string(15) ""
» Blog » Drodzy hejterzy Zigzaka
08-08-2012 12:19

Drodzy hejterzy Zigzaka

Odsłony: 27

Zwracam się dziś do Was jako turlacz i blogowiec. Zwracam się do Was w sprawie wagi najwyższej. Atmosfera niekończących się konfliktów, nieporozumień, nienawiści - sieje spustoszenie psychiczne, kaleczy tradycje tolerancji. Padają wezwania do fizycznej rozprawy z "realissmusami", z ludźmi o odmiennych poglądach. Mnożą się wypadki terroru, pogróżek i samosądów moralnych, a także bezpośredniej przemocy. Chaos i demoralizacja przybrały rozmiary klęski. Naród osiągnął granice wytrzymałości psychicznej. Wielu ludzi ogarnia rozpacz. Już nie dni, lecz godziny przybliżają ogólnonarodową katastrofę. Uczciwość wymaga, aby postawić pytanie: Czy musiało do tego dojść?
Historia oceni nasze działania. Nie obeszło się bez potknięć. Wyciągamy z nich wnioski. Przede wszystkim jednak minione miesiące były dla polteru czasem pracowitym, borykaniem się z ogromnymi trudnościami.Trzeba powiedzieć: dość! Trzeba zapobiec, zagrodzić drogę konfrontacji!

Obywatelki i obywatele!
Wielki jest ciężar odpowiedzialności, jaka spada na mnie w tym dramatycznym momencie polskiej historii. Obowiązkiem moim jest wziąć tę odpowiedzialność - chodzi o przyszłość Polteru , o którą moje pokolenie walczyło na wszystkich frontach wojny trollowej i której oddało najlepsze lata swego życia. Ogłaszam, że w dniu dzisiejszym ukonstytuowała się Polterowa Rada Ocalenia Blogowego.Chcę, aby wszyscy zrozumieli motywy i cele naszego działania. Nie zmierzamy do wojskowego zamachu, do wojskowej dyktatury. Naród ma w sobie dość siły, dość mądrości, aby rozwinąć sprawny, demokratyczny system rządów.
Polterowa Rada Ocalenia Blogowego nie zastępuje repkowych organów władzy. Jej jedynym zadaniem jest ochrona porządku społecznego w serwisie , stworzenie gwarancji wykonawczych, które umożliwią przywrócenie ładu i dyscypliny.To ostatnia droga, aby zapoczątkować wychodzenie serwisu z kryzysu, uratować fundom przed rozpadem.
W miarę stabilizowania się sytuacji wewnętrznej ograniczenia swobód w życiu publicznym będą zmniejszane lub uchylane. Niech nikt jednak nie liczy na słabość lub wahanie. Będziemy konsekwentnie oczyszczać polterowe życie ze zła - bez względu na to, gdzie się ono rodzi.Działalność gangów trolli rozpatrywana będzie przez sądy kapturowe w trybie doraźnym.
Nie wolno nam nie dostrzegać, że znów odżywają szydercze opinie o "Rzeczypospolitej, co nierządem stoi". Trzeba uczynić wszystko, by opinie takie trafiły do lamusa historii.
Zwracam się do młodych Polterek i Polterowiczów, okażcie obywatelską dojrzałość i głęboki namysł nad własnym zachowaniem , nad przyszłością serwisu. We will say what time we will tell


Od fanów dla fanów
Prezes PROB

Komentarze


38850

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
+1
Na kobietach, Szponer, na kobietach.
08-08-2012 14:53
Venomus
   
Ocena:
0
O nerdach, dla nerdów i przez nerdy!

Howgh! Bracie Tyldomenie
08-08-2012 15:48
Tyldodymomen
   
Ocena:
+6
Zigzaku drogi- zarzucasz mi robienie fejma na Twojej osobie, zapominając że to Twoje wtręty i konfrontacyjne odpowiedzi nakręcają spiralę trollfestu, mimo że mógłbyś po prostu dać sobie na wstrzymanie .Energię którą wkładasz w swoje diaboliczne psychologiczne machinacje mógłbyś poświęcić na dokończenie Novej/Progeny/WTSu/napisania przygody/wrzucenia ciekawego materiału okołorpgowego. Nadpobudliwość intelektualna nie jest wadą, pod warunkiem że jest właściwie ukierunkowana. Spróbuj zastosować się do moich rad, a poczucie osaczenia oraz istnienia "grupy trollującej zigzaka " minie jak ręką odjął.
od fanów dla fanów
prezes PROB
08-08-2012 15:49
kbender
   
