» Baza WFRP

Baza WFRP

Działy:
» WFRP I edycja
» WFRP II edycja
» WFRP III edycja
» Książki
» Background books
» FAQ zasad WFRP II
Wyświetlono rezultaty 1-3 z 3.

Pozostałe zasady

FAQ zasad w WFRP2, nie dotryczących walki, ni magii

08-07-2005 12:33 | Michał 'Furiath' Markowski | Komentarze: 2
Pyt: Czy zdolności takie jak np. 'bardzo silny' się kumulują? Odp: Nie kumulują się. Nie można mieć dwukrotnie zdolności takiej jak bardzo silny, czy bardzo szybki. Jeśli w czasie kreacji bohatera dwukrotnie wylosujesz zdolność typu bardzo silny, należy powtórzyć losowanie. Jeżeli wchodzi...

Magia

FAQ zasad magii w WFRP ed. 2

08-07-2005 11:43 | Michał 'Furiath' Markowski | Komentarze: 43
Pyt.: Czy zdolność rzucania czarów daje możliwość rzucenia wszystkich czarów z danej kategorii (ograniczone oczywiście mocą postaci), czy też czary trzeba wykupywać niezależnie? Odp.: Według zasad mag poznaje od razu wszystkie czary z danej Tradycji. Ogranicza go jedynie wymagany Poziom Mocy cza...

Walka

FAQ zasad walki w WFRP ed. 2

08-07-2005 11:23 | Michał 'Furiath' Markowski | Komentarze: 4
Pyt.: Czy walka dwoma brońmi jednoręcznymi daje dodatkowy atak, bądź inne korzyści? Czy możemy używać dwóch jednoręcznych broni strzeleckich? Odp.: Oczywiście, można używać dwóch broni jednoręcznych naraz (w tym strzeleckiej), choć nie daje nam to dodatkowego ataku nawet, gdy posiadamy 'oburę...
ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.