Blog

Wyświetlono rezultaty 1-10 z 30.

Osadnicy Wybrzeża Demonów, rozdział 4 - gra paragrafowa

22-06-2018 20:06
0
Komentarze: 0
W działach: osadnicy, wybrzeża, demonów, gra, paragrafowa, paragrafówka
Kolejny rozdział już na stronie https://www.facebook.com/devistofeles. Zapraszam do zabawy i głosowania. "Gromek przez długie minuty wpatrywał się w zjawę, niezdolny sformułować jakiegokolwiek pytania. Elfica, którą chciał ostrzec przed intrygą Pasterza Pająków, okazała się martwa. Do tego stała na straży stosu klejnotów, które błyszczały w świetle świecy niemalże widoczną magią. On zaś nie znał się ani trochę na magii."  

Osadnicy Wybrzeża Demonów, rozdział 3 - gra paragrafowa

12-06-2018 12:30
0
Komentarze: 0
W działach: gra paragrafowa, blog, rpg
Osadnicy Wybrzeża Demonów, rozdział 3 - gra paragrafowa
"Gromek ukradkiem cofał się w las, podczas gdy najdziwniejszy i najbardziej szalony drzewiec o jakim słyszał, czy jakiego sobie choćby wyobrażał, raz za razem przykładał swój płonący konar do ciała wielkiego pająka. Ten drewniany potwór był olbrzymi, więc strażnicy osady powinni dostrzec go z daleka. O ile najpierw nie zobaczą dymu albo nie usłyszą szalonego śmiechu." – pora na kolejny rozdział. Poprzednio czytelnicy uznali że Gromek powinien udać się do tajemniczej wieży, gdzie powinna mieszkać elfica. Osadnicy Wybrzeża Demonów to gra paragrafowa, podczas której to czyte...

Osadnicy Wybrzeża Demonów, rozdział 2 - gra paragrafowa

06-06-2018 19:45
2
Komentarze: 1
W działach: gra paragrafowa
Osadnicy Wybrzeża Demonów, rozdział 2 - gra paragrafowa
"Gromek rzucił raz jeszcze okiem w stronę zagajnika, aby upewnić się że potworny drzewiec zmierza do jego centrum, gdzie zwykle robił to, co robią drzewce gdy nic nie robią. Mając przed sobą długie dni pełne przyglądaniu się jak ten rośnie, zdecydował się ruszyć za pająkiem aby dowiedzieć się co knuje Pasterz." - myśliwy, który wraz z uchodził z ogarniętego wojną kraju, trafił na nowy, nieznany kontynent. Teraz musi nie tylko poznać okolice swojego nowego domu, ale także zadbać o to, aby nic nie było w stanie zagrozić zwykłym ludziom. Osadnicy Wybrzeża Demonów to gra paragrafow...

naRzuta lato '15: Klątwa żelaznego elfa

23-09-2015 16:14
1
Komentarze: 0
W działach: gamedev, blog
naRzuta lato '15: Klątwa żelaznego elfa
Cześć Studyjko wyskoczyło z ciekawostką dotyczącą postaci niezależnych. Zadanko proste i ciekawe, więc nie tylko zachęcam do zapoznania się z moimi pomysłami, ale i udziału. Choć czasu zostało niewiele. Ponadto kilka odpowiedzi osiągnęło identyczny wynik w głosowaniu na kolejny krok głównego bohatera w grze paragrafowej, więc ankieta będzie otwarta jeszcze przez kilka dni. Zapraszam do przeczytania i głosowania. Klątwa żelaznego elfa to motyw dla kampanii, który nie został wykorzystany. Ot, bohaterowie nie wrócili już do miasteczka. Całość możesz znaleźć na moim blogu. Tam też ewentualne uwag...

Rozdział I: Ostatnie pisklę

10-09-2015 12:37
0
Komentarze: 0
W działach: gamedev, blog, Brama, Pojedynek, gra paragrafowa
Rozdział I: Ostatnie pisklę
Cześć Przypominam mistrzom i amatorom, wszystkim chętnym o konkursie Twórcy, którego zasady znajdziecie w tym wpisie. Nadszedł też czasy aby rozpocząć grę paragrafową, tym razem z perspektywy świeżo wyklutego smoka, którego jajo odnalazła Żelazna Dama Katarzyna w poprzedniej grze. No, może pisklę nie jest kartą tak czystą jak ludzie po narodzeniu, jednak wciąż ta mała istotka nie zna świata w którym rozgrywa się akcja. Swoją drogą Brama nadal ewoluuje. Jednak dziś nie o tym. Zasady tej gry są proste. Po zapoznaniu się z tekstem czytelnicy mogą zagłosować na jedną z możliwości, które opisują...

