» Blog » Apparently, I am a Youtuber (xD)
30-04-2022 10:35

Apparently, I am a Youtuber (xD)

W działach: Youtube | Odsłony: 161

Jak głosi tytuł...

Uznałem, że zrobię jednak to konto o gamingu i na pierwszy rzut wziąłem starą, ale jarą grę, czyli Etherlords 2. Link do filmiku możecie znaleźć tutaj: [LINK]

Ogólnie moje wrażenia? Hm... jak piszę tekst na bloga książkowego - wielka radość. Jak piszę coś na Poltera - wielka radość. Publikuję filmik na YT - meh...? (xD)

Mimo wszystko mam wielką kolekcję gier na Steamie (jak chyba każdy?), a w ogóle w to nie gram. Dobrze byłoby jakoś to ogarnąć i możliwe, że własne konto gamingowe mi w tym pomoże? I skoro je już założyłem, a filmiki będą mieć po pół godziny, to chyba jednak mogę je publikować? Nawet, jeśli to nie jest jakaś wielka radość, jak liczyłem?

Zrobiłem też banner po japońsku :3 Japoński ładny :3 Zwłaszcza jako forma pisana :3

Odnośnie linkowania - jeśli skończę lub zacznę nową serię na YT, to będę tutaj informował, ale w przeciwieństwie do bloga książkowego, nie widzę sensu, by Was tutaj informować na bieżąco o każdym jednym nowym filmiku.

A, mam głos też żabolca i okropną dykcję, jak teraz patrzę na ten film, to często nie wiem co mówiłem, choć jakieś głosy opuszczały moje usta xD LOL, mój głos jest dziwny? xD Pomocy, brzmię jak dziecko xD xD xD xD xD

Jeszcze jedno - z całego tego youtubowania najbardziej chyba lubię obrabianie w Gimpie okładek gier tak, żeby były miniaturkami filmu i informowały, którą częścią serii jest dany filmik :3 Czy to normalne? xD

0
Nikt jeszcze nie poleca tej notki.
Poleć innym tę notkę

Komentarze


Szaraczek
   
Ocena:
0

"Pomocy, brzmię jak dziecko xD xD xD xD xD" A zatem Twój głos doklądnie pasuje do obrazu postaci, jaki sobie wcześniej wyrobiłem ;)

"Ogólnie moje wrażenia? Hm... jak piszę tekst na bloga książkowego - wielka radość. Jak piszę coś na Poltera - wielka radość. Publikuję filmik na YT - meh...?"

Jak Ci toi nie sprawia przyjemności, to nie rób, proste. Aczkolwiek możesz jeszcze trochę popróbować, żeby zobaczyć, co z tego wyjdzie. Chociaż ja się solidaryzuję - zdecydowanie wolę pisać, niż mówić (albo czytać, niż słuchać), może Ty też tak masz?

Ale jeśli zdecydujesz się kontynuuować kanał - czy zamierzasz specjalizować się w jakiejś konkretnej dziedzinie? Zacząłeś od Etherlordsów II, czy to sugeruje profil "mniej znane starsze gry"?

30-04-2022 10:45
Kaworu92
   
Ocena:
0

Hm... zamierzam grać w to, w co będę chciał grać? xD Odnośnie recek RPG-ów na Polterku mam taka samą filozofię i nikt nigdy nie marudził ;-)

30-04-2022 11:12
Szaraczek
   
Ocena:
0

Spoko.

Ale radziłbym dodać napisy. Nie chodzi o Twój głos, choćby był jak u przysłowiowego anioła, wolałbym napisy. A jeśli moja głosofobia Cię słusznie nie obchodzi, to weź pod uwagę - zapewne bliską Twemu serce - reprezentację osób głuchych ;)

30-04-2022 11:29
Kaworu92
   
Ocena:
+1

Hm... jak ogarnę do tego jakiś program, to w sumie czemu nie? ;-) Dobry pomysł ;-)

30-04-2022 11:38
Kaworu92
   
Ocena:
0

Niestety, skasowałem już plik z komputera, teraz pobieram plik z YT (wolno to idzie : < ), dodam napisy (ściągnąłem program, mam nadzieję, że jest prosty w obsłudze) i załaduję na YT ponownie :3 UwU

