» Blog » Fate of the Apt: Jednostki
18-01-2023 18:41

Fate of the Apt: Jednostki

W działach: rpg | Odsłony: 116

Fate of the Apt: Jednostki

Wstęp

Dochodzimy do najważniejszego. Wojna i bitwy są jednym z najistotniejszych elementów wszystkich części Cieni Pojętnych i dlatego tego elementu nie może zabraknąć. Na swoich sesjach używałem dostępne za darmo zasady Mass Combat. Poniżej znajdziecie przykładowe jednostki, które można wykorzystać. Jako że jednostki nie posiadają sztuczek, to zdolność lotu została rozwiązana za pomocą aspektu: Uskrzydlony oddział. Druga kwestia to podział na krainy. Nie jest to sztywny, ponieważ np. Muszcy występują licznie nie tylko na Nizinach, lecz także w Ziemiach Pająków, czy Imperium, więc nie ma problemu, by dodać daną jednostkę do innej armii. 

Niziny 

Piechota Mrówców 

Koszt: 1 

Umiejętności: Walka (+1)'

Aspekt: 

Oddział komunikujący się bez słów

 

 

 

Zwiadowcy Muszców

Koszt 1 

Umiejętności: Skradanie (+1)

Aspekt: 

Uskrzydlony oddział 

 

 

 

Inżynierowie Żukowców 

Koszt 1 

Umiejętności: Technika (+1)

Aspekt:

Niezwykle wytrzymały

 

 

 

Wróżbici Ciemców

Koszt 2

Umiejętności: Mistycyzm (+2), Wysportowanie (+1), Skradanie (+1)

Aspekt: ​

Znawcy dawnej wiedzy 

Uskrzydlony oddział 

 

 

Mistrzowie Ostrzy Modliszkowców 

Koszt 3

Umiejętności: Walka (+3), Wysportowanie (+2), Skradanie (+2), Spostrzegawczość (+1), Wola (+1), Strzelanie (+1)

Aspekt:

Uskrzydlony oddział 

Fanatyczni szermierze 

Kamuflaż 

Wspólnota Ważców 

 

Piechurzy Szarańczaków

Koszt 1

Umiejętności: Walka (+1)

Aspekt: Skoczni jak pasikoniki 

 

 

 

 

Zwiadowcy Karaluszników

Koszt 1 

Umiejętności: Wysportowanie (+1)

Aspekt: Wszędobylscy wędrowcy

 

 

 

 

Bławatnicy Ważców

Koszt 2

Umiejętności: Walka (+2), Wysportowanie (+1), Strzelanie (+1)

Aspekt:

Uskrzydlony oddział 

Wyśmienici szermierze

 

Ziemię Pająków

 

Najemnicy Skorpionców

Koszt 2

Umiejętności: Walka (+2), Prowokacja (+1), Prowokacja (+1)

Aspekt:

Groźni wojownicy 

Nie straszne im żadne trudne warunki 

 

 

Zabójcy Pająkowców

Koszt 2

Umiejętności: Skradanie (+2), Walka (+1), Prowokacja (+1)

Aspekt:

Wszyscy są marionetkami w ich grze 

Bezszelestni i cierpliwi 

 

Imperium Czerni i Złota 

 

Pomocnicy

Koszt 1 

Umiejętności: Strzelanie (+1)

Aspekt:

 Zdesperowana piechota 

 

 

 

Piechota Osowców

Koszt 2

Umiejętności: Strzelanie (+2), Walka (+1), Wysportowanie (+1)

Aspekt: 

Uskrzydlony oddział

Dumni, a raczej aroganccy

 

 

Barbarzyńcy Szerszeni  

Koszt 3 

Umiejętności: Walka (+3), Wysportowanie (+2), Prowokacja (+2), Wola (+2), Skradanie (+1), Strzelanie (+1)

Aspekt: 

Uskrzydlony oddział 

Przerażający

Brutalni 

0
Nikt jeszcze nie poleca tej notki.
Poleć innym tę notkę

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.