Eisen
Artykuły
Historia Thei cz. II
AV 1668–1669
04-12-2005 01:09 | Dariusz 'deem' Michnowski | Komentarze: 11
1668
2. Secundus: Na vesteńskiej wyspie Videnheim zostaje założone miasto Fornuft.
29. Secundus: Trzęsienie ziemi u wybrzeży Vodacce powoduje obsunięcie się klifu na ziemiach Falisci i ukazuje ukrytą twierdzę.
3.Tertius: Po wielu miesiącach zażartych walk armia catilliańska zostaje wyparta z S...
Historia Thei
AUC 1 – AV 1668
AUC (Ab Urbe Condita – Od Założenia Miasta) 1: U ujścia rzeki Tygr założone zostaje miasto Noma, dając podwaliny pod przyszłe Vodacce. 102-228: Noma poszerza swoje granice, podbijając i wchłaniając sąsiadów. Początki Starej Republiki. 213: Mniejsza liczebnie armia Nomy żołnierze pokonują po...Ahoj na Siódmym Morzu! (część 1)
Wprowadzenie do świata 7th Sea
06-06-2004 21:06 | Michał 'Grabarz' Sołtysiak | Komentarze: 31
Jak w pięknej bajce, trzeba zacząć tak:
Za siedmioma morzami, za siedmioma falami, na kontynencie zwanym Teah, był sobie dziarski kawaler Miguel Jorge Guerilla Alvarez, który kochał rozkoszować się życiem, walczył na szpady z szubrawcami i uwielbiał robić zamachy bombowe na tych przeklętych okupantó...
Siedem pomysłów na: Przygodę w Eisen
Szkice scenariuszy
15-02-2009 20:16 | Oskar 'Fenran' Usarek | Komentarze: 9
Następcy tronu
Scena: Na spustoszonych przez wojnę ziemiach Eisen wciąż nie jest dobrze. Nadal wybuchają utarczki i potyczki pomiędzy panami na pomniejszych zamkach. Dzieje się tak zwłaszcza w księstwie Heinzla, który nie potrafi panować nad swoimi poddanymi.
Dwaj baronowie, panowie na zamkach i w...
Generator Ruin
Eiseńskie narzędzie dla MG
09-03-2009 19:52 | Julian 'Mayhnavea' Czurko | Komentarze: 9
Wojna o Krzyż pozostawiła głębokie rany w sercach Eiseńczyków oraz w samej ziemi Żelaznych Grafów. Urazy mijają, a kraj zabliźnia się… powoli. Podróżując po Eisen, cały czas można się natknąć na pamiątki po tragicznych wydarzeniach: ruiny, pola bitew, świeże cmentarze. Część z nich kryje tajem...
Moda w świecie płaszcza i szpady cz. 2
Część druga: manieryzm
20-02-2009 00:00 | Małgorzata 'Moraine' Skowron | Komentarze: 9
Manieryzm 1530-1580
7th Sea: Castille, Eisen, Vodacce
Manieryzm to nurt poprzedzający barok – okres odpowiadający czasowi akcji w 7th Sea – pasuje zatem do tych krajów, które kojarzone są z tradycją i zachowawczością. W Castille, kraju nie tylko watycyńskim, ale podlegającym silnej wła...
Siedem pomysłów na: Artefakt z Dracheneisen
Pomysły dla Mistrza Gry
01-02-2009 03:26 | Julian 'Mayhnavea' Czurko | Komentarze: 10
Dracheneisen to najbardziej tajemniczy materiał, z jakiego Theańczycy wykonywali swoje przedmioty. Przedziwny metal, który w rękach Nibelungów staje się plastyczny niczym glina, by stwardnieć na wieki, jest największym skarbem Żelaznych Grafów i obsesją tych, którym marzy się książęcy diadem. Nie ul...
