- Spojrzenie na niepoczytalność i jego wykorzystanie jako narracyjne narzędzie w grze w konwencji horroru - włączając obszerne zasady dla otrzymywania i leczenia zaburzeń, jak również mechanikę terapii psychiatrycznej
- Historię instytucji i przytułków, jak również przydatne porady dla graczy i Narratorów co do użycia tych miejsc jako tło albo setting dla całej kroniki
- Bishopsgate - szczegółowo opisany przytułek dla umysłowo chorych gotowy do użycia w twoich kronikach Świata Mroku
Asylum
Ludzie!
Ludzie!
Słuchajcie!
Wiem o tym wszystko - wiem, co się tutaj dzieje.
Nie jesteście uzdrowicielami - jesteście klawiszami.
Wszyscy się nas boją, więc pozwalają wam traktować nas tak, jak tylko tego chcecie.
Ale ja wiem, co się tutaj dzieje, co się dzieje za tymi zamkniętymi drzwiami, gdy sekretarki i sanitariusze idą do domu!
Sądzicie, że to my jesteśmy potworami, bo nie myślimy tak, jak wy.
Nie widzieliście potworów, jeśli nie byliście TUTAJ.
Z NAMI!
- Red Samuel, Osadzony w Bishopsgate
Ten podręcznik zawiera:
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę