Blog - Twórczość Własna

Wyświetlono rezultaty 1-3 z 3.

Estetyka skrzydeł

25-02-2013 08:01
7
Komentarze: 2
W działach: Armie Apokalipsy, Przemyślenia, Twórczość własna, Gry fabularne, RPG
Estetyka skrzydeł
Artykuł przeznaczony dla osób które ukończyły 18 lat. Powinien być pomocny dla Graczy i MG. Dzisiaj tak trochę z innej beczki, bo o skrzydłach w świecie Armii Apokalipsy. Do napisania jego popchnął mnie post jednego z użytkowników forum AA, gdzie pisał jakoby skrzydła aniołów nie były zbyt mocno osadzone w świecie. Wspomniałem wtedy, że powinny one głównie służyć dla efektów wizualnych i estetycznych, oraz wspomniałem nieco o tym jak fajnie można je wykorzystywać w erotyce na sesji. Teraz chciałbym trochę rozwinąć ten temat, zwłaszcza, że autorzy niewiele wspominali w podręczniku o tej dość w...

Savage Worlds: Przypowieść o Maszynach i Magii - Życiorysy

05-10-2012 17:19
1
Komentarze: 3
W działach: Savage Worlds, Twórczość własna, RPG, Arcanum, Gry fabularne
Savage Worlds: Przypowieść o Maszynach i Magii - Życiorysy
Zakończyłem drugi etap prac nad przeróbką gry Arcanum - życiorysami. W grze PC wybierało się je podczas tworzenia postaci i tworzyły one historię postaci (choć niestety już w samej grze nie były zawarte, więc brało się je tylko dla premii do cech). Przerobiłem te oryginalne korzystając z zasad Tworzenia ras z Patcha 2.0 i działają one tak, że modyfikują posiadaną rasę. Premie i kary jakie zawierają bilansują się, tak że rasa dalej pozostawać będzie na +2 punktach. Życiorysy wybiera się zaraz po wybraniu rasy, ale jeszcze przed rozdaniem współczynników i wybraniem Przewag/Zawad. Dzięki niektóry...

Savage Worlds: Przypowieść o Maszynach i Magii - Rasy

04-10-2012 01:21
11
Komentarze: 16
W działach: RPG, Savage Worlds, Twórczość Własna, Arcanum
Savage Worlds: Przypowieść o Maszynach i Magii - Rasy
Pierwszą grą RPG jaką miałem na kompie i tak właściwie na jakiejkolwiek platformie (wcześniej miałem playstation 1, ale do niego nie miałem żadnej), było Arcanum: Przypowieść o Maszynach i Magyi. Do dziś bardzo ją lubię i mam do niej wielki sentyment. Tak w sumie to jest ona moją ulubioną grą cRPG i nawet współczesny Skyrim tego nie zmienił. Arcanum do dziś ma według mnie najlepiej skonstruowany świat wśród gier cRPG, a nawet jej mechanikę rozgrywki uważam za jedną z lepszych (pomijając maksymalny 50 poziom który zdobywa się gdzieś w 1/3 gry- wolałbym "expić" dalej). Do dziś grałem w nią 5 czy...