Blog

Wyświetlono rezultaty 41-50 z 95.

Fowler Class B i Blackbuck - nowe myśliwce do Stratoyagera

14-11-2013 11:46
2
Komentarze: 12
Fowler Class B i Blackbuck - nowe myśliwce do Stratoyagera
Ostatnio wspominałem o tym, że robią nam się kolejne dwa myśliwce. Są już skończone, i możecie je podziwiać na stronie Stratoyagera. Fowler Class B Blackbuck Oczywiście oba modele są zaprojektowane tak, że będzie możliwa kustomizacja poszczególnych elementów, dzięki czemu każdy użytkownik będzie mógł na etapie zamówienia poprosić o wprowadzienie zmian - dodanie reliefu z logo, wymianę broni, dodanie jakiejś opcji (podwozia np).

20 lat

07-11-2013 22:51
14
Komentarze: 42
20 lat
-----------------Ostrzeżenie------------------------------- -----------------Czytelniku, jeśli jesteś osobą, która zamiast czytać książki lubi czytać o książkach których nie przeczytała, to nie czytaj*------------------------------------ -----------------Koniec ostrzeżenia-------------------   Sapkowski jakoś tak zawsze kojarzył mi się z Warhammerem. Pewnie dlatego, że "Ostatnie Życzenie" i legendarny podręcznik do pierwszej edycji wyszły bardzo blisko siebie w czasie. Tak mniej więcej 20 lat temu. Często przeplatał mi się w rpgowaniu Warhammer z Wiedźminem, myślę że zresztą...

Stratonewsy

06-11-2013 15:56
6
Komentarze: 8
Stratonewsy
Dziś garść informacji związanych z projektem Stratoyager. Po pierwsze - mamy już kolejny wymodelowany myśliwiec, tym razem dla Czwartaków/Ptaszników (Złych Kosmitów), tak zwany Fowler Class B. To potężna, elitarna maszyna, która samotnie może stawić czoła kluczowi Guardianów i wyjść z bitwy zwycięsko. Maszyna będzie dostępna dla sił Ptaszników, i być może także będzie nią można wspierać siły rebelianckie. Na razie mam screenshot, czekam jeszcze na render - na pewno pojawi się wkrótce na www.stratoyager.com Po drugie - modeluje się właśnie kolejny myśliwiec, tak zwany "Zapomniany Proj...

Jak zrobić Stratoyagera?

17-10-2013 01:24
3
Komentarze: 5
W działach: Stratoyager
Jak zrobić Stratoyagera?
Dziś takie combo notkowe, bo siedzę nad dużym zleceniem dla minist ... nie mogę powiedzieć, tajemnica wojskowa :) Siedzę, to dobrze powiedziane, bo właściwie niewiele jest do roboty, ot, nadzorować roboty, że tak powiem. Jest więc czas by skrobnąć notkę o tym, co się dzieje ze Stratoyagerem. Ciepły dzielnie walczy z myśliwcami i kolejnymi wersjami logo (najnowszą możecie podziwiać na obrazku głównym), ja zaś wyszukuję coraz to nowe sposoby, by nasz projekt się udał, do tego pracuję nad roboczym layoutem (którego przykłady będziecie mogli hejtować za chwilę). Mamy już praktycznie zabezp...

I po Expo

16-10-2013 20:38
7
Komentarze: 11
I po Expo
Techland Fantasy Expo przerosło chyba sporo oczekiwań, moje na pewno.W sumie niewielka hala w budynku IASE przy Hali Stulecia wciągnęła na 1 dzień coś koło 5 tysięcy ludzi. To całkiem sporo, porównując to do średniej konwentowo-fantastycznej w Polsce. Chociaż w sumie konwentem tego nazwać nie można. Kilka dobrych miesięcy (a może to już idzie w lata) domagałem się imprezy tego typu. Nie jakieś zasmrodzone szkoły pełne nieumycia i nieuczesania, tylko właśnie takie imprezy. Ładne, czyste, profesjonalne. Organizowane pod target profesjonalny, z darmowym wejściem i (MEGA) PROFESJONALNĄ ochroną.&...

