» Blog » Duch w maszynie, bohater cz1.
18-02-2014 11:17

Duch w maszynie, bohater cz1.

Odsłony: 96

madame Anastazel Beauvoir

Pochodzenie: Kybbalion

Profesja: Medium

Styl: Posłuch

 

Historia: Postanowiłaś zarabiać na życie oszukując ludzi. Skąd wziął się twój styl? Wytworny ubiór, szlacheckie maniery. Skąd twój piękny dom? Musisz być naprawdę dobra w kantowaniu ludzi. Świadczysz usługi medium, dla bogatych dam z Iglicy Słów. W jaki sposób ukazujesz im duchy? Za pomocą narkotycznych oparów, czy skomplikowanych urządzeń? Do tej pory szło ci dobrze, lecz powiedz Anastazel, co zrobiłaś ze swoim asystentem? W jaki sposób pozbawiłaś go życia? Straż miejska póki co trzyma się z dala od ciebie, ale w końcu wpadną z wizytą. Inkwizycja jeszcze się tobą nie interesuje? A może już cię obserwują. Wszystko przez twoją chęć poznania przyszłości. Co z twoim marzeniem Anastazel? Tym o badaniu dusz ludzkich. Może to już czas by założyć stowarzyszenie Ezoteryków. Spiesz się. Jeśli dalej będziesz popełniać błędy, czeka cię inne, mniej wystawne życie.

 

Profil: Anastazel to ciekawska osoba, wzbudzająca sympatię. Potrafi podczas dialogu wyciągnąć mnóstwo informacji rozmówcy. Nie przepuści również okazji na zarobienie większej sumki. Jest to kobieta z klasą, dobrze wychowana, którą mierzi brak ogłady.

 

Cel: Założyć stowarzyszenie Ezoteryków, zdobyć wpływy wśród szlachty z Iglicy Słów.

 

Atut: Dobry wygląd to podstawa. Anastazel z racji na swój wygląd i wychowanie brana jest niekiedy za szlachciankę. Słynie też z nienagannych manier i znajomości etykiety. Dlatego w kontaktach z mieszkańcami Iglicy Słów, Anastazel robi dobre wrażenie. W konfliktach społecznych przeciw szlachcie i straży miejskiej Anastazel otrzymuje bonus +1.

 

Ekwipunek:

-Bogato zdobiony sztylecik

-Drogi ubiór szlachecki,

-Maszyna Przepowiedni

-Opary Szaleńca, trzy fiolki

-Tablica Zbrodni

-170 Oczu

 

Bogato zdobiony sztylecik – wygląda jak ozdoba, lecz jest równie funkcjonalny co miecz w sprawnych rękach. Z racji wyglądu przez osoby postronne nie jest traktowany jako broń, lecz jak ozdoba. Dzięki temu możesz go zabierać w miejsca, w których broń jest odbierana. Nie tracisz go podczas rewizji.

 

Drogi ubiór szlachecki – wśród pospólstwa a nawet niższych rangą strażników możesz uchodzić za szlachciankę. Może nawet uda ci się oszukać mniej znacznych mieszkańców Iglicy Słów. W połączeniu z nienaganną manierą, łatwiej zwrócić ci uwagę szlachty i nawiązać kontakt z jej przedstawicielami.

 

Maszyna Przepowiedni – Przeklęty artefakt który miał ci pokazywać przyszłość. Poświęciłaś swojego asystenta, by uruchomić to urządzenie, wkładając w mechanizm jego serce. Maszyna Przepowiedni w pewnym sensie działa. Zapytana odpowiada wierszykami, choć przepowiada nie tyle przyszłość, co moment śmierci. Do przepowiedni potrzebujesz osoby, której przyszłość chcesz zgłębić, lub osobisty przedmiot, nasączony esencją tego człowieka.

 

Opary Szaleńca – narkotyk, którego zażycie lub powąchanie wywołuje halucynacje. Fiolkę można rozbić. Każdy w pomieszczeniu musi wykonać rzut k6. Wynik 6 to udany rzut obronny, w innym wypadku pojawiają się halucynacje i trwają do końca sceny.

 

Tablica Zbrodni - Tabliczka z wypisanymi literami, po przeprowadzeniu rytuału, duch niejasno może opisać w jaki sposób umarł. Potrzebne do tego jest jednak jego ciało, najlepiej na miejscu zbrodni, w przeciągu 5 godzin od zgonu.

1
Notka polecana przez: Reckles
Poleć innym tę notkę

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.