Ocena:
+6
PROBa broni, PROBa radzi, PROBa nigdy Cię nie zdradzi!
08-08-2012 16:32
Tyldodymomen
   
Ocena:
+6
Ob. kbender za entuzjazm wykazywany w utrwalaniu władzy ludowej dostaje pochwałę z wpisem do akt. Akta do wglądu w warszawskim oddziale IPN
08-08-2012 16:36
38850

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Ale tymenie - poczucie osaczenia nie występuje przecież. Poza tym, milo patrzec jak sie spolecznosc fundomowa łaczy w imię walki z wyimaginowanym i stworzonym prze siebie i na wlasny obraz "złem". PROB to wspaniala inicjatywka, Tymenie, dlatego tez jestem szczegolnie dumny z tego, że jestem jej inspiracją.

Ale - zauwaz, że trollowanie zaczeło sie odkad zaczalem przedstawiac opinie niezgodne z "linią partii" - zegarmistrz plecie bzdury o magii, dedeki są wujowe, batman nolana to szmira, a kobiet w rpg jest mało. I jak to opinie - mam prawo przeciez je publikować sobie, dopoki nikogo osobiscie nie obrazam. Kiedy punktuję bzdury zegarmistrza, i slysze w odpowiedzi od jakiegos nastolatka, ze jestem debilem, to co mogę zrobic innego, niż wybuchnac smiechem? I ponaigrywać się z niego trochę, schodząc do jego poziomu i grając w jego grę na jego zasadach?
Moglbym olać, ale wtedy nie byloby zabawy. Wiec prowokuję trolle i będę prowokował dalej. Bo to jest zabawne. Wiec poki beda mnie karmić swoimi traumami i histeriami, zamiast dyskutowac na poziomie do jakiego jestem przyzwyczajony, beda traktowani na poziomie, na jaki ich stać.
08-08-2012 16:46
DeathlyHallow
   
Ocena:
+1
może to dlatego, że wygłaszasz te kontrowersyjne poglądy tonem proroka? spokojnie pogadam z kimś, kto uważa batmany Nolana za ogromny ovethype, ale jeśli nagle wpadasz i bez podania cienia argumentu twierdzisz ze są szmirą to prowokujesz do następujących postaw:
1) wybuchnięcie śmiechem i naigrywanie się z Ciebie trochę, schodząc do jtego poziomu i grając w tą grę na takich zasadach.
2) agresji.
3) jakiegoś kombosa obu, kiedy człowiek przypomni sobie, że te dissy na Nolana ciska fan "Braterswa Wilków" :P
08-08-2012 16:53
bohomaz
   
Ocena:
+3
Komentarz usunięty na prośbę autora.
08-08-2012 17:02
kbender
   
Ocena:
+1
@zigzak
Hejtfest twojej wirtualnej persony zaczął być odczuwalny na początku roku, po przenikliwej notce kobiety w RPG i paru notkach "Miłośnicy fantasy to idioci, sf for the win!".

Masz specyficzny styl, balansujący na granicy insynuacji i obrazy, nieźle trollujesz, puszczasz fejki i prowokujące notki, jesteś numerem 1 na liście blogowiczów poltera...


Idealny cel ataku, prawda?
08-08-2012 17:03
38850

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
DH - jeszcze zanim zaczales sie wdawac w dyskusje ze mną, zwykle wrzucalem dosc rozbudowane argumentacje. Tylko ze to nie ma sensu, produkowac się dla paru trolli, ktore i tak nic nie rozumieją bo wiedzą wszystko najlepiej. Więc, when in Rome...
Przestalem sie silic na argumentację, bo szkoda zachodu, by edukować trolle. Wybieram wiec takie tematy, gdzie wystarczy powiedziec "jestescie wszyscy gupki i sie nie znacie" i jest zabawa. Niskim kosztem, ale i tak nic wiecej sie nie uzyska. Jaka spolecznosc, takie standardy.

Bohomazie - ja się po prostu zaadoptowalem do ogolnego klimatu panujacego na poltku. Jaki kram, taki pan :)
Ja sie szybko adaptuję, dostosowuję się do sytuacji. Zaczela sie robic trollownia, to zaczalem byc trolem. A ze tu mnostwo bufonow i zjadaczy rozumu, to coż szkodzi pokazac im, ze mozna sie lepiej postarać?
Wiesz, szkoly dla uzdolnionych (nasmiewać się, śmiało) uczą. I nauczyly mnie, że sama adaptacja nie wystarczy. Trzeba byc najlepszym.

