» Magia [SP] » Nekromancja » Dotyk bólu (Cza/Zak 3, Kap 4)

Dotyk bólu (Cza/Zak 3, Kap 4)


wersja do druku

Dotyk bólu
Nekromancja
Poziom: Cza/Zak 3, Kap 4
Komponenty: W, S
Czas rzucania: 1 akcja
Zasięg: Dotyk
Cel: Dotknięta żywa istota
Czas trwania: 1 runda/poziom lub patrz opis
Rzut obronny: Wytrwałość neguje połowę
Odporność na zaklęcia: Tak

Jeżeli rzucającemu czar powiedzie się atak dotykowy wręcz, dotknięta istota odczuwa palący, obezwładniający ból w całym ciele i otrzymuje 1k6 stłuczeń/poziom czaru (udany rzut obronny na Wytrwałość zmniejsza tą liczbę o połowę). Dodatkowo, na skutek porażenia bólem, postać będąca podmiotem zaklęcia nie może wykonywać żadnych akcji wymagających ruchu (w tym atakować). Może natomiast rzucić czar, pod warunkiem, że będzie to zaklęcie oparte wyłącznie na komponentach werbalnych i jeśli powiedzie jej się test Koncentracji o ST 10 + poziom rzucanego czaru + otrzymane stłuczenia (to samo tyczy się postaci manifestujących, które padna ofiarą tego zaklęcia). Podczas trwania zaklęcia czarujacy musi cały czas dotykać ofiary - przerwanie kontaktu skutkuje zakończeniem działania czaru.
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę

Komentarze


JanF
    Hmmmm
Ocena:
0
Hmmm... Spoko czar:)
22-04-2005 19:56
~Aruik Gaber'el

Użytkownik niezarejestrowany
    mała sugestia... jak zawsze
Ocena:
0
Bardzo ciekawy czar (doskonale pasuje do złych kapłanów) a z tego co rozumiem - stłuczenia są zadawane jednorazowo; tak myśle co by było jeśli stłuczenia zadawane by były w każdej rundzie dzialania czaru tak gdzieś 1k6 na 2p. ... może dodało by to smaczku?
22-04-2005 20:22
Lucyfer
   
Ocena:
0
No Bardzo fajny czar :]
22-04-2005 21:14
Zed Kraken
   
Ocena:
0
Jak to czar dotykowy, proponowałbym zastąpić komponent werbalny somatycznym. Ale to tylko sugestia :)
23-04-2005 22:48
Olo
    ale
Ocena:
0
z tymi czarami i ruchem to przegiales - jest zbyt potezne bo dziala nawet na poteznych arcymagow (nie ma rzutow obronnych przeciwko tym efektom) czy demon lordow, a to troche dziwne
25-04-2005 22:15
~...

Użytkownik niezarejestrowany
    ...
Ocena:
0
moim zdaniem powinno byc 1k6stluczen na poziom (max 10k6) oraz udany rzut obronny powinien chronic od tych efektow i zmniejszac obr o polowe
03-05-2005 15:13
~wróbelek mały

Użytkownik niezarejestrowany
    Minimalna popraweczka...
Ocena:
0
Ciekawy czar, ale jedną rzecz bym w nim zmienił. To znaczy, zamiast: Może natomiast rzucić czar, pod warunkiem, że będzie to zaklęcie oparte wyłącznie na komponentach werbalnych To napisałbym: Może natomiast rzucić czar pod warunkiem, że czar ten nie wymaga komponentów materialnych, kondensatorów ani też PD (a potem ta gadka z testem koncentracji).
Ale ogólnie czar jest niezły:)
07-05-2005 15:44
Phizzix
   
Ocena:
0
Może być
17-08-2005 23:18
~doomEL

Użytkownik niezarejestrowany
    ...
Ocena:
0
Ja gram kaplanem i mi by sie ten czar przydal. jeden problem... jest ciut przepakowany... ale to tylko moja opinia... moze by zadawac 1k4/poziom stluczen max 10k4... no i udany rzut na wytrwalosc neguje skutki uboczne, ale stluczenia pozostaja!
22-08-2005 09:48
masterart90
   
Ocena:
0
Fajny czarn wezme go do moich graczy ucieszą się szczególnie zaklinacz.
08-05-2007 20:31
~mefisto

Użytkownik niezarejestrowany
    spoko czar ale ...
Ocena:
0
ciut przesadzony a poza tym zbyt podobny do pewnego czaru z księgi plugawego mroku
27-06-2008 11:11

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.