Dłubiesz przy BOMBIE?
Odsłony: 4Jeśli szykujesz coś do Afterbomb Madness na potrzeby własne lub z zamiarem podzielenia się tym z innymi, może Ci się przydać wsparcie. Tego typu rzeczy będą na bieżąco publikowane na oficjalnej stronie, ale tutaj też postanowiłem podrzucić kilka pomocnych materiałów i informacji.
.
KARTA POSTACI
Pierwsza strona. Druga strona.
.
CZCIONKA
Czcionka użyta w podręczniku to Play, rozmiar 10,5.
.
TŁO STRONY
Tło strony można pobrać stąd.
Jest dopasowane do formatu typowego dla domowej drukarki, czyli A4.
.
WZORZEC CHARAKTERYSTYK POSTACI
Tworzysz przeciwnika lub bohatera niezależnego? Przyda Ci się pewnie wzorzec - wystarczy że podstawić odpowiednie wartości. Pamiętaj, że jeśli postać lub istota ma jakąś zdolność na poziomie 0 (k4), możesz tę zdolność usunąć z charakterystyk, żeby oszczędzić miejsce. Nie jest to jednak obowiązkowe, chyba że robisz dziką bestię (pozbawioną Drygu i Posłuchu oraz skojarzonych z nimi zdolności).
.
CHARAKTERYSTYKI POSTACI - kopiuj, wklej, zastąp dane i gotowe!
WSPÓŁCZYNNIKI: Dryg 2. Konspira 3. Garda 5++. Posłuch 3. Koordynacja 3.
ZDOLNOŚCI: Alibi żołnierza k12 • Biochemia k10 • Handel k8 • Kamuflaż k12 • Kaskaderstwo k12 • Knowanie k6 • Krwawa łaźnia 2k8 • Łatanie k12 • Łączność k10 • Odrzut k8 • Pamiętne blizny k12 • Parkour k10 • Siewca ołowiu k8 • Skan k8 • Sprawność k10 • Sterowanie k6 • Surwiwal k10 • Technika k6.
PARAMETRY: Inicjatywa 8,2. Punkty Akcji 6. Próg Obrażeń 31.
BROŃ: Kilof (Siła 1k8 + 1 | Precyzja A0 D–1 | Zaw. 35% | Wt. 3).
BROŃ: Rewolwer S&W 0,44 Magnum (Siła 2k6 + 3 | Precyzja +1/–2 | Zasięg 2 | Mag. 6 | Zaw. 33% | Wt. 2 | Przeł. 3).
PANCERZ: głowa 1, bebechy 2 (kask, gogle ochronne, kamizelka pancerna).
TAKTYKA: ofensywna.
TROFEUM: Splądrowane fanty; trudność 3 + k8, Skan.