Cyfrografia

Artykuły

Afterbomb Madness, Druga Edycja

Afterbomb Madness, Druga Edycja

Powrót do leja

30-07-2017 19:59 | AdamWaskiewicz | Komentarze: 2
Patrząc na listę polskich gier fabularnych, jakie ukazały się na przestrzeni lat, można zdumieć się nie tylko samą ich liczbą, ale i różnorodnością. Niektóre obrosły imponującą kolekcją dodatków, inne przeminęły bez echa, kolejne, okrywszy się niesławą, stanowić mogą dla swoich twórców jedynie źródł...

Noty

Hard To Kill

15-03-2014 12:06 | Komentarze: 0
Wbrew powszechnej opinii śmiertelna choroba nie jest najgorszą rzeczą, która może przytrafić się człowiekowi. Spaczenie, dewiacja, mutacje – oto prawdziwe nieszczęścia... źródła najdotkliwszej rozpaczy i wszechogarniającego zwątpienia. Amerykanie ze Wschodu Stanów wiedzą o tym...

Afterbomb Madness, druga edycja

18-06-2017 19:39 | Komentarze: 0
Istny koszmar zamiast amerykańskiego snu – oto co spotkało Stany Zjednoczone w wyniku konfliktu zapoczątkowanego przez Związek Radziecki i obcą cywilizację. Tym samym znalazły potwierdzenie najgorsze lęki, które nękały Amerykanów w połowie XX wieku. Inwazja pozaziemskiej rasy sta�...

EpicWorld: Suplement

30-08-2018 23:11 | Komentarze: 0
Dodatek do gry fabularnej EpicWorld. Załączona jest do niego kolorowa mapa w formacie A3. Na łamach tej książki znajdziesz między innymi opis wszystkich istotnych lokacji pod Kopułą 3.0, dodatkowe zasady, rozszerzenie arsenału i bestiariusza. Nie zabraknie również przygody do rozegrania z raczej początkującymi w tej grze osobami, dedykowanej świeżo utworzonym postaciom.

Wieści

Hard to Kill - nowy dodatek do Afterbomb Madness

Hard to Kill - nowy dodatek do Afterbomb Madness

11-10-2013 10:27 | AdamWaskiewicz | Komentarze: 5

Jak informuje wydawnictwo Cyfrografia, nadciąga kolejny dodatek do gry fabularnej Afterbomb Madness. Suplement pod tytułem Hard to Kill przedstawi obszar Wschodni Stanów Zjednoczonych oraz tamtejsze społeczności. Podręcznik jest na bieżąco testowany. Ze względu na planowaną bogatą oprawę graficzną (kilkadziesiąt obrazków), jest też w trakcie ilustrowania. Równolegle trwają prace nad rozdziałami o miejscach szczególnych i retrofuturystycznym ekwipunku.

» więcej
Nowe informacje o Hard to Kill

Nowe informacje o Hard to Kill

07-01-2014 15:49 | AdamWaskiewicz | Komentarze: 13

Na oficjalnej stronie systemu Afterbomb Madness pojawiły się kolejne informacje o nadchodzącym dodatku Hard to Kill. Ujawniono m.in. wszystkie nowe typy postaci, jakie dostaną do dyspozycji gracze oraz listę czternastu nowych grup społecznych, których członków będą mogli poznawać bohaterowie.

Nowe informacje z Hard to Kill

Nowe informacje z Hard to Kill

17-01-2014 20:57 | AdamWaskiewicz | Komentarze: 9

Na oficjalnej stronie systemu Afterbomb pojawiły się kolejne informacje o zawartości nadchodzącego dodatku Hard to Kill. Tym razem przybliżono nowe formy postaci, które zostaną opisane w podręczniku.

Robotica bez stanika

Robotica bez stanika

30-05-2014 18:40 | Kordian 'sil' Krawczyk | Komentarze: 1

Na oficjalnej stronie systemów Robotica RPG oraz Afterbomb Madness RPG zamieszczony został krótki artykuł, przybliżający ideę obchodzonego 30 maja oraz - na zachodzie - 9 lipca, Dnia bez Stanika. 

