Pierwszy z nich to Ronahn the Pathfinder of Ulthwe, zwiadowca. Posiada dwie zdolności (Holo-field oraz Infiltrate), pozwalające mu ukrywać się przed wzrokiem wroga i dokonywać dywersji. W otwartej walce nie jest jednak kaleką - sam posługuje się gigantycznym karabinem, którego siła ognia nie została jeszcze zaprezentowana.
Od posługiwania się mocami psychicznymi posłuży nam Veldoran the Warlock - za pomocą swego umysłu będzie w stanie podpalać przeciwników (zaklęcie Immolate), a także wysysać żywotność swoich oponentów (Syphon).
Elenwe the Farseer, wróżbitka, będzie miała kontrolę nad czasem. Oprócz tego, posiądzie moc uzdrawiania jednostek za pomocą czaru Spiritual Rites.
Kayleth the Autarch zajmie się sztuką wojenną oraz pilotowaniem pojazdów. Dzięki zdolności Fleet of Foot zwiększeniu ulegnie jej szybkość, ale także odnoszone obrażenia. Za pomocą Leap Kayleth będzie mogła wykonywać dalekie skoki, a dzięki ulepszeniu Skyleap, będzie mogła za pomocą skrzydeł wnieść się w przestworza. Podczas jej pojawiania się na polu bitwy spada deszcz granatów.