Moda w świecie płaszcza i szpady cz. 1
Część pierwsza: renesans
05-02-2009 01:10 | Małgorzata 'Moraine' Skowron | Komentarze: 29
Szanowni Czytelnicy – artykuł ten powstał w związku z pytaniami o modę jakie pojawiały się na różnych forach poświęconych takim grom jak Monastyr, Warhammer czy 7th Sea. Ponieważ historia ubioru stanowi jedno z moich ulubionych zagadnień postanowiłam opracować to niewielkie kompendium, mając n...
Moda w świecie płaszcza i szpady cz. 3
29-07-2009 19:34 | Małgorzata 'Moraine' Skowron | Komentarze: 8
Barok 1580-1680
7th Sea: Montaigne, Castille, Vendel, Eisen
Monastyr: Cynazja
Moda opisana w tym rozdziale mimo wielu podobieństw do strojów z poprzedniego okresu stosuje już nowe rozwiązania w dziedzinie krawiectwa i zdobnictwa, i lansuje inną, swobodniejszą sylwetkę. Modę tego typu widziałabym w...
Eisen – recenzja
Ziemia spojona deszczem i krwią
09-01-2009 19:09 | Julian 'Mayhnavea' Czurko | Komentarze: 4
Większość twórców światów gier fabularnych przyjmuje jedną z dwóch strategii (reszta to ci "pośrodku"). Pierwsza z nich to dążenie do stworzenia bardzo skrupulatnego opisu uniwersum, pewnego zamkniętego systemu, który będzie spójny pod wszystkimi względami: z uwagi na fikcyjną politykę, gospodarkę c...
Eiseńskie Szkoły Szermiercze
Tłumaczenie Szkół z "Eisen"
12-02-2009 21:32 | Olek 'Drachu' Ryłko | Komentarze: 4
Jak przystało na kraj szczycący się niemal tysiącletnią tradycją wojskowości, to właśnie Eisen posiada najszersze spektrum szkół uczących przeróżnych form wojennego rzemiosła. Wiele z nich uczy nie tylko zwyciężania przeciwnika, ale rozciąga swe nauki na sposób życia adeptów.
Drexel
Pochodzenie: E...
Eiseńskie Zaszłości
Tłumaczenie Zaszłości z "Eisen"
25-01-2009 01:23 | Olek 'Drachu' Ryłko | Komentarze: 13
Dziedzic Dracheneisen (tylko Eiseńczyk)
Już wkrótce możesz wejść w posiadanie dumy całego rodu – przedmiotu wykutego z mitycznego Dracheneisen. Może to być na przykład napierśnik, miecz, czy nawet pistolet. Skarb zdaje się być tuż tuż, niemal na wyciągnięcie ręki. Jesteś pierwszym w linii dzi...
Zerstörung
Tłumaczenie magii rozkładu z "Rilasciare"
12-01-2009 19:47 | Olek 'Drachu' Ryłko | Komentarze: 1
Biegłości: Dezintegracja, Dotyk na Odległość, Koncentracja Oddziaływania, Przenikający Dotyk, Przyspieszenie.
Uczeń: Drewno i Papier
Czeladnik: Metal
Mistrz: Ciało
Zerstörung, moc rozkładu, to prawdopodobnie najbardziej przerażająca ze wszystkich sztuk tajemnych, otrzymanych przez Senatorów Nomy...
Noty
Eisen. Nations of Théah: Book Four
15-12-2008 23:17 | Komentarze: 0
"War is my homeland, armor my house, and fighting my life."
— Eisen saying
— Eisen saying
Once the mightiest military power in Théah, Eisen has been decimated by the thirty-year War of the Cross, leaving the survivors behind to pick up the pieces and bury the dead. Disease and famine continu...
Wieści
Moda w świecie Płaszcza i Szpady cz. 3
29-07-2009 19:38 | Maciej 'Feniks' Gorczyca
Działy 7th Sea i Monastyru prezentują trzecią część tekstu poświęconego strojom w grach płaszcza i szpady. Tym razem Małgorzata 'Moraine' Skowron skupia się na okresie Baroku. Serdecznie zapraszamy do lektury i mamy nadzieję, że podobnie jak części pierwsza i druga, tak i ten tekst będzie dla Was ciekawym źródłem wiedzy o tamtym okresie. » więcej