» Blog » Generator Elfów Evernight
24-11-2011 22:02

Generator Elfów Evernight

W działach: Dzikie Pomysły, Plane przedstawia, RPG, SWEPL, Brawurowe Światy, Evernight | Odsłony: 38

Generator Elfów Evernight

Witajcie!

 

Jak pewnie wiecie, Evernight to parodia D&D i w ogóle heroic fantasy. Można więc mieć za złe jego autorom, że elfy na Tarth są jedne - podczas, gdy Faerun, Azeroth i inne fantastyczne krainy zaludnione są zwykle pstrokatą masą długouchów takich, owakich i jeszcze innych jakichś.

 

Jeżeli Tobie też to przeszkadza, przy tworzeniu kolejnego wiecznocnego elfa – czy to BNa, czy BG – ustal, że jest to elf (k10):

1.      Leśny;

2.      Księżycowy;

3.      Nocny;

4.      Słoneczny;

5.      Gwiezdny;

6.      Wysoki;

7.      Krwawy;

8.      Tajemny;

9.      Święty;

10.  Pradawny,

 

odznaczający się (k10):

1.      tą nieznośną elfią mądrością (zaczyna ze Sprytem na k6);

2.      tą równie nieznośną elfią głębią (zaczyna z Duchem na k6);

3.   tymi legendarnymi elfami zmysłami, które też bym chciał (darmowe k6 w Spostrzegawczości, +2 do testów Spostrzegawczości wykorzystujących wzrok);

4.      tą cholerną elfią szybkością (Tempo 10);

5.      tym lalusiowatym elfim pięknem (+2 do Charyzmy);

6.  tą nienormalną u takiego chudzielca odpornością (Wytrzymałość +1);

7. tą potrzebną pewnie do polowania na ludzi skutecznością w boju (darmowe k6 w Strzelaniu i Walce);

8.      tym śmiesznym szacunkiem dla zwierzątek (darmowa przewaga Przyjaciel zwierząt);

9.  tym przeklętym instynktem łowcy (darmowe k6 w Skradaniu i Tropieniu);

10. tą bluźnierczą władzą nad magią (jedna moc Nowicjusza z rezerwą 5 PM, aktywowana Duchem),

 

i ma kłopoty, bo jego rasa (k10):

1.      to słabeusze – i dobrze im tak! (zwiększenie Siły kosztuje 2 rozwinięcia);

2.      to chuchra – i dobrze im tak! (zwiększenie Wigoru kosztuje 2 rozwinięcia);

3.      ma się za pępek świata i nikt jej nie lubi (zawady Odszczepieniec i Uparciuch);

4.      nie wierzy, że Antyczna Elfia Kultura może kiedyś przegrać (zawada Arogancki);

5.      jest zbyt dobroduszna, by żyć w tym świecie (zawada Bohaterski);

6. jest niepokojąco spokojna i pokojowa (zawady Ostrożny i Pacyfista [drobny]);

7.      trzyma się dziwnych tradycji (drobne zawady Dziwactwo i Zobowiązanie);

8.      dorasta tak długo, że dorośli prawie wyginęli (zawada Dzieciak);

9.      ukrywa się po lasach i nie wie nic o ludzkim świecie (zawada Tępak);

10.  otwarcie głosi, że nie ma Solariona (poważna zawada Wróg – kler Solariona).

 

Mi wyszedł absolutny, wiedźmińsko-warhammerowy klasyk: leśny elf odznaczający się tą nieznośnę elfią głębią i nie wierzący, że Antyczna Elfia Kultura może kiedyś przegrać.

Komentarze


Planetourist
   
Ocena:
0
Drowów nie ma, bo moim zdaniem zasługują na osobny tekst.
24-11-2011 22:05
Gruszczy
   
Ocena:
+2
Elfy to siusiaki.
24-11-2011 23:18
szelest
   
Ocena:
+5
Zwykły drow 3-10-3. Drizzt 3-9-5:)
25-11-2011 07:24
Kot
   
Ocena:
+1
Był kiedyś taki fajny system zatytułowany Tabela: Elfy są głupie. :P
25-11-2011 22:37
whitlow
   
Ocena:
+1
umiejętności w tabeli szły jakoś tak: bicie elfów, torturowanie elfów, gotowanie zupek chińskich, gra w koszykówkę (głowami elfów), wbieganie pod górkę itp.

Rozdział o magii zaczynał się od stwierdzenia jak tolerancyjną grą jest tabela, że jest nawet tak tolerancyjna, że system miał się nazywać tolerancja rpg. W związku z tym poziomem tolerancji, kiażdy ma dostęp do magii. Z wyjątkiem elfów.

:)
26-11-2011 11:13
Gwjazdor
    Tabela: Elfy są głupie
Ocena:
0
Tak! Kojarzę to, genialne to było :D Wie ktoś gdzie można to jeszcze dostać? BTW Morderca Elfich Paralityków WYMIATAŁ :D
26-01-2012 14:15

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.