string(15) ""
» Blog » Dzikie Gwiezdne Wojny - rasy cz. 2 z wielu
11-11-2014 12:13

Dzikie Gwiezdne Wojny - rasy cz. 2 z wielu

W działach: Star Wars, Gwiezdne Wojny, Savage Worlds, Dzikie Światy, tłumacznie | Odsłony: 173

Żeby pokazać, że projekt nie zginął wrzucam tłumaczenia kolejnych kilku ras (niestety ostatnio na więcej nie miałem czasu).

Cereanie

Mądry: Dzięki swoim binarnym mózgom Cereanie otrzymują k6 w Sprycie.
Intuicja: Kiedy rozdaje się karty inicjatywy, Cereanie mogą pociągnąć drugą kartę. Muszą ją sobie zostawić, nawet, jeśli jest ona gorsza.
Niezdara: Cereanie mają problemy z użyciem technologii, która nie była zaprojektowana specjalnie dla nich. Zachowują się wtedy, jakby byli pod wpływem zawady Niezdara (drobnej).
Języki: Basic i Cereański.
Description: Cereanie to rasa humanoidalna, pochodząca z położonej w Środkowych Rubieżach planety Cerea. Specyficzne zdolności intelektualne pozwalały przedstawicielom tej rasy spoglądać na zagadnienia z wielu punktów widzenia, co sprawiało, że byli niedoścignieni w rozwiązywaniu problemów.

Podczas gdy ich intelekt był sławny, ich zdolności przywódcze w bitwach pozostawały prawie niezauważane. Cereanie byli z natury łagodni, ale postawieni w sytuacji zagrażającej życiu stawali się dzicy i nieustraszeni, przez co inspirowali do walki innych.

Chagrianie

Wodnik: Chagrianie mogą oddychać pod wodą I mogą pływać z szybkością równą ich tempu. Zaczynają z k4 w pływaniu.
Odporność na radiację: Chagrianie podwajają swoją wytrzymałość, jeżeli wykonują test przeciwko efektom orartym na radiacji.
Brak zmysłu smaku: Chagrianie stracili swój zmysł smaku w ciągu długotrwałego zamieszkiwania głębin wodnych. Brakuje im możliwościu wykrywania smaku, w związku z tym są bardziej narażeni na spożycie trucizn, ponieważ nie mają możliwości ich wykrycia
Języki: Basic i Chagriański.
Opis: Typowy Chagrianin był osobą ściśle przestrzegającą prawa i spokojną, czasem wręcz stoicką. Rasa zawsze żyła w dostatku, więc wśród jej przedstawicieli rzadko zdarzały się istoty skąpe i chciwe. Lubili oni ponadto przebywać w obszarach o dużym zaludnieniu, gdzie mogli spotykać się z innymi. Nie obca była im jednak próżność.

Chissowie

Widzenie w podczerwieni: Arkanianie widzą w spektrum podczerwieni. Otrzymują jedynie połowę kar za mrok lub półmrok. Otrzymują  +2 do testów Spostrzgawczości, nawet w morku i półmroku.
Umiejętny: Kultura chissów wymusza perfekcję, w związku z tym dostają oni dwa dodatkowe punkty umiejętności przy tworzeniu postaci.
Odszczepieniec: Chissowie zazwyczaj trzymają się swoich. W galaktyce są dość rzadko spotykanym widokiem, w związku z tym mogą budzić sensację. Otrzymują Odszczepieniec jako drobną zawadę.
Języki: Basic i Cheunh.
Opis: Chissowie to błękitnoskóre, czarnowłose i czerwonookie istoty. Przypuszcza się, iż taki kolor skóry zawdzięczali przemianom chemicznym zachodzącym w ich organizmach pod wpływem dużych ilości tlenu. Ich rdzenną planetą była Csilla. Byli inteligentni i tajemniczy. Wykazywali wielkie zainteresowanie sztuką, wojskowością i nauką. Chissowie bardzo szybko dojrzewali i wchodzili w dorosłe życie. Często medytowali i wpadali w zadumę, bądź układali plany. Analizowali wszystkie problemy z każdego punktu widzenia, biorąc przy tym pod uwagę każdą możliwą ewentualność. Gdy zostawali zepchnięci do obrony, obmyślali bardzo precyzyjną i przemyślaną taktykę. Cenili sobie honor, jednak podczas wojny zawsze czekali na pierwszy ruch przeciwnika.

Clawdite

Zmiennokształtny: Clawdite są w stanie przyjąć wygląd innej osoby. Jest to ograniczone przez ich ogólny kształt, posiadanie cech humanoidalnych i rozmiar . Wymagany jest test Ducha, aby utrzymać “przebranie”, jeżeli zostaną w jakiś sposób rozproszeni.
Podstępny: Clawdite są dobrzy w ukrywaniu się i polowaniu . Zaczynają z k4 w Skradaniu.
Chojrak: Jako Zawada, może zostać zniwelowana przez dwie Przewagi.
Języki: Basic i Zolander.
Opis: Clawdites to zmiennokształtne istoty z planety Zolan. Clawdites mają zwykle gadzi wygląd, jeżeli nie podszywają się pod innego humanoida.

Devaronianie

Osobniki męskie: Zaczynają z k6 w Zręczności i zawadą Wredny, albo Chciwy (drobną).
Osobniki żeńskie: Zaczynaja z k6 w Sprycie I zawadą Ostrożny, albo Uparciuch
Dodatkowa Przewaga: Devaronianie Zaczynają z darmową dodatkową przewagą.
Języki: Basic i Devaroniański.
Opis: Devaronianie znani również jako Devishowie to rasa humanoidalnych istot pochodząca z planety Devaron. Ich mężczyźni przypominają złośliwe demony z legend wielu innych ras.

 

1
Notka polecana przez: markol
Poleć innym tę notkę

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.