» Blog » Druga edycja „The Shadow of Yesterday” w PDF
20-02-2013 17:31

Druga edycja „The Shadow of Yesterday” w PDF

W działach: TSoY | Odsłony: 25

Druga edycja „The Shadow of Yesterday” w PDF

Wydawnictwo Gindie poinformowało o udostępnieniu darmowej, elektronicznej wersji (PDF) drugiej edycji „The Shadow of Yesterday”.

Podręcznik można ściągnąć po użyciu prostego formularza zamieszczonego po prawej stronie witryny. Udostępniony PDF ma układ taki sam jak oryginalny podręcznik w druku i waży 20 MB.

Dodatkowo do końca tygodnia wydawnictwo Gindie ma poinformować o planach wydawniczych na ten rok.

Szczegóły na stronie wydawnictwa.

Podręcznik w wersji papierowej jest dostępny w cenie 45 złotych w sklepie wydawnictwaKuźnia Gier oraz na REBEL.pl. Względem pierwszej edycji rozrósł się ze 134 stron do 208, został wzbogacony o scenariusz (w formie sandboxowej, otwartej sytuacji) a także o opis nowej krainy. 

Komentarze


KFC
   
Ocena:
+1
Pro tip - po podaniu maila nie musicie potwierdzić subskrypcji jeśli bardzo nie chcecie ;)
20-02-2013 17:41
Darken
   
Ocena:
+2
Specjalnie tak ustawiłem, abyście mieli wybór. :)
20-02-2013 17:51
dzemeuksis
   
Ocena:
+1
Ten TSOY, to trochę taki heartbreaker, ale nabyłem papier i nie żałuję, głównie ze względu na kilka naprawdę ciekawych patentów oraz inspirujących ujęć niektórych zgranych kwestii. Heartbreakerem pachną mi natomiast opisy krain i ras, ale co tam - od biedy też można coś z tego wyciągnąć.
20-02-2013 19:45
Salantor
   
Ocena:
+1
No jakby nie patrzeć, troszkę tak. Standard, ale ma on swoje zalety :]
20-02-2013 20:31
Kuzz
   
Ocena:
+1
No co wy gadacie, jaki łamacz serca - Zaru z Ammeni to majstersztyk i kopalnia pomysłów. Co do ras to po lekturze pamiętam że pierwszy raz na serio zachciało mi się ulepić elfa.

Faktycznie świat nie jest w stu procentach zbudowany w oryginalności ale dzięki tej dobrej proporcji jest właśnie łatwo przyswajalny:)
21-02-2013 00:00
von Mansfeld
   
Ocena:
0
Bez przesady, poza może prostymi nazwami typu "elf", "goblin" czy dość stereotypowymi kilkoma krainami, to TSoY nie jest heartbreakerem. Na pewno nie, jeśli chodzi o samą strukturę gry.
21-02-2013 08:20
dzemeuksis
   
Ocena:
+1
No dobra, trochę przesadziłem. Niemniej dla mnie TSOY to przede wszystkim mechanika (+ świetny scenariusz dający sporo materiału do zabawy na start), bo świat jakich wiele i sprawił na mnie wrażenie wciśniętego na siłę, żeby objętości starczyło na podręcznik. Nie pamiętam, co konkretnie odpowiadało za to wrażenie, ale niekoniecznie chodzi o stereotypowość, bo zaproponowana mieszanka - przyznaję - jest nawet dość oryginalna.

Dopisek: A, no i ilustracje - świetna sprawa, że robione przez jedną osobę. Nawet jeśli wszystkie biusty są kuliste, jakby nie było innych kształtów. ;)
21-02-2013 10:31
Darken
   
Ocena:
0
Ron Edwards powiedział kiedyś, że każdy autor powinien zrobić swojego Heartbreakera. I wtedy Clinton R. Nixon, pierwotny autor gry, napisał TSoY.

Więc jak najbardziej słuszne są skojarzenia z Hearbreakerem. Natomiast nie jestem sam pewny, które elementy ja bym nazwał Złamaczosercem w tym tytule. :)
21-02-2013 10:55
kaduceusz
   
Ocena:
+3
Żeby był breaker, to coś musi być sercołamiące czyli w zamierzeniach super, a w praktyce lipa/nie działa/nie ma znaczenia. Ja się w TSoYa wiele nie nagrałem, ale nie zwróciłem uwagi na nic takiego.
22-02-2013 09:21
Kot
   
Ocena:
+2
Jedna uwaga:

"Wydawnictwo Gindie poinformowało (...)"

To trochę niepokojące, że zaczynasz pisać o sobie w trzeciej osobie, Darken. :P
22-02-2013 19:45
Darken
   
Ocena:
0
Heh, przekleiłem newsa z gf. :)
22-02-2013 22:14
nimdil
   
Ocena:
0
A kiedy wyjdzie Anima Prime? Koniec roku 2012 minął...
24-02-2013 13:09
Z Enterprise
   
Ocena:
0
Po Gaslighcie i Void Dancers.
24-02-2013 13:23
Salantor
   
Ocena:
+1
Przed Novą na pewno.
24-02-2013 13:52
von Mansfeld
   
Ocena:
0
A co z Progeny?
24-02-2013 14:12
Z Enterprise
   
Ocena:
0
Nova nie była zapowiadana na jakąś konkretną datę.
24-02-2013 14:38
Salantor
   
Ocena:
0
No to dlatego Anima będzie szybciej :]
24-02-2013 15:27

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.