Ja wam cos powiem, co juz pisalem wczesniej. Kiedy polterblogi staną się miejscem trollfree, pierwszy złożę miotacz ognia. Dopóki jednak będą na poltku Krzemienie i Laverisy, na istnienie ktorych cala spolecznosc niemo przyzwala, będę też z tego przyzwolenia korzystał.
Chcecie merytorycznych debat i dyskusji? Wyturlajcie trolle z fandomu.
Ja chętnie pomogę, chocby jak dotychczas - zarysowując wam ostrzej problem trolli. Na swoim przykładzie.
08-08-2012 17:04
DeathlyHallow
   
Ocena:
+2
hm, no zgoda, ale ładnie się nam pan przedstawił przed milionami słuchaczy.

obrona z cyklu: jestem głupim chamem i bawi mnie to, bo tu siedzą same głupie chamy jest, przyznasz, dość ryzykownym manewrem.
08-08-2012 17:13
Lord Koniu
   
Ocena:
+9
I to mówi autor słów
"wbrew temu co ci się wydaje, ty, Laveris i k6 trolli zawsze w tej samej konfiguracji to nie jest cały polter"

Jakby policzyć ile osób czyta Poltera ale się nie udziela to wyszłaby pewnie całkiem imponująca liczba. Pisz dla nich wartościowe notki blogowe, pisz teksty okołoerpegowe, scenariusze, Progeny, NOVĄ, recenzje "Batmanów", cokolwiek.

Zasłanianie słabych treściowo tekstów argumentem o nieedukowalnych trollach, nawet jeżeli takowe występują, jest słabe i z pewnością poniżej Twoich możliwości (piszę bez ironii oczywiście). August Comte byłby zawiedziony.
08-08-2012 17:14
Tyldodymomen
   
Ocena:
+7
Zigzaku, ale mechanizm który opisujesz w przypadku dyskusji z DH działa w OBIE STRONY- pamiętasz twój flamebait o shadowrunie?
Teraz sparafrazuje twój post powyżej bo pasuje jak ulał:
"zigzak- jeszcze zanim zaczales sie wdawac w dyskusje ze mną, zwykle wrzucalem o shadowrunie dosc rozbudowane argumentacje. Tylko ze to nie ma sensu, produkowac się dla zigzaka, ktory i tak nic nie rozumie bo wie wszystko najlepiej. Więc, when in Rome...
Przestalem sie silic na argumentację, bo szkoda zachodu, by edukować trolla. Wybieram wiec takie tematy, gdzie wystarczy powiedziec "descent jest dla pusiek" i jest zabawa. Niskim kosztem, ale i tak nic wiecej sie nie uzyska. Jaki rozmówca, takie standardy."


Jak sam widzisz Twoje pretensje są o tyle chybione, że zarzucasz polterowcom dokładnie to samo, co robisz wobec nich Ty. Trollujesz kogoś,w międzyczasie jakiś świeżak włącza się merytorycznie do dyskusji, Ty siłą rozpędu trollujesz i jego. Nagle sensowny rozmówca dochodzi do wniosku że traktujesz go niepoważnie i zaczyna trollować Ciebie. Zastępy Twoich hejterów rosną w postępie geometrycznym, po czym dochodzisz do wniosku że istnieje "koalicja antyzigzakowa" i lamentacyjnym tonie przedstawiasz się jako ofiara polterkretynów. Zapominając że sam w pocie czoła na te antypatie od tygodni pracujesz.

Rada od PROBy
Przestań kopać się z koniem i daj sobie na wstrzymaniez tą krucjatą. Nie wierzysz że zadziała? Spójrz na Laverisa de Navarro A.KA. von Mansfelda.

von Mansfeld stoi tam, gdzie staliśmy kiedyś, Ty stoisz tam, gdzie kiedyś stał Laveris.


od fanów dla fanów
Prezes PROBy
08-08-2012 17:19
38850

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
LordzieKoniu - alez ja mam mnostwo pomyslow na merytoryczne teksty i wpisy. Tylko znajdziesz je raczej na "zigzakiem przez RPG", bo puszczanie ich w trollosferze nie ma sensu. I tam też będą się pojawiały dalsze. Tu nie. Mi na polecankach nie zależy.

