11-06-2012 10:03
33 edycja KB: wybór tematu (ankieta)
W działach: blog, rpg | Odsłony: 3
Rozmawiałam już z Setharielem i Behirem. Nie mieli obiekcji żebym poprowadziła kolejną edycję KB. W związku z tym ogłaszam ankietę: jaki chcecie temat na kolejna edycję. Wybierać można do 3 dni przed końcem tej edycji.
1. Motyw szaleństwa w grach RPG. Moim zdaniem wdzięczny temat, dużo można o tym pisać patrząc z różnych perspektyw.
2. Maski, maskarady, RPG. Motyw maski i przebrania w grach fabularnych.
Temat można potraktowana dwa sposoby:
a. jakie funkcje pełni motyw maski i przebierania się w scenariuszach,
b. (bardziej psychologicznie) o grach fabularnych, przebraniach i maskach w interakcjach społecznych (między grającymi)
3. Inspiracja cytatem z Raju utraconego w kontekście gier RPG. Motywem wyjściowym do rozważań byłby cytat z „Raju Utraconego”.
“A mind not to be chang'd by Place or Time.
The mind is its own place, and in it self
Can make a Heav'n of Hell, a Hell of Heav'n.
What matter where, if I be still the same,
And what I should be, all but less then he
Whom Thunder hath made greater? Here at least
We shall be free”
(moje nie dosłowne tłumaczenie:
Umysłu nie może zmienić miejsce ani czas. Umysł jest miejscem własnym,
I sam z siebie uczynić może z nieba piekło uczynić piekło może niebem.
Nieważne gdzie będę, jeśli będę taki sam. Bo kimże mam być, jeśli niemal
równy jestem zwycięzcy zbrojnemu w pioruny? Tutaj przynajmniej możemy być
wolni)
To jest najbardziej otwarty temat: Motyw buntu? Rozważania nad cienką granicą pomiędzy zwycięstwem a porażką? Wola pozostania sobą niezależnie od okoliczności? Motyw szaleństwa? A może nasunie Wam się jeszcze inny wątek?
1. Motyw szaleństwa w grach RPG. Moim zdaniem wdzięczny temat, dużo można o tym pisać patrząc z różnych perspektyw.
2. Maski, maskarady, RPG. Motyw maski i przebrania w grach fabularnych.
Temat można potraktowana dwa sposoby:
a. jakie funkcje pełni motyw maski i przebierania się w scenariuszach,
b. (bardziej psychologicznie) o grach fabularnych, przebraniach i maskach w interakcjach społecznych (między grającymi)
3. Inspiracja cytatem z Raju utraconego w kontekście gier RPG. Motywem wyjściowym do rozważań byłby cytat z „Raju Utraconego”.
“A mind not to be chang'd by Place or Time.
The mind is its own place, and in it self
Can make a Heav'n of Hell, a Hell of Heav'n.
What matter where, if I be still the same,
And what I should be, all but less then he
Whom Thunder hath made greater? Here at least
We shall be free”
(moje nie dosłowne tłumaczenie:
Umysłu nie może zmienić miejsce ani czas. Umysł jest miejscem własnym,
I sam z siebie uczynić może z nieba piekło uczynić piekło może niebem.
Nieważne gdzie będę, jeśli będę taki sam. Bo kimże mam być, jeśli niemal
równy jestem zwycięzcy zbrojnemu w pioruny? Tutaj przynajmniej możemy być
wolni)
To jest najbardziej otwarty temat: Motyw buntu? Rozważania nad cienką granicą pomiędzy zwycięstwem a porażką? Wola pozostania sobą niezależnie od okoliczności? Motyw szaleństwa? A może nasunie Wam się jeszcze inny wątek?