» Baza gier PC » Po premierze » Empire at War

Empire at War

Star Wars: Empire at War to zupełnie nowa strategia czasu rzeczywistego umieszczona w świecie Gwiezdnych wojen. Fabuła gry rozpoczyna się na kilka lat przed bitwą o Yavin, a kończy zniszczeniem pierwszej Gwiazdy Śmierci (lub Sojuszu Rebelii). Star Wars: Empire at War pozwala graczom wziąć udział w epickim konflikcie, w którym stawką jest zdobycie kontroli nad całą galaktyką oraz objęcie dowództwa w bitwach na lądzie, a także w przestrzeni gwiezdnej. W grze można opowiedzieć się po stronie rosnącego w siłę Sojuszu Rebeliantów lub rozpocząć służbę w szeregach okrutnego Imperium Galaktycznego - to gracz zadecyduje, po której stronie mocy będzie chciał stanąć. Rozgrywka w Empire at War odbywa się na dwóch płaszczyznach: strategicznej – zarządzanie planetami wraz "ekonomicznym" aspektem funkcjonowania Imperium lub Rebelii i taktycznej – bitwy. Dodatkowo wprowadzono nieliniowy system kampanii, dzięki czemu gracz nie musi realizować zadań w kolejności założonej przez twórców gry. Strategiczna mapa gry wiernym fanom Gwiezdnych wojen niechybnie przypomni pierwszą strategię ze świata GW tj Rebelion (Supremacy). Mapa zawiera prawie 80 różnych lokalizacji, w tym 40 planet m.in.: Tatooine, Hoth, Naboo, Coruscant, Nal Hutta, Sullust, Kashyyyk, Mon Calamari Yavin IV, Tatooine czy Dagobah, a każda z planet posiada inną charakterystykę i daje inne korzyści aktualnemu władcy. Starcia pomiędzy Imperium a rebeliantami będą odbywać się zarówno na powierzchni planet, jak i w przestrzeni kosmicznej. Do tego celu możemy wykorzystać dostępne dotychczas jednostki takie jak: maszyny kroczące AT-AT czy AT-ST, myśliwce TIE, ścigacze śnieżne, X-Wingi, a także olbrzymie, imperialne gwiezdne niszczyciele. W kluczowych momentach możesz również skorzystać z pomocy bohaterów gwiezdnej sagi, takich jak: Darth Vader, Mon Monthana czy Obi-Wan-Kenobi. Twórcy zadbali o graczy przygotowując trzy typy rozgrywek dla pojedynczego gracza: kampania, scenariusz, bitwa oraz wysoce innowacyjny tryb dla wielu graczy umożliwiający rozegranie całej kampanii pomiędzy 2 graczami lub zorganizowanie wieloosobowej potyczki (od 2 do 8 graczy). Na potrzeby gry powstał całkiem nowy silnik – Alamo, który dzięki zastosowaniu najnowszych technologii (jak bump mapping, czytaj: pixel shader) jest w stanie z olbrzymią wiernością odwzorowywać świat SW, a zwłaszcza jednostki zarówno kosmiczne jak i naziemne. Ważne jest również to, iż system Alamo jest bardzo skalowalny i zachowuje się sprawnie na najnowszych kartach graficznych, jak i na archaicznych typu Geforce 256 czy Radon 7200. Star Wars: Empire at War to nie tylko świetna grafika, rozbudowana fabuła, czy też widowiskowe rozgrywki w świecie Gwiezdnych wojen, to także nie lada gratka dla melomanów! Oprawa dźwiękowa jak zwykle stoi na wysokim poziomie. Usłyszymy tu utwory od klasycznych kompozycji Johna Williamsa znanych z pierwszej filmowej trylogii, po tematy specjalnie przygotowane przez Franka Klepackiego, który stworzył na potrzeby gier z serii Command & Conquer. Podsumowując Star Wars: Empire at War oferuje:
  • trzy typy rozgrywki w trybie dla jednego gracza: kampania, scenariusz, bitwa, innowacyjny tryb multiplayer umożliwi rozegranie całej kampanii pomiędzy dwoma graczami lub zorganizowanie wieloosobowej potyczki od 2 do 8 graczy,
  • ponad 40 różnych planet, m.in.: Tatooine, Hoth, Naboo, Coruscant, Nal Hutta, Sullust, Kashyyyk, Mon Calamari Yavin IV, Tatooine czy Dagobah,
  • 80 różnych map wśród nowych scenerii, jak i tych znanych z filmowych wersji Gwiezdnych wojen, dostęp do wielu jednostek, jak: AT-AT, AT-ST, myśliwce TIE, ścigacze śnieżne, X-Wingi, Gwiezdne Niszczyciele,
  • widowiskowe walki na powierzchni planet oraz w przestrzeni kosmicznej,
  • w kluczowych bitwach wezmą udział postaci znane z serii Star Wars, min: Darth Vader, Mon Monthama, Obi-Wan Kenobi,
  • możliwość wyboru strony konfliktu – Imperium, Sojusz,
  • kampanie obu stron będzie można przejść na różne sposoby,
  • wszystkie działania pociągać będą za sobą konsekwencje - strategiczne i taktyczne elementy poprzednich decyzji będą trwale oddziaływały na galaktykę,
  • udział w unikalnych misjach sabotażowych, blokujących czy ratunkowych,
  • możliwość zniszczenia Gwiazdy Śmierci lub użycia jej potężnej siły,
  • możliwością zapisu stanu gry w trakcie jej trwania,
  • całkiem nowy silnik Alamo, stworzony specjalnie na potrzeby gry,
  • oprawa dźwiękowa oparta na kompozycjach Johna Williamsa znanych z pierwszej, części filmowej trylogii oraz utworach Franka Klepackiego, znanego z serii gier Command & Conquer.
  • gra przygotowana przez studio Petroglyph, złożone z ludzi pracujących wcześniej przy takich grach, jak: Eye of the Beholder, Dune 2, seria Command & Conquer, Civilization III, Blade Runner i wiele innych!
Gra Star Wars: Empire at War zostanie wydana w Polsce w pełnej wersji językowej – to znaczy, że zarówno teksty, jak i warstwa dźwiękowa gry zostanie całkowicie spolonizowana. Wcześniejsze doświadczenia zdobyte podczas prac przy tłumaczeniu Star Wars KotOR i jego pozytywny oddźwięk wśród fanów SW i społeczności graczy, umocniły L.E.M - polskiego dystrybutora gry, w decyzji o pełnej polonizacji. Jest to pierwsza pełna lokalizacja gry z serii Star Wars w Polsce i jednocześnie jeden z większych projektów lokalizacyjnym na terenie naszego kraju.

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.

ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.