Vitalius

Vitalius
Imię i nazwisko: Krzysztof Pawłowski
Dołączył: 7 lutego 2007
Urodziny: 30 stycznia
Miasto: Gdansk
Zainteresowania: filozofia, psychologia, religia, sport, książki,
Strona www: https://www.facebook.com/HoryzontRPG
Wyślij prywatną wiadomość

O mnie

Krzysztof "Vitalius" Pawłowski

 

Od około 11 lat jestem mistrzem gry: 

 

Horyzont

Warhammer

Neuroshima

Zew Cthulhu

 

Od około 10 lat tworzę larpy dyplomatyczne.

Te udokumentowane to:

 

KRYPTA 13

Świat: Fallout 

"Historia pokazująca jedną z możliwych wersji wydarzeń z gry Fallout I gdy wybraniec miał zostać wylosowany aby opuścić kryptę w poszukiwaniu... "

 

BETONOWY CZARNY KOT

Świat: post-apo

"Bohaterowie tego larpa budzą się w zamkniętym pomieszczeniu jakiegoś prawdopodobnie większego kompleksu."

 

"DKD" DiscoverandKillDay 

Świat: post-apo, ns

"Pewna wioska i jej burmistrz mają problem z narastającą ilością mutantów w okolicy. Dlatego zorganizowali zlot łowców mutantów."

 

lin do krótkiego filmiku

Larp DKD 

 

MARTWY KLOUN

Świat: steam punk

"Umiera wybitna postać nowej ery, jednak nie dokońca wszystko jest takie jakim się wydaje być. Pogrzeb, trumna i pewne problemy... ."

 

NIESPRAWIEDLIWA SPRAWIEDLIWOŚĆ

Świat: warhammer

"Łowca czarownic, domniemana wiedźma, świadkowie i sąd"

 

SAINT LOUIS 

Świat: postapo, ns

" Mekka mutantów, bar i nietypowe problemy... ."

 

THE THING (Coś)

Świat: postapo, ns

"Vegas, coś leżącego na stole i aukcja która przyciągnęła bardzo wiele dziwnych osób"

 

ŻYWY GROBOWIEC

Świat: postapo, ns

"Jeden z bunkrów dowodzenia znajdujących się na samym środku linii walk z molochem. Wielu żołnierzy, jeden dowódca, góra rozkazów i masa problemów"

 

"WWMGS" (Wielkie Wybory Mistrza Gildii Skrytobójców) 

Świat: Świat Dysku, fantazy

Co trzy lata gildia skrytobójców wybiera nowego mistrza skrytobójstwa. W tym samym czasie lokalni grabarze też mają swoje święto, jest nim "święto martwej śmierci" jednakże jeszcze nikt nie znalazł żadnego powiązania między tym dwoma tak "różnymi" uroczystościami.

Wracając jednak do sedna, wszystko dzieje się w pięknym mieście Ankh Morpork i każda nitka tego wydarzenia będzie powiązana z kolejną i kolejną i kolejną, ale nie o tym chciałem wam opowiedzieć drodzy gracze.

W czasie wyboru nowego mistrza skrytobójców w gildii dzieje wiele ale to bardzo wiele dziwacznych sytuacji i zdarzeń. W ten jakże piękny czas, średnio 1/3 gildii znika w niewyjaśnionych okolicznościach, kolejna 1/3 gildii ginie w niewyjaśnionych okoliczność, a nowy mistrz skrytobójców wybierany jest przeważnie trzykrotnie, bo poprzednicy giną kilka minut po mianowaniu na te stanowisko. Więc raczej nie muszę tutaj się rozpisywać w tej kwestii. Wy jako uczestnicy i uczniowie oraz mistrzowie 3 Szkół Techniki Skrytobójstwa: Szkoła Kota, Szkoła Kruka i Szkoła Dzika będziecie właśnie tymi ludźmi którzy wybiorą spośród siebie nowego Mistrza cechu Skrytobójców!

No nic. Pozostaje mi życzyć wam wszystkiego najlepszego, a ja tym czasem lecę pozbijać kilka dodatkowych trumien! Do zobaczenia, do zobaczenia na cmentarzu!  

 

PIKNIK NA SKRAJU DROGI

Świat: Fallout

Hanowie starli się z rywalizującym gangiem BraveDogs na zachód od ruin stacji benzynowej. Walka toczyła się kilkanaście minut, po czym ranny zastępca martwego przywódcy Hanów, uciekł razem z dwoma ocalałymi członkami gangu, gdy BD dobijało resztki ich ludzi. Nie było to ucieczka godna pochwały, ale aby się mścić trzeba przecież przeżyć, prawda?


Czy BD rozpocznie pościg za ocalałymi?


Rekruci Bractwa Stali w czasie patrolu natrafili na znaczny opór mutantów którzy wycofywali się z wcześniejszej masakry karawany. Z sześciu rekrutów oraz jednego rycerza przeżyli tylko Ci trzej, którzy po wyraźnym rozkazie wycofania się, rozpoczęli szaloną ucieczkę w ciemnościach. Uciekali chyba, w kierunku północnym, aż do ruin pewnej stacji benzynowej.


Czy mutanci odpuszczą?


Pozostałości z karawany, z Detroit ruszyły do ucieczki z północy na południe, po tym jak zostali napadnięci i rozbici przez dużą grupę mutantów. Z ran pomarło w drodze kilku karawaniarzy i do ruin stacji dotarło tylko dwóch.


Czy mutantom wystarczy krew przelana wcześniej?


Czy wyjdzie z tej wizyty cało?

 

UDSO (Urząd Do Spraw Ostatecznych)

Świat: duchowa rzeczywistość

Myśl przewodnia larpa to:

"Nic nie jest taki jakim się wydaje"

Koncepcja larpa jest taka, że wszystkie postaci oprócz STEFANA znajdują się na skraju śmierci w rzeczywistym świecie. Ich dusze, będąc w tym korytarzu, walczą o życie wieczne. Ostateczny test. 

 

NADZIEJA NARODÓW

Świat: Horyzont, post-apo/s-f

Rzeczpospolita Narodów od dłuższego czasu próbowała dostać się na niższe poziomy Laboratoriów ZAX'a. Wszystko po to aby sprawdzić czy pogłoski o tym, że na najniższym poziomie znajduje się sporej mocy reaktor, są prawdziwe. Jeżeli tak, Rzeczpospolita znacząco zwiększyła by swoje możliwości.

Jednak wszystkie wypady w tamte okolice i poszukiwania prawie zawsze kończyły się porażkami, aż do momentu gdy pewna grupa w końcu dotarła do celu. Jedyną przeszkodą były drzwi, a przynajmniej tak im się zdawało.

 

 

 

PODSUMOWANIE:

Od około 10 lat jestem też współscenarzystą larpów głównych z ramienia ZT (Zardzewiały Topór) oraz współorganizatorem konwentów SPOT oraz Tygodniówka http://larp-zt.pl/

W dawnych latach pomocnik w organizacja TRÓJkątów oraz TRÓJFIKCJI o ile dobrze pamiętam.

W dawnych czasach jeden z członków/organizatorów TIR'a (trójmiejskiej inicjatywy rpegowej) 

... do zobaczenia na Horyzoncie!

 



Aktywność

Artykuły: 0
Noty: 0
Wieści: 0
Komentarze: 180
Posty na forum: 18

Blog

Notki: 28
Polecenia: 54
Komentarze: 486
Odsłony: 10705

Reputacja

Autorska: 0
Redaktorska: 0
Wieści: 0
Noty: 0
ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.