» Wieści » CDP przejmuje dystrybucję Activision

CDP przejmuje dystrybucję Activision

|

CDP przejmuje dystrybucję Activision

Przy okazji trwających w Kolonii targów Gamescom wydawnictwo CDP.pl ogłosiło, że przejmuje dystrybucję całego katalogu gier Activision. Do tej pory byli dystrybutorem jedynie produkcji ze stajni Blizzarda, a reszta tytułów pozostawała w rękach Licomp Empirical Multimedia (dawniej Licomp Empik Multimedia). Najbliższy tytuł, którego dotyczy zmiana dystrybutora, to Destiny: The Taken King.

Rywalizacja między firmami trwa od lat. W 2010 roku CD Projekt stracił dystrybucję Blizzarda, przez co StarCraft II: Wings of Liberty i World of Warcraft: Cataclysm ukazały się nakładem LEM-a. Jednak już dwa lata później to twórcy Wiedźmina świętowali, organizując huczną premierę Diablo III. Niezależnie od tych zmian za dystrybucję innych tytułów Activision odpowiadał LEM – na czele ze wszystkimi odsłonami wydawanej od 2003 roku serii Call of Duty. Kiedy przy okazji premiery Call of Duty: Ghosts poinformowano o wyjściu LEM-a z grupy Empik, przejęciu wszystkich udziałów przez prezesa Marcina Turskiego i nawiązaniu ścisłej współpracy z ABC Data, zapowiadało się nowe otwarcie. Tymczasem strata gier Activision oznacza, że w portfolio LEM-a nie znajduje się już nic więcej.

Na targach Gamescom Activision prezentuje zapowiedziane na jesień Destiny: The Taken King (15 września), Skylanders SuperChargers (25 września), Guitar Hero Live (23 października) i Call of Duty: Black Ops III (6 listopada).

Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę
Źródło: Informacja prasowa
Tagi: Activision | Blizzard | Activision Blizzard | CDP.pl | Licomp Empik Multimedia | Licomp Empirical Multimedia | Destiny | Call of Duty | Gamescom 2015


Czytaj również

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.