Integrator Ekipy – darmowy minidodatek do Afterbomb Madness

Integrator Ekipy – darmowy minidodatek do Afterbomb Madness

03-02-2015 21:48 | AdamWaskiewicz | Komentarze: 15

Na oficjalnej stronie systemu Afterbomb Madness zamieszczono darmowy minidodatek jakim jest Intergrator Ekipy - proste narzędzie pomocne przy określaniu motywu lub celu łączącego członków drużyny.

Kolejny darmowy dodatek do Afterbomb

Kolejny darmowy dodatek do Afterbomb

08-02-2015 22:45 | AdamWaskiewicz | Komentarze: 0

Na oficjalnej stronie systemu Afterbomb Madness zamieszczono kolejny przeznaczony do niego darmowy suplement. Gracze i Mistrzowie Gry dostali do wykorzystania mini-dodatek traktujący o chorobach psychicznych.

Koniec strony afterbomb.pl

Koniec strony afterbomb.pl

03-04-2015 18:33 | AdamWaskiewicz | Komentarze: 9

Na oficjalnej stronie postapokaliptycznego systemu Afterbomb Madness ogłoszono jej rychłe zamknięcie. Powodem decyzji jest niepowodzenie zbiórki na opłacenie serwera. Nowe informacje i materiały dotyczące systemu autor gry zamierza publikować na blogu.

Zbiórka na Afterbomb na finiszu

Zbiórka na Afterbomb na finiszu

13-12-2016 12:59 | AdamWaskiewicz | Komentarze: 0

Tylko dwa dni zostały do końca prowadzonej w serwisie wspieram.to zbiórki na wydanie drugiej edycji postapokaliptycznej gry fabularnej Afterbomb Madness. Podstawowy cel zbiórki został osiągnięty, ale pozostają do odblokowania dodatkowe rozszerzenia.

Dostępne fragmenty drugiej edycji Afterbomb Madness

Dostępne fragmenty drugiej edycji Afterbomb Madness

29-04-2017 10:00 | AdamWaskiewicz | Komentarze: 0

Na oficjalnej stronie postapokaliptycznego systemu Afterbomb Madness zamieszczono fragmenty nadchodzącego podręcznika podstawowego do drugiej edycji gry.

Afterbomb przyśpiesza

Afterbomb przyśpiesza

06-05-2017 11:31 | AdamWaskiewicz | Komentarze: 0

Jak informuje wydawnictwo Cyfrografia, premiera drugiej edycji postapokaliptycznego systemu Afterbomb Madness, zapowiadana początkowo na wrzesień bieżącego roku, będzie mieć miejsce na przełomie czerwca i lipca. Więcej informacji o grze można znaleźć na jej oficjalnej stronie.

(After)bombowy Dzień Dziecka

(After)bombowy Dzień Dziecka

03-06-2017 10:01 | AdamWaskiewicz | Komentarze: 0

Jak poinformowano na oficjalnej stronie postapokaliptycznego systemu Afterbomb Madness podręcznik podstawowy do drugiej edycji gry opuścił drukarnię szybciej, niż planowano - już w Dzień Dziecka ruszyła wysyłka do pierwszych odbiorców. Na stronie systemu zaprezentowano przykładowe strony z finalnej wersji podręcznika.

Dostępny darmowy dodatek do drugiej edycji Afterbomb Madness

Dostępny darmowy dodatek do drugiej edycji Afterbomb Madness

29-06-2017 20:07 | AdamWaskiewicz | Komentarze: 0

Na oficjalnej stronie drugiej edycji postapokaliptycznego systemu Afterbomb Madness zamieszczono darmowy dodatek Generator wyludnionego Azylu, który podsuwa szereg pomysłów do wykorzystania podczas sesji gry fabularnej, w trakcie której drużyna eksploruje opustoszały schron przeciwatomowy.