GURPS: Sorcery Arts Online
W działach: RPG | Odsłony: 47[Znowu nie mogę spać... xD]
Hej ;-)
Na pewnym forum RPG angielskim jest sesja zwana Overpowered Rise of The Runelords. W wielkim skrócie, grało się tam postaciami na 20 poziomie, które jednocześnie były potężnymi potworami, a tak w ogóle to był to isekai, w którym przeniesiono ludków z gry komputerowej bazującej na Pathfinderze do świata Pathfindera.
Myślałem ciut i moja wariacja w danym temacie poniżej :-P
Sorcery Arts Online (lub SAO, jak jest często zwane) to najpopularniejsza gra VRMMORPG w Japonii. Jej gracze, którzy odnieśli największy sukces, spotkają się na kolejnym wirtualnym turnieju, by pokazać, kto jest najlepszy w e-sporcie.
Oczywiście, nie wiedzą, że bazuje ona na prawdziwym, równoległym świecie, a wyobraźnia i marzenia graczy, rozbudzane przez rozgrywkę, przesączają się do alternatywnej rzeczywistości, by tam zmieniać się w manę i wspomagać siły dobra w starciu z Wielkim Złym.
Nie wiedzą też, że w stronę Ziemi zmierza burza słoneczna, ani że jej uderzenie w Japonię i serwery SAO sprawią, że magiczna energia zadziała dziko i przeniesie graczy jako ich własne postaci do świata fantasy, gdzie, jeśli chcą wrócić do siebie, muszą pokonać najpierw Wielkiego Złego. A choć nowi herosi są potężni, to Zły jest jeszcze potężniejszy.
Taka ogólna koncepcja na kampanię GURPS-a, możliwą do rozegrania na, powiedzmy, 500 do 750 punktów postaci. Wystarczająco, by zagrać kompetentnym potworem, który jest równie potworny, co dobrze wyszkolony.
Luźna myśl spowodowana przez moją bezsenność :-P Nie wiem, czy jest dobra, wymaga wielu detali jeszcze, ale to zawsze jakiś początek? ;-)