» Wieści » CDP.pl podsumowuje rok 2015

CDP.pl podsumowuje rok 2015

|

CDP.pl podsumowuje rok 2015

CDP.pl podczas dzisiejszej konferencji prasowej podsumował 2015 rok – pierwszy, w którym za pośrednictwem sklepu internetowego sprzedawał nie tylko produkty cyfrowe, ale również pudełkowe gry wideo, książki, filmy, gry planszowe czy akcesoria.

Największym wydarzeniem zeszłego roku zarówno dla wydawnictwa, jak i sklepu była niewątpliwie premiera Wiedźmina 3. Trzecia część przygód Geralta znalazła już w Polsce 375 tysięcy odbiorców, a łączna sprzedaż wszystkich tytułów wiedźmińskiego cyklu (od 2007 roku) przekroczyła milion egzemplarzy.

Krokiem milowym dla firmy było również przejęcie z rąk LEM-u tytułów Activision, a zwłaszcza Call of Duty: Black Ops III. Nie znamy dokładnych liczb, ale najnowsza odsłona sprzedała się dwa razy lepiej niż Advanced Warfare. Natomiast tytuł zupełnie innego gatunku, Farming Simulator 15, trafił do 108 tysięcy graczy. To dwa razy więcej niż FS 13 i pięć razy więcej niż FS 11.

Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę

Segment toys-to-life w portfolio CDP reprezentuje Disney Infinity. Gier w odsłonie 3.0 (poświęconej Gwiezdnym Wojnom) oraz figurek do niej sprzedano 150 tysięcy. Najpopularniejszą figurką okazał się Yoda – przekonał do siebie 44 tysiące odbiorców.

Nie samymi grami żyje jednak sklep CDP.pl. W ostatnim roku udział pozostałych kategorii (hobby, książki, filmy, muzyka, sprzęt) osiągnął 20%. Najlepiej sprzedającą się książką papierową była Jadłonomia Marty Dymek, zaś e-bookiem – Nie tylko Wiedźmin. Historia polskich gier komputerowych Marcina Kosmana. W segmencie Hobby wygrała imprezowa gra planszowa Dobble, a wśród filmów Thank You For Playing.

Niewiele zdradzano z planów na kolejny rok. Dowiedzieliśmy się jednak, że najprawdopodobniej CDP wyda w Polsce grę SUPERHOT.

Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę
Tagi: CDP.pl


Czytaj również

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.