Generator Elfów Evernight
W działach: Dzikie Pomysły, Plane przedstawia, RPG, SWEPL, Brawurowe Światy, Evernight | Odsłony: 38Witajcie!
Jak pewnie wiecie, Evernight to parodia D&D i w ogóle heroic fantasy. Można więc mieć za złe jego autorom, że elfy na Tarth są jedne - podczas, gdy Faerun, Azeroth i inne fantastyczne krainy zaludnione są zwykle pstrokatą masą długouchów takich, owakich i jeszcze innych jakichś.
Jeżeli Tobie też to przeszkadza, przy tworzeniu kolejnego wiecznocnego elfa – czy to BNa, czy BG – ustal, że jest to elf (k10):
1. Leśny;
2. Księżycowy;
3. Nocny;
4. Słoneczny;
5. Gwiezdny;
6. Wysoki;
7. Krwawy;
8. Tajemny;
9. Święty;
10. Pradawny,
odznaczający się (k10):
1. tą nieznośną elfią mądrością (zaczyna ze Sprytem na k6);
2. tą równie nieznośną elfią głębią (zaczyna z Duchem na k6);
3. tymi legendarnymi elfami zmysłami, które też bym chciał (darmowe k6 w Spostrzegawczości, +2 do testów Spostrzegawczości wykorzystujących wzrok);
4. tą cholerną elfią szybkością (Tempo 10);
5. tym lalusiowatym elfim pięknem (+2 do Charyzmy);
6. tą nienormalną u takiego chudzielca odpornością (Wytrzymałość +1);
7. tą potrzebną pewnie do polowania na ludzi skutecznością w boju (darmowe k6 w Strzelaniu i Walce);
8. tym śmiesznym szacunkiem dla zwierzątek (darmowa przewaga Przyjaciel zwierząt);
9. tym przeklętym instynktem łowcy (darmowe k6 w Skradaniu i Tropieniu);
10. tą bluźnierczą władzą nad magią (jedna moc Nowicjusza z rezerwą 5 PM, aktywowana Duchem),
i ma kłopoty, bo jego rasa (k10):
1. to słabeusze – i dobrze im tak! (zwiększenie Siły kosztuje 2 rozwinięcia);
2. to chuchra – i dobrze im tak! (zwiększenie Wigoru kosztuje 2 rozwinięcia);
3. ma się za pępek świata i nikt jej nie lubi (zawady Odszczepieniec i Uparciuch);
4. nie wierzy, że Antyczna Elfia Kultura może kiedyś przegrać (zawada Arogancki);
5. jest zbyt dobroduszna, by żyć w tym świecie (zawada Bohaterski);
6. jest niepokojąco spokojna i pokojowa (zawady Ostrożny i Pacyfista [drobny]);
7. trzyma się dziwnych tradycji (drobne zawady Dziwactwo i Zobowiązanie);
8. dorasta tak długo, że dorośli prawie wyginęli (zawada Dzieciak);
9. ukrywa się po lasach i nie wie nic o ludzkim świecie (zawada Tępak);
10. otwarcie głosi, że nie ma Solariona (poważna zawada Wróg – kler Solariona).
Mi wyszedł absolutny, wiedźmińsko-warhammerowy klasyk: leśny elf odznaczający się tą nieznośnę elfią głębią i nie wierzący, że Antyczna Elfia Kultura może kiedyś przegrać.