Blog
Wyświetlono rezultaty 1-5 z 5.
Elkadowie - magowie ziemi
12-01-2015 08:34
1
Komentarze: 5W działach: elkadowie, salam, rasariusz
Przedstawiam wam dowód na to, że za pomocą Rasariusza można również stworzyć nacje. Elkadowie to stuprocentowi ludzie, różnicę zaś są tylko socjologiczne oraz technologiczne. Gdyby iść tą drogą, można za wzór wziąć każdą znaną wam rasę np. elfy, krasnoludy, i tylko losować dla nich zmiany socjologiczne.
Zapraszam do poznania władców Szarego Miasta.
POCHODZENIE: Ludzie
ROZMIARY: Wzrost min: 150, wzrost max: 200, waga min: 40, waga max: 160. Dzieci po narodzeniu: 5kg, 50cm.
BUDOWA: smukła
DŁUGOŚĆ ŻYCIA: max: 100, starczy: 50, dorosły: 18 lat.
PŁEĆ - Dwie płcie
NATURALNY TEREN - Równina &...
Nowa rasa - Olfanci
08-01-2015 08:33
0
Komentarze: 6W działach: rasariusz, rasa, bestiatiusz, olfanci
Przed wami Olfanci, druga rasa stworzona przez Elkadów magów z Szarego Miasta. Są wielcy, silni i zazwyczaj w stanie wskazującym. Jeśli kto polubi, może śmiało adoptować ich do swoich systemów. Uczę się rysować, zatem proszę o wyrozumiałość co do grafiki.
POCHODZENIE: Nienaturalne (stworzeni przy udziale magów)
ROZMIARY: Wzrost min: 170, wzrost max: 220, waga min: 170, waga max: 290. Dzieci po narodzeniu: 11kg, 55cm.
BUDOWA: masywna
DŁUGOŚĆ ŻYCIA: max: 120, starczy: 60, dorosły: 20 lat.
PŁEĆ - Dwie płcie
NATURALNY TEREN - Równina – budują na otwartych przestrzeniach, często...
Nowa rasa - Gnolpowie
05-01-2015 11:01
3
Komentarze: 8W działach: rasariusz, rasa, bestiatiusz, gnolpowie
Cześć,
jestem Salam, na koncie mam stworzenie gry Królestwa oraz Generatora królestwa, za pomocą którego można, co nie jest zaskoczeniem stworzyć królestwo ;)
Tym jednak razem zabrałem się za stworzenie narzędzia do generowania ras, które nazwałem Rasariusz. Tworzę również autorską mechanikę Poszukiwacze przygód, stąd nawiązania do PP.
Oto przykładowy efekt wraz z małym opisem, przedstawiam wam gnolpów.
Gnolpowie
POCHODZENIE: Magiczne (stworzeni przy udziale magów)
ROZMIARY: Wzrost min: 110, wzrost max: 160, waga min: 100, waga max: 300. Dzieci po narodzeniu: 8kg, 40cm.
BUDOWA: smukła
DŁU...
Generator Królestwa
21-06-2014 21:29
2
Komentarze: 1W działach: rpg, tworzenie settingów, strategia fabularna
Z okazji Dnia Darmowych Gier Fabularnych, którego użyłem jako mobilizatora i przysłowiowego “kopa w zadek”, mam przyjemność opublikować grę Królestwa wzbogaconą o dodatek pt. “Generator Królestwa”. O ile w podstawce mogliście zbudować wielobarwną i powiązaną relacjami historię między graczami-królestwami, zarysować sytuację polityczną, ekonomiczną, społeczną i mil...
Królestwa — zapowiedź oraz uzupełnienie
13-06-2014 05:23
5
Komentarze: 0W działach: rpg, tworzenie settingów, strategia fabularna
Cześć, nazywam się Tomasz Widziński, znany także jako Salam. Miesiąc temu opublikowałem grę “Królestwa”, która wzięła udział w konkursie RNI3. Choć zaszczytnego miejsca nie zajęła, prace nad projektem kontynuowałem, efektem czego powstaje dodatek do projektu o nazwie „Generator królestwa”. Za jego pomocą będziemy w stanie ubrać w tzw. mięsko fabularne dość surowo obecnie wyglądające obrazy królestw.&nbs...