30-04-2022 12:02
Kaworu92
   
Ocena:
0

Eh, nie można zastapić filmu... oh well, skasuję i uploadnę nowy, z napisami :D Weeeeee :D

30-04-2022 12:12
jaworock
   
Ocena:
0
Ścisz następnym razem dźwięk w grze, bo twój mikrofon się często nie przebija, przez co nie słyszałem momentami, co mówisz.
30-04-2022 13:45
Kaworu92
   
Ocena:
0

Hm... no właśnie jest ustawiony mikrofon na 150% głośności? A gra technicznie na 75%?

Ale mogę też pogrzebać w opcjach? :-P

30-04-2022 14:52
Kaworu92
   
Ocena:
0

Dobrze, wrzuciłem wersję 2.0 z napisami ;-) Link na samej górze tej notki blogowej ;-)

30-04-2022 16:15
Exar
   
Ocena:
0
Mikrofon ustaw, żeby w czasie nagrywania dochodzil do jakiś -6dB. Możesz to sprawdzić np. w Audacity.
30-04-2022 16:39
Exar
   
Ocena:
0
No i niestety ale czasami w ogóle Cię nie słychać - efekty są zbyt głośne. Może pobaw się trochę suwakami, jak nie mówisz, niech będzie głośno, jak mówisz, to audio ściszasz. W czym montujesz?
30-04-2022 16:44
Kaworu92
   
Ocena:
0
Nagrywam w Action! A montuje, hm... Nie mam jakiś większych programów, filmik w VideoPad składam, ale w sumie chyba ciężko to nazwać montowaniem? XD Czyli jeszcze jakaś warstwę technologiczna powinienem dodać?
30-04-2022 18:09
Exar
   
Ocena:
0
Ja korzystam z HitFilm (mam pro, ale wiem że ludzie w darmowej też spokojnie działają). Jest spoko.
30-04-2022 18:21
Kaworu92
   
Ocena:
0

Hm... a łatwe to w obsłudze? ;-) I co odkładnie miałbym tym robić? ;-)

30-04-2022 19:33
Exar
   
Ocena:
0

Łatwe :). Wrzucasz film, "odpinasz" ścieżkę dźwiękową od wideo, ściszasz/zgłaśniasz. Do tego możesz montować, przyspieszać, zwalniać (np. mówisz, ale w tym czasie dajesz prędkość filmu np. na 150%, żeby nie było nudy), dodawać efekty itd...  Słowo-klucz - keyframe (w praktyce, np. w 1 minucie i 0 sekundzie ustawiasz dźwięk gry na 100%, a w 1 minucie 10 sekundzie na 60% - i zaczynasz gadać w 1 minucie 10 sekundzie).

30-04-2022 19:39
Kaworu92
   
Ocena:
0

Hm... a Audacity też mogę ścieżki dźwiękowe ściszać i zgłąśniać? ;-) Czyli po prostu mój głos zbyt cichy, tak? :-P Okej, coś tam zmienię w ustawieniach... :-)

30-04-2022 19:59
Exar
   
Ocena:
0
No możesz, tylko jak to zsynchronizujesz z wideo?
30-04-2022 20:26
Kaworu92
   
Ocena:
0

Hm... mam osobne pliki na mój głos i dźwięk? ;-) Czy o coś innego pytasz? ;-)

30-04-2022 21:51
Exar
   
Ocena:
0
Masz trzy elementy: wideo, audio z gry i audio z paszczy.

Jak za pomocą programu do edycji dwóch ostatnich elementów zgrasz wideo z audio?

HitFilm (albo inne) umożliwią Ci synchronizację audio (dowolną liczbę kanałów) z wideo, do tego z ww. keyframe'amj:). Zresztą, odpal sobie jakiś getting started HitFilma to zrozumiesz:).
30-04-2022 21:59
Kaworu92
   
Ocena:
0

Hm, dobre pytanie xD Audio z gry jest nagrane razem z video, ale w VideoPadzie mogę (chyba?) ustawić głośność. Więc powiedziałbym, że to nie jest wielki problem? ;-)

01-05-2022 09:43

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.