Tymenie - alez wlasnie o to chodzi, ze traktuje ludzi tak, jak oni mnie. When in Rome...
Mylisz efekt z przyczyną. Owszem, pracowalem sobie na to, małpując inne trolle i je prześcigując w tym co robią. O wodzeniu za nos juz pisalem. O barierze komunikacyjnej, ktora wywolują trolle, a ktora znieksztalca odbiór tego, co sie stara przekazać, tez już bylo. Jesli muszę odpowiadac na zarzuty do kazdej opinii, jaką przedstawie, bawic sie w lapanie za slowka i czepiac zdan wyrwanych z kontekstu - so be it. Ale tak to wlasnie bedzie wygladalo.
Indiferrence of good men, jak to ktos kiedys powiedzial w pewnym filmie. Nie chcecie trolli na polterze? To dajcie temu wyraz. Reagujcie, jak ktos puszcza pierdolamento pod merytoryczną notką. Moją, cudzą, czyjąkolwiek. Nie będziecie reagować - koniec końcow będziecie mieć to, co chcecie mieć.
08-08-2012 17:22
Szponer
   
Ocena:
+6
Zigzak oświecony, cały polter to trolle, tylko on jest normalnym użytkownikiem.
08-08-2012 17:35
Krzyś
   
Ocena:
+4
Zigzaku, ale TO wszystko jest właśnie reakcja na trolla. Na Ciebie. Jakiej innej oczekujesz?

Poza tym, proponowany przez Ciebie styl bycia "oko za oko, ząb za ząb", "jak troll bogu, tak buk trollu" to chyba najbardziej krzywdząca społeczeństwo poltera technika- nic nie wnosi, a tylko nakręca spiralę nienawiści.
08-08-2012 17:41
Krzemień
   
Ocena:
+1
Swoją drogą siedzenie na polterze gdy jest tu tylu trolli zakrawa pod sadomasochizm. Chcesz pisać merytorycznie to masz zewnętrznego bloga i spokojnie możesz tam wygłaszać swoje oświecone teorie. Podejrzewam jednak, że to nie o możliwość spokojnego pisania chodzi tylko o zdobywanie poklasku. Na zewnętrznych blogach nie ma polecanek i trzeba się postarać bardziej by przyciągnąć czytelników.
08-08-2012 17:49
Tyldodymomen
   
Ocena:
+8
zigzaku drogi, dorabiasz sobie teraz ideologię do Twojego zachowania. Twoja postawa nie jest podyktowana żadnym wyższym celem, po prostu zachowujesz sie jak "baba" która chowa urazy i antypatie latami idąc ze swoimi przeciwnikami w wojnę na wyniszczenie.
Do pewnego czasu sympatycznie trollowałeś( w tym kontekście zabawnie brzmi cel na który się powołujesz) , w pewnym momencie przekroczyłeś granicę i zacząłeś robić sobie wrogów, w postępie geometrycznym, według opisanego przeze mnie powyżej schematu. Jeśli to samo powtarza Ci kilka(naście) osób to warto się zastanowić czy to na pewno deszcz pada z nieba.
Badź facetem, postaw grubą kreskę i odpuść.W twoim wieku powinieneś być już ponad te dziecinne wojenki. Przyjedź na najbliższy większy konwent, poprowadź Novę na savage'ach, wypij pół litra na zgodę z Twoimi oponentami i wszystko wróci do normy. Strzelanie fochów jest dla pusiek.
08-08-2012 17:53
kbender
   
Ocena:
+11
zigzak - poprzez hejtfest do zbawienia fandomu.

Historia Prawdziwa

Już w najbliższym numerze CD-Action
08-08-2012 17:54
38850

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Oj, tymenie - ja nie mam focha. I bardzo chętnie zrobię i 0.7 :)
O, Krzemień trochę dobrze gada - tak, chodzi o popularność. Ktora najwidoczniej Tobie czy Laverisowi przeszkadza. I nie chodzi o nią mi, tylko tobie - że przeszkadza.

Khornie - reagują tak niezaleznie kto i co napisze. Reagują tak bo kogos nie lubią. A nie lubią zwykle tych, ktorzy mają wiecej niz oni - poklasku, chwaly, wiedzy, doswiadczenia... Jak napisall kbender - jestem bardzo dobrym celem. Wiec sie dostosowuje i odpowiadam ta sama monetą. Tym bardziej, gdy widzę jak cos niszczą. Moją robotę czy czyjàś.
Zlosliwe i czesto bez dania powodu. Dla mnie to malostkowe i dziecinne, i reaguję na to tak, jak reaguje.

No, ale jesli jakis moj antyfan chce sie przekonac z kim tak naprawdę w realu ma sprawę, bedzie okazja na Polconie. Bardzo chetnie obgadam to i owo w milej atmosferze oparów alkoholowych. If you dare :)


08-08-2012 18:07

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.