Crypt of the Everflame
Dodał: Tomasz 'Radnon' Cybulski
Tytuł: Crypt of the Everflame
Linia wydawnicza: Pathfinder
Autor: Jason Bulmahn
Okładka: Vincent Dutrait
Ilustracje: Alberto dal Lago, Scott Purdy, Sandara, Kevin Yan
Wydawca oryginału: Paizo Publishing
Data wydania oryginału: 2009
Liczba stron: 32
Oprawa: miękka
ISBN-10: 978-1-60125-186-2
Numer katalogowy: PZO9520
Cena: 13,99$
Przygoda dla postaci na 1. poziomie.
Młodzi bohaterowie z miasta Kessen są gotowi do swojego rytuału dojrzałości, starej tradycji polegającej na przyniesieniu wiecznego ognia płonącego w grobowcu założyciela osady. Kiedy jednak docierają na miejsce odnajdują jedynie ciała innych mieszkańców wioski, martwych bandytów oraz tajemnicze, ożywione szkielety. Początkujący bohaterowie muszą pokonać pułapki i niebezpieczeństwa Krypty Wiecznego Płomienia, odkryć źródło zepsucia stojące za starożytnym złem oraz pokonać widmo szukające zemsty na Kessen i jego mieszkańcach.
Krypta Wiecznego Płomienia to rozgrywająca się w lochach przygoda przeznaczona dla postaci na 1. poziomie doświadczenia. Napisana z myślą o zasadach systemu Pathfinder jest kompatybilna również z edycją 3.5 Dungeons & Dragons. Umiejscowiona została w lesistej krainie Nirmathas leżącej w świecie Golarion, ale może być z łatwością przeniesiona do dowolnej scenerii kampanii. Można ją rozegrać jako samodzielny scenariusz lub połączyć z kontynuacjami Masks of the Living God i City of Golden Death tworząc całą kampanię.
Linia wydawnicza: Pathfinder
Autor: Jason Bulmahn
Okładka: Vincent Dutrait
Ilustracje: Alberto dal Lago, Scott Purdy, Sandara, Kevin Yan
Wydawca oryginału: Paizo Publishing
Data wydania oryginału: 2009
Liczba stron: 32
Oprawa: miękka
ISBN-10: 978-1-60125-186-2
Numer katalogowy: PZO9520
Cena: 13,99$
Przygoda dla postaci na 1. poziomie.
Młodzi bohaterowie z miasta Kessen są gotowi do swojego rytuału dojrzałości, starej tradycji polegającej na przyniesieniu wiecznego ognia płonącego w grobowcu założyciela osady. Kiedy jednak docierają na miejsce odnajdują jedynie ciała innych mieszkańców wioski, martwych bandytów oraz tajemnicze, ożywione szkielety. Początkujący bohaterowie muszą pokonać pułapki i niebezpieczeństwa Krypty Wiecznego Płomienia, odkryć źródło zepsucia stojące za starożytnym złem oraz pokonać widmo szukające zemsty na Kessen i jego mieszkańcach.
Krypta Wiecznego Płomienia to rozgrywająca się w lochach przygoda przeznaczona dla postaci na 1. poziomie doświadczenia. Napisana z myślą o zasadach systemu Pathfinder jest kompatybilna również z edycją 3.5 Dungeons & Dragons. Umiejscowiona została w lesistej krainie Nirmathas leżącej w świecie Golarion, ale może być z łatwością przeniesiona do dowolnej scenerii kampanii. Można ją rozegrać jako samodzielny scenariusz lub połączyć z kontynuacjami Masks of the Living God i City of Golden Death tworząc całą kampanię.