Stratoyager na Expo

12-10-2013 08:43
7
Komentarze: 22
W działach: 3Print, Stratoyager
Stratoyager na Expo
Kilka notek temu wrzuciłem kilka fotografii prototypowych wydruków proszkowych naszych myśliwców Guardian, będących podstawowymi maszynami w grze Stratoyager.                                               Dziś na szybko wrzucam dwie fotografie (wybaczcie mej komórce, bo nie wiedziała co czyni) modelu końcowego, wydrukowanego w fotopolimerze, w zawrotnej rozdzielczości 16 mikronów. Miało ich nie być, mieliśmy czekać na pełną betę pokazową gry, al...

3Print - Będziemy na Fantasy Expo

27-09-2013 22:03
11
Komentarze: 0
W działach: Druk 3D
3Print - Będziemy na Fantasy Expo
Jeśli ktoś z was wybiera się na (Techland) Fantasy Expo 2013, serdecznie zapraszam do stoiska naszej marki 3PRINT, gdzie będzie okazja zobaczyć efekty pracy naszego zespołu. Zajmujemy się między innymi i przede wszystkim drukiem 3D i szybkim prototypowaniem. Jeśli interesujecie się modelowaniem 3D, macie pomysły na gadżety, figurkę, zabawkę czy element gry planszowej, ale nie wiecie jak go zrealizować - koniecznie wpadnijcie na nasze stoisko. Wpadnijcie także jeśli macie ochotę najzwyczajniej w świecie pogadać :). Pokażemy wam nasz proces produkcyjny, b...

30 powodów by obejrzeć Riddicka

12-09-2013 22:49
0
Komentarze: 22
30 powodów by obejrzeć Riddicka
Być może niektórzy z was wahają się jeszcze czy obejrzeć najnowszego Riddicka. Ja zachęcam, a poniżej powody dlaczego: Bo piesek, a nie kotek. Vin Diesel wie co jest najlepszym przyjacielem człowieka. Bo piesek aportuje piłki golfowe i ma niebieksie oczko. Bo ładne CGI chmurek Bo jeśli ktoś uznał, że Pitch Black miał niewykorzystany potencjał, to może zobaczyć tę samą fabułę jeszcze raz, z upgrejdem. Bo Vin Diesel to pewna marka. Czerstwość jego punchline'ów jak zwykle wgniata w fotel. Bo nekromongerski "Charakterystyczny Badass" znika i nie spotyka go sroga kar...

Elysium - Rewolucja w Niebie?

25-08-2013 13:21
3
Komentarze: 4
W działach: film
Elysium - Rewolucja w Niebie?
Wczoraj wybraliśmy się z Emilką do kina na Elizjum. I w związku z tym filmem mam dziś kilka myśli i spostrzeżeń. Dzień wcześniej obejrzeliśmy "Dystrykt 9", tak by wprowadzić Emilkę w klimat Blomkampa, miałem więc okazję odświeżyć sobie ten świetny film i porównać do niego Elizjum. Porównanie to wypadło zdecydowanie na niekorzyść nowszej z dwóch produkcji, znalazłem w niej jednak kilka smaczków które spowodowały, że nie mogę nazwać tego filmu słabym - chociaż majstersztykiem (jak D9) z pewnością nie jest w moim przekonaniu. Strasznie nie lubię dawać ostrzeżeń antyspoilerowych, bo mn...

Ile cukru w Descencie? Dla Squida

13-08-2013 23:19
7
Komentarze: 36
W działach: Descent, RPG
Ile cukru w Descencie? Dla Squida
Poniższy wpis jest niejako uzupełnieniem i równocześnie komentarzem do notki Squida L5K vs D&D vs Descent, albo czy dedeki to erpeg. Powstaje, gdyż uważam (za co Squid zresztą przeprasza na początku) że kwestia Descenta została potraktowana nieco po macoszemu i po łebkach, poza tym odnoszę wrażenie, że momentami pewne treści były marginalizowane by pasowały pd konkretną tezę. Dlatego pozwalam sobie na niewielki appendix dla Squida, tak by mógł spojrzeć na problem z nieco bardziej rozbudowanej, trzeciej perspektywy. Zaznaczam od razu, że jako podstawę mojej analizy użyję gry Descent:...