Blog - recenzja

Wyświetlono rezultaty 1-7 z 7.

Armie Apokalipsy Edycja Rozszerzona

26-04-2014 16:22
10
Komentarze: 28
W działach: RPG, recenzja
Armie Apokalipsy Edycja Rozszerzona
Co tam ciekawego w Edycji Rozszerzonej Armii Apokalipsy? Jeżeli chcesz wiedzieć, to klikaj. A jak nie chcesz wiedzieć, to mówi się trudno.

Karcianka Might & Magic: Duel of Champions

28-06-2012 22:28
5
Komentarze: 6
W działach: Polecanka, Gry Komputerowe, Karcianki, Własna Recenzja
Jeżeli ktoś jeszcze nie wie, to na stronie CD-Action są do pobrania klucze (sztuk 15.000) do nowej karcianki on-line osadzonej w uniwersum M&M. http://www.cdaction.pl/news-27419/might--magic-duel-of-champions-epickie-15-000-kodow-dla-naszych-czytelnikow--zagraj-w-magica-w-swiecie-hirolsow.html Gra przypomina skrzyżowanie Magic'a z Yu-Gi-Oh (z tym ostatnim przynajmniej wizualnie, bo właściwie nie wiem do końca o co w tej grze chodzi :P). I co tutaj dużo ukrywać, jest dosyć prosta w obsłudze, i być może komuś z Poltera też przypadnie do gustu. W grze chodzi o doprowadzenie...

Kingdoms of Amalur: Reckoning Demo

22-01-2012 17:02
7
Komentarze: 0
W działach: Własna Recenzja, Gry Komputerowe
Jakoś tak nie wiedzieć czemu, postanowiłem sobie z ciekawości ściągnąć demo KoA:R ze Steama. I chciałbym podzielić się moimi spostrzeżeniami o tej produkcji. Jednakże spostrzeżenia dotyczą dema, więc niekoniecznie muszą się te spostrzeżenia i wrażenia pokryć z grą właściwą. Czym jest ta gra? Najprościej powiedzieć, że jest to Dragon Age 2 + Mass Effect + Devil May Cry + Tekken + Thief + dowolne MMORPG fantasy + Darksiders. Plus pewnie jeszcze parę innych tytułów by się znalazło. Instalacja przebiegła bez zgrzytu, ale już uruchomienie gry wiąże się z rejestracją w kontrowersyjnym Origin (nie...

FIGHT! - The Fighting Game RPG - część II

14-03-2010 19:35
7
Komentarze: 3
W działach: RPG, Własna Recenzja
Czym byłoby mordobicie bez tych wszystkich "specjali"? W Fight! cały rozdział czwarty poświęcony jest atakom specjalnym. Co ciekawe, te ataki potraktowane są według mnie tak, jak powinny być potraktowane w grze o automatowych mordobiciach. Czyli swojego hadoukena / sonic boom'a / sznurówkę* / ciapciaprapciapa** możesz puszczać do woli, w każdej rundzie. A nie raz na ruski rok. A co za tym idzie, zwykłe punche i kicki są zazwyczaj używane do generowania Combosów.  W przeciwieństwie do SF:TSG nie ma tutaj listy ciosów specjalnych. Każdy cios możemy so...

FIGHT! - The Fighting Game RPG - część I

12-03-2010 22:15
11
Komentarze: 9
W działach: RPG, Własna Recenzja
Ostatnio przeglądając co jest ciekawego na Drivethrurpg natrafiłem na system RPG traktujący o naparzaniu się po pysku. Pomyślałem sobie - Nie może być! - i jako jeden z k6 + 2 ludzi którzy słyszeli o "Street Fighter The Storytelling Game" w naszym kraju, natychmiast zakupiłem system (wrzucając do kosza dodatkowo Atomic Highway). Systemy RPG oparte na komputerowych mordobiciach nie miały zbyt dużego szczęścia w szerokim świecie. Był wspomniany powyżej Street Fighter, system wydany przez White-Wolfa i oparty na ich szlagierowej mechanice z pulą kości k10. Dopisek "St...

Warhammer III - cz. II

08-12-2009 10:34
28
Komentarze: 18
W działach: RPG, Warhammer, Własna Recenzja
No to zaczynamy ciąg dalszy.III. ProfesjeTutaj następuje kolejna (dosyć miła) rewolucja. Klasy zaawansowane zostały zmarginalizowane w stosunku do poprzednich edycji, i są teraz raczej dodatkowym wyborem, niż obowiązkiem do zaliczenia lepszych statystyk. Oczywiście, może to się zmienić przy kolejnych dodatkach, ale kończąc teraz trzy profesje podstawowe, jesteśmy teraz na mniej więcej takim samym poziomie, jak po zakończeniu jednej profesji podstawowej i dwóch profesji zaawansowanych.To co rozróżnia profesje (oprócz fluffu) to sloty na talenty, różny układ "puz...

Warhammer III - cz. I

07-12-2009 11:47
29
Komentarze: 27
W działach: RPG, Warhammer, Własna Recenzja
5 grudnia o godzinie 8.00 w siedzibie UPS Częstochowa odebrałem swój egzemplarz trzeciej edycji Warhammera. A co za tym idzie, postanowiłem podzielić się moimi (nieobiektywnymi przecież) spostrzeżeniami odnośnie nowego systemu FFG. I. Podręczniki  Podręczniki są cztery. Kolorowe oraz w miękkich oprawach. To, że są w miękkich oprawach jest dla mnie "in plus". Po pierwsze łatwiej podręczniki się przegląda na sesji, jeżeli wymaga tego sytuacja. Po drugie, pudło waży dzięki temu o wiele mniej. Jeżeli chodzi o zawartość tych 4 podręczników, zacznę od tych najmnie...

ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.