Blog - RPG

Wyświetlono rezultaty 1-4 z 4.

Nazwa 2ks

04-01-2015 21:31
3
Komentarze: 16
W działach: RPG, 2ks
Nazwa 2ks
Moje pierwsze przymiarki do tworzenia własnej mechaniki do gry fabularnej miały miejsce koło dekady temu, ale wtedy szybko zarzuciłem koncept jako nierealny i ograniczyłem się do D&D. d20 to jednak wyspecjalizowana mechanika. Sześć lat temu potrzebowałem czegoś szybkiego; stworzyłem wtedy kartę postaci i zasady jej uzupełniania na potrzeby gry bezkostkowej. Potem rozwinąłem i zmodyfikowałem je, dostosowując do potrzeb innej kampanii. Dość szybko jednak zauważyłem, że o ile prowadzenie bez kostek jest całkiem przyjemne, to jednak brakuje mi uniwersalnej mechani...

Aplikacje dla twórców i graczy

11-08-2013 02:21
6
Komentarze: 0
W działach: Programowanie, RPG
Aplikacje dla twórców i graczy
Tak się składa, że umiem programować i mam trochę wolnego czasu. Nie widziałem ostatnio na Polterze podobnych propozycji, może ktoś z Was będzie zainteresowany. Proponuję odpłatne napisanie solidnej, stabilnej aplikacji — w rozsądnej cenie i legalnie. Jej tematyka może być dowolna, ale że większość z Was interesuje się grami fabularnymi, bitewnymi, planszowymi lub karcianymi, o programach do nich tworzonych napiszę dalej. Sądzę, że w ich przypadku moje obycie z zagadnieniem będzie pomocne, pozwalając mi łatwiej zrozumieć Wasze oczekiwania, jak i samemu zaproponować pewne rozwiązania...

Karnawał Blogowy #34: Słowo zamiast ostrza: spiski i intrygi

01-08-2012 03:37
6
Komentarze: 0
W działach: Karnawał Blogowy, RPG
Karnawał Blogowy #34: Słowo zamiast ostrza: spiski i intrygi
Jest 1. sierpnia. Od dziś do końca miesiąca trwa 34. edycja Karnawału Blogowego pt. "Słowo zamiast ostrza: spiski i intrygi". Prowadzi niejaki Kamulec. Zapraszam do zapoznania się na Lawinie ze szczegółami i wzięcia udziału.

Sukcesy i porażki w RPG

26-05-2012 00:02
13
Komentarze: 10
W działach: Lawina, RPG
Sukcesy i porażki w RPG
Ze swojego braku czasu chwilę wykroiłem i zamieściłem na Lawinie pierwszy tekst poświęcony ulubionemu sposobowi spędzania czasu. Sukcesy i porażki w grach fabularnych, bo tak go zatytułowałem, omawia koncepcję wyrażoną w zdaniu "Sukcesy odnoszą gracze, zaś porażki ponoszą postacie.", skupiając się na sposobach wprowadzenia jej w życie. Mam nadzieję, że dla mniej doświadczonych RPGowców tekst będzie przydatny, a weteranom ułatwi pamiętanie o jakiejś oczywistej, lecz pozostającej w tyle głowy rzeczy. Zapraszam do czytania oraz komentowania, najlepiej w tej kolejności.