Twórcy #1: Metaloksiężnik

20-08-2015 15:04
1
Komentarze: 1
W działach: gamedev, blog, Twórcy
Twórcy #1: Metaloksiężnik
Cześć Dziś lekko niecodziennie. Bowiem ani to wpis o Bramie, grze planszowej którą tworzę, ani nie przedstawia żadnego z moich pomysłów na scenariusz, potyczkę czy bohatera. Dziś rzucam wyzwanie dla wszystkich, którzy mają nieco pomysłów i chcą spróbować sił w kreatywnym i honorowym pojedynku na wpisy. Nie na scenariusz, niekoniecznie na całą przygodę czy kampanię. Rzucam wyzwanie mistrzom gry wszelkiej maści, ale nie tylko. Gracze, bajarze i wszyscy, którzy mają cokolwiek wspólnego z rpg: wam także rzucam to wyzwanie. Będzie to krótki pojedynek, krótka zabawa. Być może przerodzi się w wydarz...

Królestwa ludzi - Dominium

13-08-2015 13:26
0
Komentarze: 0
W działach: gamedev, blog, Brama, Pojedynek
Królestwa ludzi - Dominium
Cześć, dziś chcę przedstawić jedno z najważniejszych państw ludzi w świecie Bramy. Tym razem bez odnośnika, jako że kolejna seria intensywnych testów wprowadziła sporo zmian. Wersja 0.8x już niedługo* zostanie opublikowana. Wielkie równiny, położone na południe od prastarych puszcz oraz na wschód od gór Zachodzącego Świata, zajmują olbrzymi obszar i pokrywają przeróżne strefy klimatyczne. Można znaleźć tam zarówno pustynię w centrum jak i gęste, niemalże tropikalne lasy na wybrzeżu. Ludzie są różnorodni, jednak odcień skóry nie stanowił jeszcze nigdy podstawy do wojny. Zawsze wystarczyła do t...

Ziemioskórzy – tajemnicza horda ze wschodu

06-08-2015 10:24
1
Komentarze: 4
W działach: gamedev, blog, Brama, Pojedynek
Ziemioskórzy – tajemnicza horda ze wschodu
Cześć Krasnoludy mieszkają na zachodzie zaś prastare puszcze elfów porastają północną część kontynentu. Pomiędzy nimi, na centralnych i południowych równinach rozsiadły się niezliczone ludzkie królestwa. Wszystkie te nacje, wszystkie te rasy mogą pochwalić się długą historią, czy to przekazywaną w pieśniach czy odnalezioną przez archeologów. Horda morderczych potworów, która przybyła ze wschodu około dwustu lat temu zdaje się nie posiadać żadnej przeszłości. Ziemioskórzy wyglądają niczym potężnie zbudowani ludzie o wzroście nieco ponad dwóch metrów. Ponadto ich ciało jest nie tylko ciemnobrąz...

Smoczy najeźdźca - historia elfów

30-07-2015 23:28
0
Komentarze: 0
W działach: gamedev, blog, Brama, Pojedynek
Smoczy najeźdźca - historia elfów
Cześć Trzeci fragment opisu przedstawia ziemie położone na wschód od północnej części gór Zachodzącego Świata. Zamieszkujące te tereny elfy stanowią tylko niewielką część istot, z którymi można się spotkać. Jednakże to właśnie one niekiedy opuszczają prastare puszcze, by odwiedzić inne miejsca. Sojusz Matecznika, świętej stolicy elfów, z Królem Gór oraz elfi dyplomaci, którzy zdołali umknąć przez zaborczym smokiem, sprawiły, że po dwóch wiekach lasy odzyskały niepodległość. Elfy dożywają około półtora wieku. Nieliczne, które potrafią czarować, żyją dwukrotnie dłużej. Niestety, długie lata ho...

Władcy Krwawych Szczytów – efekt rebelii księcia

23-07-2015 18:12
0
Komentarze: 0
W działach: gamedev, blog, Brama, Pojedynek
Władcy Krwawych Szczytów – efekt rebelii księcia
Cześć Pora dowiedzieć się co przytrafiło się krasnoludzkiemu księciu-dziedzicowi, który zbuntował się swojemu ojcu podczas wojny Szeptów, oraz jego poplecznikom. Krasnoludy nie mają wrodzonej odporności na magię – taka klątwa ciąży za to na elfach. Mieszkańcy Krwawych Szczytów są bardziej opaleni od swoich kuzynów, są także nieco od nich wyżsi i mocniej zbudowani. — Gdy Wojna Szeptów zakończyła się porażką, książę Tharr uciekł wraz ze swoimi poplecznikami. Jego rozumowanie było proste: przeklęty głos dobiegał z ziemi, więc im wyżej się dostaną, tym bezpieczniejsi będą. Jedn...

ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.