Silhouette
Odsłony: 32WTS nie wyszedł jak się tego spodziewałem. Siłą głosu, z pomysłu, który zrodził się tak, ażebym sam chciał weń grać, zrobiło się coś, co mnie nie interesuje. Większośc jednak dużo konceptualnej pracy włożyła w przekształcenie oryginalnego projektu w to nad czym pracują i nie zamierzam się mieszać. Sam nie będę się oszukiwał, że mechanika Savage Worlds to dla mnie wciąż nie do końca to jak bym widział swój koncept... chłopaki się tym zajmują i kombinują, chwała im za to, może otrzymają coś ciekawego.
Ja się wezmę w takim razie za pracę nad systemem, który wiem, że podobne rzeczy wspiera, nie ma z nim problemu, i jest cudownie prosty.
Czy uda mi się zrobić heroic Dieselpunk w Silhouette? Mam nadzieję :)
W najbliższym wolnym czasie coś zamieszcze (Nadal pracuję nad Starcraftem w tej wersji, więc większość drzewek, klas i takich ciekawych pierdółek mam zrobione - oczywiście chodzi mi o mechanikę) więc reszta pójdzie z górki.
Czym się różni Goldstrom Classic od tego z obecnego WTSu?
- Konwencja Akcja i Przygoda raczej niż surowa symulacja pola bitwy.
- Pulpowo przerysowany klimat lat 30-50
- Nie będzie Geistów (nie przywłaszczam pomysłu Azteco bez jego zgody... no chyba, że się zgodzi :P)
- Dyszobójcy jako ogromni zwrotni mechaniczni wojownicy fechtujący się wszelkiego rodzaju bronią w epickich i dramatycznych pojedynkach, lub walczący ze sobą jak w tej próbce opowiadania, nie zaś ociężałe powolne maszyny
- Zdecydowany nacisk na odwzorowanie kultur naszego świata okresu międzywojennego, lecz w przerysowany, pastiszowy i humorystyczny sposób.
- Broń palna, karabiny, rewolwery, działa, zamiast broni plazmowej, cewek, szynowych miotaczy i dział energetycznych...
- Możliwość pełnego customizu Dyszobójców - oddajacych charakter zarówno pilota jak i kultury z której pochodzi - z uwzględnieniem psychologicznych efektów jakie ten wywierać może.
Pozdrawiam zainteresowanych :)
Mam nadzieję zamieścić więcej wkrótce.