» Wieści » ABC Data będzie walczyć o Actvision

ABC Data będzie walczyć o Actvision

|

ABC Data będzie walczyć o Actvision

Kilka dni temu informowaliśmy, że CDP.pl przejęło dystrybucję gier Activision w Polsce. Tytuły te znajdowały się dotychczas w portfolio działających wspólnie ABC Data i LEM-u. Przy okazji nowej umowy na rynku rumuńskim ABC Data dało do zrozumienia, że nie powiedziało jeszcze ostatniego słowa.

Firma zajmuje się głównie dystrybucją sprzętu elektronicznego, ale od kilku lat w ich ofercie znajdują się także gry wideo. Kolejnym krokiem w tym zakresie było podpisanie umowy z Electronic Arts na dystrybucję w Rumunii. Tym samym ABC Data zostało wyłącznym dystrybutorem tytułów EA w Czechach, Słowacki, Rumunii i na Węgrzech. Wciąż pozostaje również partnerem Activision Blizzard w Czechach. Jeśli chodzi o rynek polski, sprawę skomentował Robert Jaskółka, dyrektor Pionu Przetwarzania Obrazu i Rozrywki:

Konsekwentnie poszerzamy portfolio tytułów gamingowych na kolejnych rynkach, na których działamy. Pozyskanie kolejnego rynku dla dystrybucji oferty Electronic Arts to bardzo dobra wiadomość, bowiem rynek rumuński jest bardzo obiecujący i ma ogromny potencjał rozwojowy.Natomiast jeśli chodzi o Activision, to od 2016 roku planujemy wznowić rozmowy z tym producentem na temat sprzedaży nowych tytułów również na rynku polskim.

 

Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę
Źródło: Informacja prasowa
Tagi: ABC Data | Licomp Empirical Multimedia | Lem | Activision Blizzard | Activision | CDP.pl


Czytaj również

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.