string(15) ""
» Blog » Coperniconowa autorka
03-10-2012 19:26

Coperniconowa autorka

W działach: RPG, konkurs, MM | Odsłony: 4

Copernicon zorganizował konkurs na system autorski. Wraz z Master-Mindem udało się stworzyć dwie pracę, z czego jedną zwycięską - Wyspę. Udało mi się też zaprezentować swój pomysł na system i spisać go wraz z Master-Mindowym gronem - Sekundę za późno. Wszytkie są dostępne na forum Coperniconu.

Miłej lektury, jak ktoś nie może się patrzeć na polterowe wpisy, to może też przeczytać tutaj.

Komentarze


Salantor
   
Ocena:
+1
Szponerska witrynka nie działa.
03-10-2012 20:01
Szponer
   
Ocena:
0
Już powinno być dobrze, dzięki!
03-10-2012 20:14
Tyldodymomen
   
Ocena:
+3
A gdzie tryb grania solo? granie z GM podchodzi pod mainstream

edyta:
dodam że anima prime już się takowego dorobiła, podobnie jak trybu cooperative.
03-10-2012 20:15
kbender
   
Ocena:
+2
Uważaj, bo zizgak obrazi się, że nie zgłosiłaś tego na RNI :)
03-10-2012 20:45
Szponer
   
Ocena:
+14
Nie mogłabym, bo jestem kobietą, a kobiety nie piszą settingów. Zresztą, jestem tylko współautorką :(
03-10-2012 20:54
earl
   
Ocena:
+4
Nika, zawsze mów, że to Ty jesteś autorką a reszta jedynie donosiła Ci kawę.
03-10-2012 21:17
Szponer
   
Ocena:
+3
W sumie tak było, ale już nie chciałam tak bardzo szpanować ;P
03-10-2012 22:02
Tyldodymomen
   
Ocena:
+6
chciałaś napisać "szponować"?
03-10-2012 22:11
earl
   
Ocena:
+2
Szponować tych, którym przeszkadza, że Nika chciałaby poszpanować.
03-10-2012 22:42
Fairytale
   
Ocena:
+3
Szkoda, że nie wspomnieliście, że na konkurs zostały zgłoszone tylko trzy prace :P
04-10-2012 09:44
Szponer
   
Ocena:
+2
Wniosek? Dobrze strollowaliśmy konwent naszymi pracami :>

Swoją drogą, to spodziewałam się trochę większego odzewu.
04-10-2012 09:58
Wlodi
   
Ocena:
+2
3 prace, przynajmniej byliśmy wszyscy na podium. ;)

Natomiast powiem szczerze, że kiedy spisywałem swoją autorkę na samym wstępie popełniłem podstawowy błąd. Uznałem, że jestem w stanie spisać nie indiasowy systemik. Kiedy miałem już 2000 znaków, widziałem, że potrzebowałbym 4x tyle, aby miało to w pełni ręce i nogi.

A temat Twojej pracy Szponer jest mi bliski. Kiedyś z pewnym Profesorem dyskutowałem na temat potencjalnego zagrożenia dla ludzkości. I poza wojną nuklearną (która zresztą, aż tak realna nie jest) w szranki stanął właśnie problem wybuchów na słońcu. Fale magnetyczne mogą zrobić nam post apo, jakiego do końca się nie spodziewamy. Zostaje tylko uciec do lasu i budować tam domek, modląc się w duchu, że nikt nie przyjdzie nam zabrać naszego dobytku. :P
04-10-2012 10:08
Ifryt
    Odnośnie samych prac:
Ocena:
0
Mnie "Sekunda za późno" podoba się najbardziej (fajny pomysł z Czasem jako poziomem trudności!) - a "Wyspa" najmniej (za mało tam interakcji, każdy opowiada własną historyjkę). "Feniks 1945" sympatyczny, ale w sumie mało oryginalny.
04-10-2012 11:26
38850

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
+1
Bardzo fajnie, że coś napisałaś na jakiś konkurs, Szponer. Niepotrzebnie tylko antagonizujesz. Do RnI i tak by nie weszło, bo nie spełnia założeń formatu.Natomiast w konkursie RnI wystartowała jedna kobieta, z całkiem ciekawym pomysłem. So stop bitchin'.
Twoj pomysł jest fajny, zwięzły, krótki.
Po rozbudowaniu pewnie by miał szansę w RnI. No ale wolałaś zrobić babci na złość i odmrozić sobie uszy :).

Natomiast fajnie, że podchwyciłaś mój apel do "Kaś", by pisały autorki i dzieliły się nimi ze światem.
04-10-2012 12:00
nerv0
   
Ocena:
+3
Ło, zigzak wrócił! :)
04-10-2012 12:08
Indoctrine
   
Ocena:
+1
Sekunda za późno brzmi bardzo ciekawie :)

Najbardziej podoba mi się w nim to, że trzeba określać priorytety i nigdy nie da się ogarnąć wszystkiego. Raczej minimalizowany jest chaos a nie tworzony ład.

Jeszcze tylko dodać kilka grafik pasujących klimatem i już :)
04-10-2012 12:15
Szponer
   
Ocena:
0
Założeniem tej gry było to, ze tak naprawdę gracze nie mogą zwyciężyć z katastrofa. Zapasy sie kiedyś kończą, a problemów przybywa. Gra wymaga jeszcze dopracowania, jest juz pare pomysłów. Przysiadziemy nad tym i może nawet zrobi sie ładnego pdfa. Bardzo dziękuje za taki pozytywny odbiór:)

@zigzak: nie wiem czemu uznałes, ze bojkotuje RNI zważywszy na to, że ta gra powstała tydzień przed terminem oddania, a w ogóle to nie miała byc nigdy napisana:P
04-10-2012 12:25
38850

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Ja też nie wiem, czemu coś takiego sugerujesz kilka postów wyżej, ale pewnie masz w tym jakiś cel.
04-10-2012 12:27
Wlodi
   
Ocena:
0
@Szponer
Ja bym chętnie w "Sekundzie" widział więcej fluffu i settingu, w PDFie który przygotujesz. :)
Czyli czegoś co dałoby mi możliwość lepiej wczuć się w klimacik.

@Ifryt
Jeżeli mógłbyś napisać z 3 zdania więcej o mojej pracy, gdyż widzę, że rzuciłeś na nią okiem. Dopiero zaczynam pisanie "systemów" i szukam, jak największej krytyki. :)
04-10-2012 12:33
Tyldodymomen
   
Ocena:
+3
Trzy autorki to i tak za dużo , hipsterzy zrezygnowaliby po pojawieniu się drugiego konkurenta.
04-10-2012 13:42

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.