Świat
Działy:
» Thea
» 7 Mórz
» Avalon
» Castille
» Eisen
» Montaigne
» Usuria
» Vodacce
» Sułtanat Półksiężyca
Wyświetlono rezultaty 41-49 z 49.
Sortuj wg:
Pirackie Zalety
Tłumaczenie Zalet z "The Pirate Nations"
16-10-2008 23:19 | Julian 'Mayhnavea' Czurko | Komentarze: 6
Oczy Sokoła (2 pkt)
Bohater widzi dalej niż większość ludzi. Otrzymuje dwa Darmowe Podbicia podczas Testów Percepcji, w których chodzi o dostrzeżenie czegoś z dużej odległości.
Zła Reputacja (13 pkt)
Ta Zaleta stworzona jest z myślą o Łotrach, choć Bohaterowie mogą ją wykupić za zgodą MG (i poda...
Bestie Siedmiu Mórz
Zwierzęta piratów
13-10-2008 20:39 | Julian 'Mayhnavea' Czurko | Komentarze: 11
Najsłynniejsi bohaterowie legend siedmiu mórz nigdy nie dokonywali swych wielkich czynów w pojedynkę. Choć karty historii nie zawsze wspominają o ich towarzyszach, w żywych opowieściach, plotkach oraz popularnych wyobrażeniach, nikt nie ma co do tego wątpliwości. Niektóre z tych zwierząt przeżyły sw...
Generator Wysp
Pirackie narzędzie dla MG
07-10-2008 23:45 | Julian 'Mayhnavea' Czurko | Komentarze: 9
Generator wysp przeznaczony jest dla MG, którzy zamierzają poprowadzić przygodę (lub kampanię) w klimacie pirackich, karaibskich podbojów. Aby w łatwy sposób urozmaicić odkrywanie nowych tajemniczych wysp na gorących morzach, wystarczy kostka dziesięciościenna i kartka papieru do notatek. Należy wyk...
Szkoła Szermiercza Rogers
Tłumaczenie Szkoły z "The Pirate Nations"
04-10-2008 20:56 | Julian 'Mayhnavea' Czurko | Komentarze: 9
Rogers
Pochodzenie: Brak (każda postać może się jej nauczyć za 25 Punktów Bohatera).
Opis: Rogers jest stylem walki, przekazywanym latami wśród piratów. Wieść głosi, że podstawowe techniki opracował kapitan Rogers, jednak od jego czasów tak wiele dodano i zmieniono, że obecnie w niewielkim stopniu...
Generator Balów
Monteńskie narzędzie MG
01-01-2009 04:28 | Julian 'Mayhnavea' Czurko | Komentarze: 11
Centrum (a być może i celem) życia monteńskich dworów są wystawne bale. Pretekstów do ich urządzenia jest mnóstwo i każdy, kto tylko ma dość funduszy oraz żądzę poklasku, wykorzysta ten sposób, by ściągnąć na siebie uwagę socjety.
Charaktery balów są rozmaite, zależne od statusu organizatora, jego...
Sanssouci
Monteńska Szkoła Uwodzicieli [Pdf]
03-01-2009 22:12 | Julian 'Mayhnavea' Czurko | Komentarze: 8
Opis: Sanssouci to monteński dwór, na którym działa "szkoła uwodzenia". Artykuł opisuje jej strukturę, nauczycieli, tajemne techniki, wewnętrzne koflikty oraz tajemnice. znajdują się tu informacje zarówno dla graczy – koncepcja postaci, nastawionej na relacje społeczne i udział w romantycznych...
La Queste del Saint Graal
Avalońskie scenariusze [Pdf]
07-12-2008 06:10 | Magdalena 'MEaDEA' Madej-Reputakowska | Komentarze: 33
Opis: Artykuł, napisany z myślą o grze 7th sea, przybliża czytelnikowi mity arturiańskie i pokazuje szereg rozwiązań, jak można wykorzystać je w scenariuszach RPG. Zostają w nim przedstawieni główni bohaterowie opowieści, najważniejsze z licznych historii, a także konkretne pomysły, jak przełożyć wą...
Kurtyzany Vodacce
Główna nagroda w konkursie Biała Dama 2004
28-10-2004 22:54 | Mona | Komentarze: 11
(...) Grają bronią, której istnienia my nawet nie podejrzewamy. I są... Na Boga. Są dużo sprytniejsze od nas. Kiedy my pokrzykiwaliśmy przez całe wieki i piliśmy piwo, wybieraliśmy się z kumplami na krucjatę albo na mecz piłki nożnej, one cały czas stały w cieniu, szyły, gotowały i obserwowały... (...
Plumaguerra
Tajne Stowarzyszenie Artystów Thei
25-02-2007 21:34 | Hubert 'Saise' Spala | Komentarze: 6
Gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo
sic homo doctus fit non vi sed saepe studendo
Spośród wszystkich tajnych, publicznych, formalnych i nieformalnych towarzystw Thei, Plumaguerra stanowi pewien paradoksalny wyjątek. Jest zarazem organizacją głęboko zakonspirowaną, ale każdy zrzeszony art...
Przejdź do strony: